|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Die persiflage deed me niks!"
"Die persiflage deed me niks. Huub denkt dat hij slim is, maar het gaat heel goed tussen Mannie en mij", zegt Brian zelfverzekerd. Jaap hoort deze bekentenis aan en vindt het tijd om iets anders te bespreken. "Welke dingen wil je bestellen voor woensdag?", informeert hij bij Brian. "De dingen die we al eerder op papier hebben gezet. Print je lijstje uit en dan zorgen we dat alles goed komt", antwoordt Brian lachend."Het mooiste zou zijn als twee vliegtuigjes elkaar kruisen. Eén vliegtuig met 'Gefeliciteerd' en dan die van ons met 'Doe het niet Claire'", grijnst de Antilliaan. Jaap typt driftig mee en besluit zich te storten op de plannen voor morgen. De persiflage op Brian en Amanda was immers geen succes...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Soerabaja
|
|
|
"Goed tussen Mannie en mij". Ha ha. Alletwee ernstig geesteziek. Zware persoonlijkheidsstoornis (narcistisch, egocentrisch en irrieel beeld van de wereld). Die twee slaan elkaar echt de hersens in als ze straks buiten zijn. Alleen de camera's houden die twee nog een beetje van grove ellende af. Ze denken serieus dat ze in de buitenwereld filmster/zanger/BN-ner worden. Zielig!! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 21 april 2008 - 18:51 schreef Soerabaja het volgende:"Goed tussen Mannie en mij". Ha ha. Alletwee ernstig geesteziek. Zware persoonlijkheidsstoornis (narcistisch, egocentrisch en irrieel beeld van de wereld). Die twee slaan elkaar echt de hersens in als ze straks buiten zijn. Alleen de camera's houden die twee nog een beetje van grove ellende af. Ze denken serieus dat ze in de buitenwereld filmster/zanger/BN-ner worden. Zielig!! Je moet wel uit het zefde hout gesneden zijn om een dergelijk duidelijk analische te kunnen maken. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op maandag 21 april 2008 - 19:00 schreef izzie het volgende:[..] Je moet wel uit het zefde hout gesneden zijn om een dergelijk duidelijk analische te kunnen maken. Go Izzie, go Izze |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Ja Mrs. B and you thought you where the only therapist on board. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Tjonge jonge, als Izzie begint kan de rest wel inpakken, zo scherpzinnig als Iz zijn er niet veel. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Whaaaaa,haaaaaahaaaaa. Ik moet hartelijk lachen. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Ja logisch toch, Je die Soerabaja, wil even therapeut uithangen hier. met haar analistsch vermogen, ( oeps freudiaanse verspreking, gebrek aan, moest er staan |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Hij is erg leuk maar niet die ik neer wilde zetten, grappig, ik lag in een deuk! |
|
|
|
|
Soerabaja
|
|
|
** Xanne** Wat is "analistisch" vermogen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
Soerabaja
|
|
|
** Xanne** Bedoel je analytisch? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Nee, Soerabaja, Ik bedoel analistisch. welke letter begrijp je niet? Moeilijk he, alphabet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
dit is leuker dan de tokkies, hahahahahaha |
|
|
|
|
Soerabaja
|
|
|
** Xanne** Nog één keer dan. Een analist werkt in een laboratorium. Een analyticus analyseert. (Zoals Sigmund Freud ja, die was psychoanalyticus.) |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
altijd gelijk willen hebben |
|
|
|
|
Soerabaja
|
|
|
** Johan 13 ** Kom jij ook uit een gereformeerd nest? |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
dat wil dan door gaan voor interlectuelen ze begrijpen de bewoording totaal niet,en wat heeft een gereformeerd nest er mee te maken? slaat kant nog wal,des te langer jullie hier wat plaatsen des te maffer worden jullie,graag inhoudelijk blijven alleen over bewoners |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
gezelligheid kent geen tijd, whoehahaha |
|
|
|
|
Soerabaja
|
|
|
Mate van intelligentie bewoners Gouden Kooi. Jaap heeft een IQ van 150, Huub van 125, Claire 120, Amanda 90, Brian 80. Zegt alles over de kijkers met wie zij zich het meest verbonden voelen. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2008 - 12:47 schreef Soerabaja het volgende:Mate van intelligentie bewoners Gouden Kooi. Jaap heeft een IQ van 150, Huub van 125, Claire 120, Amanda 90, Brian 80. Zegt alles over de kijkers met wie zij zich het meest verbonden voelen. Ik zou Claire eerder onderaan zetten! Die snapt vrijwel niets van hoe het spel werkt! |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2008 - 12:55 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik zou Claire eerder onderaan zetten! Die snapt vrijwel niets van hoe het spel werkt! dat mag jij niet zeggen want dan ben jij niet objectief |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Ik ben van mening dat Boudewijn zijn voorkeur allang bekend is. JAAP |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: dit is meer een feit dan een mening, dus ik zeg het toch :) |
