|
|
Boudewijn
|
|
|
Jaap en Claire doen de terror-dans
|
|
|
|
|
janeke
|
|
|
mijn complimenten voor dit forum zo moe als ik was kon ik sinds mnd de kooi eens niet volgen als dank zie ik dat er hier flimpjes staan en die ook nog eens niet geplakt enz zijn dank u wel bouwdewijn de kooi is immers een spel zo zag en zie ik het nog eerst was het de sims die mij wakker hield totdat ik de goudenkooi zag en dacht wat is dit he dit is net als de sims maar dan met echte mensen van het een kwam het ander ik merkte al gauw praat met niemand over de kooi want dat klopt toch niet ahahaha mensen schamen zich om te zeggen dat ze naar de kooi kijken en uiteindelijk weten ze alles net zo als de persoon hubje huubje huubke in de kooi ahaha dat maak ik er weer van hoor aha hoe zou dat nou weer komen hah any how om een lang verhaal kort te maken bedankt |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
die claire ze staat daar als een heks zich zelf zo belachelijk te maken het is toch geen tv ze kon in JISKEFET ook al niet eens de makelijkste rol spelen check die flimpjes ook eens op youtupe deel excort jiskefet het is claire zonder accent de mislukking van de kooi . |
|
|
|