|
|
Boudewijn
|
|
|
Huubs dwarslaesie gebed voor Brian
Huub had broodjes gemaakt voor hemzelf en Claire maar had ze allemaal zelf op en Brian zei daar iets van wat leidde tot een discussie. Even later loopt Huub naar binnen waar Brian ook is en Huubs gebeden naar god om een dwarslaesie voor Brian zijn niet van de lucht! Ondanks dat heeft hij raar genoeg toch de meeste die-hard fans die hem in alles steunen...
|
|
|
|
|
fredfik
|
|
|
hij zegt het
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 april 2008 door fredfik -- |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
ik ook al wat hij een ander gunt moet hij dubbel zo erg krijgen het is gewoon een vuile schoft jammer dat ik dit moet schrijven maar zo gaan veel mensen over die kikker denken en zeggen maar hij is er nog niet eens moet ie er uit |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
en die redaktie klopt ook helemaal niets van ze moeten zijn poten onder zijn kont vandaan slaan en toch is ie zo lief alles wat hij doet mag en kan ze zijn het met hem eens |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote: maar wel klagen als brain of amanda een keer iets over huub zeggen en nu is het omdat god huub het zegt. deze reactie van jou laat zien hoe sommige huubfans zijn.
ik ben geen brainfan maar ik hoop dat wat huub wenst voor brain hem zelf overkomt |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Hij hoeft van mij niets, maar zijn karma zorgt ervoor.en ik denk wel dat zijn fans dolgelukkig met hem zijn, want jeetje wat is hij toch eerlijk en rechtvaardig. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
laat me niet lachen jij bent het eens met die uitspraken ben je ook niet normaal sorry dat ik dit zeg maar als je net zo bent als die kikker nou jammer dan |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: En wij wensen jou een gelukkig en gezond lang leven, en op het moment dat jij direct naast jou, 1 van de personen van wie jij meer houd dan van je eigen leven, aan ziekte als kanker ziet sterven, je liefste kleinkind, dochter of zoon een dwarsleasie heeft en aan de bademing ligt. Lieve Fredfik, besef dan dat jij de oorzaak van dat bent, door jouw karma, door wat jij de lucht hebt ingegooid? komt dat terug bij jou en of je gezin. want zo werken die natuurwetten. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 21 april 2008 - 19:06 schreef izzie het volgende:[..] En wij wensen jou een gelukkig en gezond lang leven, en op het moment dat jij direct naast jou, 1 van de personen van wie jij meer houd dan van je eigen leven, aan ziekte als kanker ziet sterven, je liefste kleinkind, dochter of zoon een dwarsleasie heeft en aan de bademing ligt. Lieve Fredfik, besef dan dat jij de oorzaak van dat bent, door jouw karma, door wat jij de lucht hebt ingegooid? komt dat terug bij jou en of je gezin. want zo werken die natuurwetten. En weet jij waar ik nu voor bid? Dat jij dit leed kan aanzien wetend wat jij HIer geschreven hebt. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ik begrijp niet waar jullie je druk over maken? die zelfde woorden en noch erger die huub zegt zingen jullie kinderen buiten, maar dat horen jullie niet natuurlijk. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ach het blijft lachen met je Huubke toch?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op maandag 21 april 2008 - 21:06 schreef frans-06 het volgende:ik begrijp niet waar jullie je druk over maken? die zelfde woorden en noch erger die huub zegt zingen jullie kinderen buiten, maar dat horen jullie niet natuurlijk. Frans, ik geloof niet dat jij de verwensingen van Huub richting Brian goedkeurt. Naar wie dan ook, ze zijn niet goed te keuren, toch ? |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
en weer wijzen naar anderen, typisch huub |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ik zeg niet dat ik het goed keur,ik vraag alleen waar jullie je druk om maken?terwijl jullie kinderen het gewoon zingen buiten,dus zijn jullie kinderen allemaal kleine huubjes |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
niet te geloven het zelfde als huub, dit zijn dan z.g.n de nette mensen? het zelfde word hier gewenst aan sommige personen jullie zijn noch erger dan ik al dacht,wat niet wil dat u geschied doet dat ook een ander niet |
|
|
|
|
devil
|
|
|
t,is en blijft een gallebak,die huub marja |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
misschien in jou ogen een galbak,ik zie het anders maar ja smaken verschillen nu eenmaal ,het is een gesticht voor psychiatrische patienten |
|
|
|
|
aanpassen
|
|
|
Yes Syllie, Syl wat super top dat je ffies belt voor ons Huubje Hij kan zeer zeker even je stem en steun gebruiken
( Even gepikt van nowlive) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2008 - 20:56 schreef de boskabouter het volgende:Yes Syllie, Syl wat super top dat je ffies belt voor ons Huubje Hij kan zeer zeker even je stem en steun gebruiken ( Even gepikt van nowlive) volgens mij heeft hij geen contactpunten!! |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
nee hij mag allea gratis en nog eens 10 minutenook |
|
|
|
|
aanpassen
|
|
|
Stevens zo denk ik ook, vanavond kon nog wel eens een kl*teavond worden voor Huub en Claire .... ik vermoed dat alles uit de kast gehaald wordt en flink aangespoord door 't hokje, vanavond zal brat wel een van zn weinige spelavonden hebben .... nouja maakt ie ook eens tv .... of het moet zoals gewoonlijk weer niks worden ... hoop ik.
Gekopieerd van nowlive
( ze worden bang op nowlive) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Bang is zacht uitgedrukt, die krijgen het spaans benauwd daar, zij hebben nog 1 maand, dan is het over, dan lopen ze alle forums af en hebben alleen elkaar nog. nou dat word wat. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 21 april 2008 - 22:36 schreef frans-06 het volgende:niet te geloven het zelfde als huub, dit zijn dan z.g.n de nette mensen? het zelfde word hier gewenst aan sommige personen jullie zijn noch erger dan ik al dacht,wat niet wil dat u geschied doet dat ook een ander niet Mensen zwijg, pastoor op het forum. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
laat die knul lekker bellen er word zo vaak gebelt zonder contactpunten,je kunt ze beter verstoppen in een sok,en wie kan er s,avonds terecht in een ziekenhuis ,naar een keel neus en oorarts ,ja natuurlijk de del ,dat krijg je als je denkt steralures te hebben ,en denk dat je een bn-er bent |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ik had toch echt geen idee dat ze nog zo stom gebrouwen werden zoals Claire en haar ma. |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
nou huub reken maar er zijn heel heel veel mensen die hem een dwarsleasie,en nuu nog sex met een paard omdat hij niet genoeg heeft aan de cavia,er zijn al heel veel lacheten onderweg naar de dierenbescherming van die smerige rat. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
gelukkig heeft huub klasse. ik hoop dat huub alles overkomt wat hij een ander allemaal toewenst |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
nou johan dan leeft rat en cavia niet lang meer ahhhhhahahah gelukkig |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
er zijn veel mensen met een grote bek achter hun pctje ja;-) |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
fleur 82 bij deze kun je zien wat voor zieke geest die rat heeft |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Groot gelijk Frenske, beter een chiwawa op je bord of het liefst vebranden. |
|
|
|