BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Het vrijgezellenfeest van Huub!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 20 april 2008 - 17:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Het vrijgezellenfeest van Huub!

Brian en Amanda hebben het over het aankomende huwelijk van Huub en Claire. "We hebben Claire gezegd dat ze wel mensen uit mag nodigen omdat we dat geen probleem vinden en ze heeft zin in het huwelijk", begint Brian zijn verhaal. "Maar dat Huub niemand uit mag nodigen, betekent niet dat zijn feest niet doorgaat", vervolgt hij. "Ja, hij moet wel een feest krijgen. Suzanne moet dat gewoon organiseren!", vindt Amanda en ook haar vriend is het er mee eens. "We gaan wat ideeën op papier zetten en dan gaan we Suzanne maar eens even bellen", grijnst de Antilliaan. We zijn benieuwd!

bron: tien.tv
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 20 april 2008 - 18:24   quote  deeplink  
Lijkt mij geen goed plan. Suzanne is niet te vertrouwen.
madeleine
 madeleine - zondag 20 april 2008 - 18:39   quote  deeplink  
Daarom doet Brian dit toch. ? Onder de dekens hebben A en B allang alles besproken over Suzanne etc. Brian zal Amanda
wel weer opdrachten geven. Laat Brian dan eens bellen, waarom moeten anderen alles doen voor Brian, dit klopt echt niet.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 20 april 2008 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2008 - 18:39 schreef madeleine het volgende:
Daarom doet Brian dit toch. ? Onder de dekens hebben A en B allang alles besproken over Suzanne etc. Brian zal Amanda
wel weer opdrachten geven. Laat Brian dan eens bellen, waarom moeten anderen alles doen voor Brian, dit klopt echt niet.
Ik kan je even niet volgen Madeleine (mooie naam).
Wat bedoel je nou precies ?
madeleine
 madeleine - zondag 20 april 2008 - 18:52   quote  deeplink  
A en B weten dat Huub wel iets met Suzanne heeft, dit is doorverteld naar Amanda natuurlijk en Brian weet het w.s. ook.
Ze hebben dat w.s. toch verder besproken onder de dekens om Suzanne uit te nodigen, gaat van Brian uit, maar Brian zal toch
niet zelf de telefoon nemen, dat zal Amanda wel moeten doen. Ze proberen Suzanne uit voor Huub natuurlijk. Ben ik nu
wat duidelijker ? groet
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 20 april 2008 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2008 - 18:52 schreef madeleine het volgende:
A en B weten dat Huub wel iets met Suzanne heeft, dit is doorverteld naar Amanda natuurlijk en Brian weet het w.s. ook.
Ze hebben dat w.s. toch verder besproken onder de dekens om Suzanne uit te nodigen, gaat van Brian uit, maar Brian zal toch
niet zelf de telefoon nemen, dat zal Amanda wel moeten doen. Ze proberen Suzanne uit voor Huub natuurlijk. Ben ik nu
wat duidelijker ? groet
Helder. Maar Brian is NU e.e.a. met Suzanne aan het bespreken.
madeleine
 madeleine - zondag 20 april 2008 - 19:17   quote  deeplink  
Dat kan ik niet zien. Ik ga alleen af op het schrijven van mensen hier. Soms heb je zin om er op door te gaan en soms kan die
hele Kooi voor mij de boom in. Maar het blijft toch spannend nu, want je wilt zo graag dat de mensen winnen die echt, echt
ook *iets* hebben gedaan, iets hebben toegevoegd om het voor de kijker/lezer een beetje plesant te maken. Wij hebben geen streams, is niet mogelijk
met een Apple macintosh computer. Mijn man wil helemaal niets met de Kooi te maken hebben, maar soms kijkt hij ook
als Psycholoog ( hij zit in het psychologisch circuit)
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 20 april 2008 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2008 - 19:17 schreef madeleine het volgende:
Dat kan ik niet zien. Ik ga alleen af op het schrijven van mensen hier. Soms heb je zin om er op door te gaan en soms kan die
hele Kooi voor mij de boom in. Maar het blijft toch spannend nu, want je wilt zo graag dat de mensen winnen die echt, echt
ook *iets* hebben gedaan, iets hebben toegevoegd om het voor de kijker/lezer een beetje plesant te maken. Wij hebben geen streams, is niet mogelijk
met een Apple macintosh computer. Mijn man wil helemaal niets met de Kooi te maken hebben, maar soms kijkt hij ook
als Psycholoog ( hij zit in het psychologisch circuit)
Ik kijk vanaf het begin en puur om het gedrag van de bewoners te bestuderen.
Inmiddels ben ik zowat aan verslaafd geef ik eerlijk toe, zo ben ik ook verslaafd aan mijn vak.
Yep ik ben, net als jou echtgenoot, gedragswetenschapper.
DGK is voer voor ons. Ik heb zelfs DGK “gebruikt” bij het geven van college.
aanpassen
 aanpassen - zondag 20 april 2008 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2008 - 19:39 schreef Mrs.B het volgende:

