BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Geheim telefoongesprek...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 20 april 2008 - 19:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Geheim telefoongesprek...

Amanda en Brian verzetten de stoelen in de Private Room zodat ze beiden dichtbij de telefoon kunnen zitten. "Waar is Claire?", vraagt Brian zich af. Dan worden alle ramen dichtgedaan en kan het geheime telefoongesprek beginnen. "Hé schat! Hoe gaat het?", is het eerste wat Brian aan de telefoon vraagt. Het is Suzanne de paaldanslerares van Amanda. De twee praten nog even over het optreden van gisteravond en dan komt de Antilliaan ter zake. "Dat Huub geen vrienden mag uitnodigen, betekent niet dat zijn vrijgezellenfeest niet doorgaat. Jij gaat dat nog steeds organiseren", begint hij. Suzanne beaamt dit. "Ik weet alles van de plannetjes van Huub om mooie dames op mij af te sturen om zo Amanda boos te maken, maar dat gaat toch niet werken. We hebben twintig gewillige mooie dames voor Huub nodig", stelt hij. "Ik weet niet of twintig gaat lukken!", lacht Suzanne.

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Geheim telefoongesprek...

0.0044770