|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huub in herhaling
Huub komt terug van zijn motorrijles, als hij Claire en Mandy tegenkomt in de kapsalon. Hij begroet de dames en praat vrolijk verder over koetjes en kalfjes. De Tilburgse Miljonaire kijkt wat beteuterd omdat Huub niets zegt over haar bruidsmake-up. Ze besluit het dan maar zelf te vragen. "En vind je het mooi of niet? En mijn ogen?", vraagt de blondine. "Is dat anders dan normaal? Er zit veel meer kleur hier hé? Maar als man kan je nooit iets goed zeggen,want als je heel enthousiast: 'o, wat mooi' zegt valt dat ook verkeerd", legt de Oldenzaler uit. Huub lost het goed op. Hij komt opnieuw aanlopen en overlaadt zijn vriendin met complimenten over haar make-up en kapsel. Goed gedaan Huub!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
huub is niets als een grote schoft brian moet weer kanker krijgen en een dwarsleasie en vanmorgen had hij het over die vuurwerk ramp die weer is opgebouwt en meneer zei weer maar japie naar toe sturen en heel de boel weer aanlaten steken en dat vinden ze bij rtl 5 normalen praat wat hij doed ik hoop van ganse harte dat hij alles krijgt wat hij een ander allemaal gunt met zijn uitspraken ik kan alleen maar zeggen jongen loop naar de hel daar hoor je thuis |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 21 april 2008 - 16:36 schreef reetje 076 het volgende:huub is niets als een grote schoft brian moet weer kanker krijgen en een dwarsleasie en vanmorgen had hij het over die vuurwerk ramp die weer is opgebouwt en meneer zei weer maar japie naar toe sturen en heel de boel weer aanlaten steken en dat vinden ze bij rtl 5 normalen praat wat hij doed ik hoop van ganse harte dat hij alles krijgt wat hij een ander allemaal gunt met zijn uitspraken ik kan alleen maar zeggen jongen loop naar de hel daar hoor je thuis Ik heb het gehoord net niet normaal zeg die gast maar wat je wenst voor een ander ooh oooh kikker komt tijd komt raad voor jou |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
eens komt de dag dat hij huilen mag en terecht al het slechten moet hem overkomen hij gunt het ook iedereen |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 21 april 2008 - 16:45 schreef reetje 076 het volgende:eens komt de dag dat hij huilen mag en terecht al het slechten moet hem overkomen hij gunt het ook iedereen helemaal mee eens |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
ik hoop voor hem dat ze dat uitzenden die uitspraken van hem .kan iedereen zien hoe die is daar scoort die fans mee.wat hij een ander gunt krijgt hij 10 keer erger terug,hij en zijn naaste |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
en net zat hij weer te bidden lieve god laat brian en amsnda een eringste ziekte krijgen en dat ze er aan dood gaan |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
huub is een grote schoft niet normaal bidden tot god dat ie dan maar bid voor zijn fam. hoop dat ze niets overkomt |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
hoop echt dat het bij zijn besten vrienden of fam. gebeurd dwarsleazie of k..k.r |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
schoft hij gaat er nog groot op ook hoop dat het met hem goed afloopt als ie uit de kooi is hoop het ook van niet kan hij eens terug gepakt worden al moet het 6 maanden duren maar hij krijgt het en het is hem zeer gegunt |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 21 april 2008 - 16:45 schreef reetje 076 het volgende:eens komt de dag dat hij huilen mag en terecht al het slechten moet hem overkomen hij gunt het ook iedereen weet je wat het ergste is? meestal gebeurd dit dan niet de persoon zelf, maar zijn directe omgeving. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Hij herhaalt al alles wanneer hij kwaad is, dan ssstt stotttt stotterd hij nogal, en weet je wat ik daaraan lachen vind? hij lacht om ieder bestaand gebrek in de mens, om iedere handicap die hij gebruikt heeft als vloek en als wens uitgesproken heeft naar de andere miljonairs, inclusief Jaap. en dan zelf zoveel gebreken hebben. Hoe groot moet dat kind zijn minderwaardigheids complex zijn? |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
waar maken jullie je druk om? jullie kinderen zingen het gewoon buiten, en nu een oordeel vellen,houdem jullie je eigen kinderen maar eens beter in de gaten die zijn ook niet vies van die smerige taal |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wat hij die rat toe wenst, wensen jullie hem dus bij deze jullie zijn net zo erg,geen haar beter |
|
|
|