[..]

Ik kijk vanaf het begin en puur om het gedrag van de bewoners te bestuderen.
Inmiddels ben ik zowat aan verslaafd geef ik eerlijk toe, zo ben ik ook verslaafd aan mijn vak.
Yep ik ben, net als jou echtgenoot, gedragswetenschapper.
DGK is voer voor ons. Ik heb zelfs DGK “gebruikt” bij het geven van college.
welke universiteit?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 20 april 2008 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2008 - 20:47 schreef de boskabouter het volgende:

[..]

welke universiteit?
Het is niet voor niks dat ik, net als velen, een nickname gebruik.
Ik zal absoluut niet de naam van mijn werkgever prijsgeven en zeker niet enig gegeven over mijn praktijk.
frans-06
 frans-06 - zondag 20 april 2008 - 21:40   quote  deeplink  
ach amanda is ook in voor een trio waar maakt men zich druk over,en jullie als zo ge zegt gedragswetenschappers wil mij toch niet vertellen dat dit een afspiegeling is van de maatschappij? de bewoners van de gouden kooi moeten zich maar eens gaan melden bij een psychiater , ze sporen geen een van allen
aanpassen
 aanpassen - zondag 20 april 2008 - 22:03   quote  deeplink  
voor mij als leek zijn ze allemaal gek ( geworden) in DGK, hoef je geen wetenschapper voor te zijn om dat te zien. Eigenlijk denk ik dat echte wetenschappers daar toch te slim voor zijn om commentaar te geven op een stel rare mensen. Ik denk dat ze niet eens kijken, doen aan echte wetenschap.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 20 april 2008 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2008 - 21:40 schreef frans-06 het volgende:
ach amanda is ook in voor een trio waar maakt men zich druk over,en jullie als zo ge zegt gedragswetenschappers wil mij toch niet vertellen dat dit een afspiegeling is van de maatschappij? de bewoners van de gouden kooi moeten zich maar eens gaan melden bij een psychiater , ze sporen geen een van allen
Ha die Frans, alles kits ?
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die Amanda haar mening delen en zich ook zo gedragen.
Ik weet niet of het nog steeds zo is maar ik weet dat ze heel lang gesprekken hebben gehad met een psycholoog. Na DGK zullen ze zeker “gesprekken” hebben, kan niet anders.
frans-06
 frans-06 - zondag 20 april 2008 - 22:12   quote  deeplink  
ja hoor alles kits achter de rits bij jou ook goeden avond trouwens,ze zijn niet gek geworden in de kooi, maar dat waren ze al voor ze binnen kwamen daar, ze zijn er al gek ingegaan,en komen er nog gekker uit zo zal het zijn
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 20 april 2008 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2008 - 22:03 schreef de boskabouter het volgende:
voor mij als leek zijn ze allemaal gek ( geworden) in DGK, hoef je geen wetenschapper voor te zijn om dat te zien. Eigenlijk denk ik dat echte wetenschappers daar toch te slim voor zijn om commentaar te geven op een stel rare mensen. Ik denk dat ze niet eens kijken, doen aan echte wetenschap.
Men hoeft inderdaad geen gedragswetenschapper te zijn om bepaalde dingen te zien.
Waarom zou een gedragswetenschapper niet kijken ? Voor de ene is het voer voor de andere niet. Ik kan zal absoluut niet voor allen spreken, maar voor mij is het zeker voer.
aanpassen
 aanpassen - zondag 20 april 2008 - 22:23   quote  deeplink  
Frans je hebt gelijk, mensen die de kooi in zijn gegaan kunnen niet normaal zijn. Maar langzamerhand ga ik ook al 2 dagen de kooivirus krijgen, Ga ik echt geen energie meer instoppen in die forums, zonde van mijn tijd, dus ik stop. ( missen zullen ze mij niet want ik was er pas gelukkig)
Groetjes