|
|
|
|
Soerabaja
|
|
|
Tja Claire onderaan kan ook natuurlijk = een heel naïef, infantiel en dom mokkeltje. En toch... Dat gehinnik van Amanda zegt ook veel over haar ontwikkeling. Heeft zij de basisschool wel afgemaakt? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2008 - 13:38 schreef Soerabaja het volgende:Tja Claire onderaan kan ook natuurlijk = een heel naïef, infantiel en dom mokkeltje. En toch... Dat gehinnik van Amanda zegt ook veel over haar ontwikkeling. Heeft zij de basisschool wel afgemaakt? Zie je nu wel, hebben we toch een overeenkomst. soms vraag ik mij af of ze niet teveel met paarden heeft omgegaan. mijn paard reageerd als amanda hinnket, vreselijk hoe dom. |
|
|
|
|
Soerabaja
|
|
|
** izzie ** 13.48
Is jouw paard ook zo gek op kleren en de hele dag met een stijltang in de weer? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2008 - 15:31 schreef Soerabaja het volgende:** izzie ** 13.48 Is jouw paard ook zo gek op kleren en de hele dag met een stijltang in de weer? Dat etter doet niet anders sinds hij naar AManda luisterd. |
|
|
|
|
Soerabaja
|
|
|
Etter? Zielig... Paardjes zijn toch alleen maar lief? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
volgens mij heeft izzie een muilezel.want Amanda hinnket niet die blaat als een schaap. en blert als een zeikwijf. |
|
|
|
|
Soerabaja
|
|
|
**Xanne** Wat Amanda betreft sta ik vierkant achter je. Ik mag hopen dat ze met paaldansen een keer hard op haar hersenloze kop valt. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2008 - 17:29 schreef Soerabaja het volgende:**Xanne** Wat Amanda betreft sta ik vierkant achter je. Ik mag hopen dat ze met paaldansen een keer hard op haar hersenloze kop valt. ik dacht dat dit al gebeurd was. is ze zo geboren dan? |
|
|
|
|
Soerabaja
|
|
|
** Xanne ** ha ha, da's een goeie. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
amanda is geboren met behulp van verlostangen vandaar die afwijking |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Goed op de hoogte Frans |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
Schattie
|
|
|
Huub een IQ van 125..??? Whahaha.. Hij denkt dat hij een heeeel hoog IQ heeft.. Maar is het zo?? Volgens mij word je dan GEEN telefoon verkoper.. Maar ging je studeren.. Huub is gebakken lucht.. Een hoop loze woorden..zonder enige vorm van betekenis.. Huub jongen je gaat op je bek als je zo hoog van die toren blijft blazen ! Onderbouw de dingen die je zegd.. Je bent zo nep.. Inhoudsloos.. Je hebt volgens mij een enorme last van GROOTSHEIDSWAANZIN Stap uit die kooi en ga in therapie.. Mischien ben je nog te redden ! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
schattie wat te bedenken van die domme del amanda ,hoe hersenloos is zij? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Je begint WEER over Amanda. Waar het hart van vol is.... |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Ja hij wilt in zijn fantasie graag zo een vrouw maar ja het is maar een fantasie die niet uitkomt dus vandaar die reactie heel begrijpelijk Mrs.B. hahah lol |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nee we zullen zeggen dat zij verstand heeft,ze denkt met haar k.t wand hersens heeft zij niet, aangetast door de cocaine en de drank, meer kan ik er niet van maken,jammer voor jullie |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 19:53 schreef Merty het volgende:[..] Ja hij wilt in zijn fantasie graag zo een vrouw maar ja het is maar een fantasie die niet uitkomt dus vandaar die reactie heel begrijpelijk Mrs.B. hahah lol heeft altijd zijn opblaasbarbamamma nog, of anders bergesmerga ff uitproberen net zo'n makkie als Dochter Claire |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 20:04 schreef Xanne het volgende:[..] heeft altijd zijn opblaasbarbamamma nog, of anders bergesmerga ff uitproberen net zo'n makkie als Dochter Claire Inderdaad h ahahahlol |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
mrs.b-xanne-merty ik denk peroonlijk dat jullie erg veel te kort komen,misschien het oversexte van huub mee gekregen toevallig?jullie tonen het zelfde gedrag, het kan hoor dus jullie hoeven je er niet voor te schamen het is menselijk |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2008 - 19:59 schreef frans-06 het volgende:nee we zullen zeggen dat zij verstand heeft,ze denkt met haar k.t wand hersens heeft zij niet, aangetast door de cocaine en de drank, meer kan ik er niet van maken,jammer voor jullie en dat noemt ons oversext? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ach je weet wie het zegt toch Xanne iemand zonder .... Maar goed wat me wel opvalt is dat barbie een hekel aan Jaapio heeft en haar broer maar al te graag iets met jaapio wilt gaan ondernemen raar he sukkels ze kunnen zelf niks zijn niks fam. barbie |
|
|
|