|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Ik ben slimmer"
Jaap neemt Huub en Claire apart op kantoor. "Jullie waren aan het piano spelen en toen gebeurde er best wel veel", informeert de Briellenaar Huub en Claire. "Amanda had een gesprek met Ricardo en toen liep de Amsterdamse boos weg", vertelt hij smeuïg. "Eén van de twee pijlen was dat Ricardo en Amanda ruzie kregen en dat is gelukt! Ik wil dat we daar iets mee doen voordat ze het goedgemaakt hebben!", glundert Huub. "Maar ze hebben net al gepraat dus waarschijnlijk hebben ze het al goedgepraat!", laat Claire weten. Huub lijkt teleurgesteld. "Hoe stom kan je zijn om een stelling te nemen tegen mij? Hoe stom? Hij l*lt alles door wat hij enigszins van ons hoort en als ik hem daarmee confronteer dan heeft hij altijd een plausibel antwoord terug. Een ding scheelt, ik ben f*cking slimmer dan hij, ze begrijpen het gewoon niet die f*cking gastspelers!", briest de Oldenzaler. "Ik wil een gesprek met hem en Claire, gewoon één op één, dan brief ik je het later wel", oppert Huub aan Jaap. Wanneer zal Huub Ricardo confronteren?
bron: tien.tv |
|
|