BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Gaan we los?"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 20 april 2008 - 23:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Gaan we los?"

Ondanks de plannen die Jaap, Claire en Huub hebben gesmeed, is de avond rustig verlopen in de Villa. De drie genoemde Miljonairs zitten te schaken terwijl er in de Chill Room bijgepraat wordt door Brian, Amanda, Huub, Derrel en Ricardo. Brian laat Derrel ook zijn nummers horen tot grote blijdschap van Ricardo. "Gaan we los vanavond?", vraagt de gastspeler opgetogen. Hij krijgt weinig enthousiaste reacties dus waarschijnlijk zal dat wel meevallen...

bron: tien.tv
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 21 april 2008 - 00:04   quote  deeplink  
whaahha ja ja kikkertje en pijpslet flink lachen effe kijken of jullie straks ook nog kunnen lachen wahahhaha wie het laatst lacht lacht het best goe Jaapio
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 21 april 2008 - 00:25   quote  deeplink  
oh wat zijn we allemaal onder de indruk van terror Claire woehaaaaaaaaaa
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 21 april 2008 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2008 - 00:25 schreef Xanne het volgende:
oh wat zijn we allemaal onder de indruk van terror Claire woehaaaaaaaaaa
sorry hoor maar ik heb tien x liever amanda,nadia natasja of lieke die konden nog wat zelf doen maar dit achterlijke mokkel is niet normaal
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 21 april 2008 - 00:36   quote  deeplink  
Het zit zelfs niet in dezelfde postcode als grappig, wat die griet probeert te doen, en Huub maar boven alles uit proberen te gillen, ze staan gewoon voor fob. ze lacht zelf het hardst, om haarzelf, de ommigheid, straalt ervanaf, Lieke is tenminste inventief.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2008 door Joseba@headliner --
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 21 april 2008 - 00:39   quote  deeplink  
Zo voor Lieke heb ik echt respect gehad zelfs voor Nadia Amanda en Natas maar zij echt een fucking pijpbek niet normaal zo dom zo dom
tg3
 tg3 - maandag 21 april 2008 - 00:49   quote  deeplink  
hoe grappig dat ze zelf instructies krijgt van huub van moet ze moet zeggen en wanneer je ruzie moet gaan maken ....ze is bij verre de meest nutteloze miljonair en iedereen maar ....ze is zo lief...ja gelijk hebben jullie ...ga lekker lief thuis doen ...dat hoeven wij niet te zien ....nou dan is amanda echt een verademing met haar grote mond en oneliners ...af en toe is ze zo hilarisch

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2008 door tg3 --
mezelf
 mezelf - maandag 21 april 2008 - 00:50   quote  deeplink  
wat een taal wordt hier neergezet (geen respect voor een normaal NEDERLANDS meisje wel voor een hoer als Amanda en een slang rat en een stiekeme Braak dat laat veel zien van jullie tuig van de bovenste richel
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 21 april 2008 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2008 - 00:50 schreef mezelf het volgende:
wat een taal wordt hier neergezet (geen respect voor een normaal NEDERLANDS meisje wel voor een hoer als Amanda en een slang rat en een stiekeme Braak dat laat veel zien van jullie tuig van de bovenste richel
iedereen heeft een mening en daar moet je respect voor hebben niet iedereen wilt die kabouter kikker kwal of mislukte barbie met litekens in haar smoel uitstaan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2008 door Merty@headliner --
tg3
 tg3 - maandag 21 april 2008 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2008 - 00:50 schreef mezelf het volgende:
dat nederlands meisje trouwt met het meest moreel verwerpelijk mannetje die er bestaat ..maar neem aan dat je daar wel fan van bent
moesie
 moesie - maandag 21 april 2008 - 01:10   quote  deeplink  
was weer humor met jappio.wie stond voor gek ............de doos en de kikker was echt lachen
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 21 april 2008 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2008 - 01:10 schreef moesie het volgende:
was weer humor met jappio.wie stond voor gek ............de doos en de kikker was echt lachen
Helemaal mee eens heb echt zo gelachen vooral die vriend van brain zei nog effe wachten tot je bruiloft er is tegen barbie hahahah ik ging stuk jaap moest ook zo een gemene smile zetten toen ze naaast hem zat ik ging stuk
italiangirl
 italiangirl - maandag 21 april 2008 - 10:13   quote  deeplink  
en maar commentaar op huub en zijn uitspraken, maar ik zal jullie even wakker schudden want jullie zijn precies hetzelfde kunnen alleen maar scheldwoorden gebruiken, losers!
devil
 devil - maandag 21 april 2008 - 10:52   quote  deeplink  
who,laat mij erbuiten
dai ik op huub afknap.is dat hij alle ziektes
en verwensingen naar iedereen af vuurt
en dat hij vreselijk arrogant is
dat soort mannetjes heb ik zat in m,n zaak gehad
en dan met een borrel op zijn ze helemaal niet te pruimen
grote bekken en niets bereiken in het leven
behalve een grote bek op te zetten
nou als iemand k.....lijer of het woord maar in z,n mond nam
gingen ze eruit ,te walgelijk voor woorden en jaap die vreselijke ziekte wensen
en sterf eraan .dat deed bij mij de deur dicht,en mensens die schelden hier op het forum ,ach ze weten niet beter,laat zien wie je bent k.hoop wel voor ze nooit die ziekte te krijgen,want dat is afschuwelijk
marja
italiangirl
 italiangirl - maandag 21 april 2008 - 14:08   quote  deeplink  
onbekend ik val jou niet persoonlijk aan hoor, maar ik word zo moe ervan dat mensen zoveel commentaar op Huub hebben( en terecht want wat hij allemaal zegt kan echt niet) en zijn schelden, maar als je hier de posts leest van die mensen lopen ze alleen maar te vloeken en te tieren. er kan gewoon niets in normale taal neer gezet worden er moet altijd bij gescholden worden en daar word ik gewoon een beetje moe van.
frans-06
 frans-06 - maandag 21 april 2008 - 23:11   quote  deeplink  
onbekend laat een ieder naar zijn of haar eigen kijken. de verwensingen die huub uitspreekt,die zelfde woorden worden gebruikt voor huub clair en haar familie, verwensingen door schrijvers op dit forum,wat niet wil wat u geschied doet dat ook een ander niet,dus jullie zijn precies het zelfde en maar oordelen,en als jij een horeca persoon bent neem ik aan dat jij wel wat gewend bent of had jij soms een elite zaak?ik heb zelf jaren in de horeca gezeten en weet wel beter en zeker als er drank in het spel is,je kunt dat spreekwoord drank maakt meer kapot dan je lief is, vertel mij geen sprookjes daar geloof ik niet in,daardoor ben ik er 12jaar geleden mee gestopt

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Gaan we los?"

0.0068581