|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Amanda boos op Ricardo - deel 1 (Amanda, Ricardo, Jaap)
Huub is via 'achter' te weten gekomen dat Amanda bij Ricardo heeft uitgehuild toen Amanda's pinata verjaardags verrassing door Brian niet in dank was afgenomen. Hij Hij, Jaap en Claire spelen hierop in door een persiflage daarop te maken en hebben de hulp van Ricardo ingeroepen om mee te doen maar Ricardo wil niet helemaal meedoen maar wil wel aanwezig zijn als Jaap, Huub en Claire het toneelstukje opvoeren voor Brian en Amanda die in de jacuzzi zitten. De persiflage mislukt en Huub kan dit niet hebben dus gooit erin dat Ricardo het uithuilen heeft verteld en daar is Amanda niet blij mee:
bekijk eerst: Ricardo wordt gevraagd mee te doen met de Amanda persiflage en De persiflage - deel 1 De persiflage - deel 2
bekijk hierna ook: deel 2 - Amanda, Brian, Jaap deel 3 - Ricardo, Brian - 1 deel 4 - Ricardo, Brian - 2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wie kaatst kan de bal verwachten,loop maar weer weg zo,n bek moet ze open trekken tegen haar lieve vriendje,ricardo ga je niet zitten verontschuldigen,ze is zo op haar kut getrapt,wie denkt zij wie ze is? |
|
|
|
|
madeleine
|
|
|
Zelf maakt Amanda toch ook Claire belachelijk of Huub ??? En nu is ze gekrenkt omdat iemand anders haar nadoet. Amanda wordt heel veel nagedaan, ook in huiselijke kringen en met een pruikje op. Ze is soms toch ook een karikatuur met al die namaak, maar goed dat ze dat dan niet doorheeft. Ik vind Amanda een leuk kind, beetje recht voor z'n raap, maar wel eerlijk en oprecht. Ze mag van mij de villa winnen, wedden dat Brian DAN wel met haar wil trouwen ? Mocht Amanda de winnares worden. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ja natuurlijk die brian doet alles met voor bedachte rade,mocht zij winnen wat ik betwijfel,dan is zij binnen no time potje los het is een profiteur in alles,maar een ding trouwen doet hij nooit met amanda die word na de gouden kooi gedumpt als een vuilniszak |
|
|
|
|
devil
|
|
|
beter de verkering uit dan trouwen en meteen weer scheiden marja |
|
|
|