BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda zoekt de confrontatie!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 21 april 2008 - 11:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Amanda zoekt de confrontatie!

Amanda besluit Ricardo apart te nemen en de confrontatie aan te gaan. "Ik heb slecht geslapen", deelt de gastspeler meteen mee. "Ik heb eigenlijk helemaal niet geslapen", hervat hij zijn mededeling. " Ik heb me heel k* t gevoelt. Ik zou jou nooit bewust pijn doen, nooit! Dit is dus onbewust gegaan, ik ga ook niet meer mee doen met de persiflages ook niet naar de anderen toe", betuigt Ricardo zijn spijt. Amanda luistert aandachtig en knikt begrijpend. "Ik weet ook wel dat jou intentie niet is om mij pijn te doen. Maar jij woont nu hier, al een tijdje. Je kan beter je gevoel achter na gaan. En als het goed voelt moet je dat doen!", adviseert de Amsterdamse haar vriend. "Voor mij is het erg lullig, want ik ben overstuur en ik kom naar jou toe omdat jij mijn schatje bent! Maar ik snap niet dat je dat gebruikt in een persiflage", piept de Amsterdamse. De twee luisteren goed naar elkaar en Amanda adviseert waar nodig. Komt het toch nog goed?

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda zoekt de confrontatie!

0.0040299