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 20 april 2008 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2008 - 22:23 schreef de boskabouter het volgende:
Frans je hebt gelijk, mensen die de kooi in zijn gegaan kunnen niet normaal zijn. Maar langzamerhand ga ik ook al 2 dagen de kooivirus krijgen, Ga ik echt geen energie meer instoppen in die forums, zonde van mijn tijd, dus ik stop. ( missen zullen ze mij niet want ik was er pas gelukkig)
Groetjes
Het ga je goed.
frans-06
 frans-06 - zondag 20 april 2008 - 22:29   quote  deeplink  
de boskabouter -het kost mij geen energie ik lig hier werkelijk af en toe in een deuk ook op mijn werk staat hij aan ,alles wat bij mij binnen komt leest het mee het is hier iedere dag dolle pret
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 20 april 2008 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2008 - 18:39 schreef madeleine het volgende:
Nee, inderdaad, Huub gilt bijna naar Claire dat ze moet bellen over het verdwenen draaiboek van het huwelijk.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 20 april 2008 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2008 - 19:17 schreef madeleine het volgende:
Mijn man wil helemaal niets met de Kooi te maken hebben, maar soms kijkt hij ook als Psycholoog ( hij zit in het psychologisch circuit)
Waarom wil hij niets met de Kooi te maken hebben?
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 20 april 2008 - 23:07   quote  deeplink  
Ik weet wel zeker dat dit een gedeelte van de samenleving is die daar zit. Je hoeft alleen maar naar de fans te kijken per bewoner om in te zien, dat men zijn gelijke zoekt, of in ieder geval met die persoon geasoccieerd wilt worden. ( en ja, niet alle fans zijn hetzelfde, Goddank)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 april 2008 door Joseba@headliner --
devil
 devil - zondag 20 april 2008 - 23:09   quote  deeplink  
nou xanne
dit vind ik een zeer kort in de boch visie
neem me niet kwalijk zeg
marja
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 20 april 2008 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2008 - 23:09 schreef onbekend het volgende:
nou xanne
dit vind ik een zeer kort in de boch visie
neem me niet kwalijk zeg
marja
Ik neem jou niets kwalijk, jij hebt jouw mening en ik die van mij. inderdaad kort door de bocht, maar ik weet, waarom ik die opmerking neertypt. en let op de reacties en dan weet jij het ook! ik heb jouw geschreven woord gelezen, en mijn mening is dat jij over situaties nadenkt, en niet klakkeloos loopt te vloeken en tieren, op mensen met een andere mening, dat is het verschil.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 april 2008 door Joseba@headliner --
devil
 devil - zondag 20 april 2008 - 23:16   quote  deeplink  
t.heeft met wie mag je wel of niet te maken denk ik
ben zelf steenbok van sterrenbeeld ,huub ook
maar hij trekt mij het minst van allemaal
marja
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 20 april 2008 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2008 - 23:16 schreef onbekend het volgende:
t.heeft met wie mag je wel of niet te maken denk ik
ben zelf steenbok van sterrenbeeld ,huub ook
maar hij trekt mij het minst van allemaal
marja
hier nog een steenbok, ook dat staat los of je hem mag of niet. ik kan zijn bloed wel drinken.
frans-06
 frans-06 - zondag 20 april 2008 - 23:29   quote  deeplink  
het sterrebeeld van die brian is ram, de chinese dieren riem is haan,dus wie heeft er haantjes gedrag juist die rat

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Het vrijgezellenfeest van Huub!

0.0055720