|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Scherp blijven!
Amanda en Brian zitten even in het kantoor. "Denk eraan scherp te blijven", adviseert Brian zijn vriendin. Hij vertelt dat Huub en Claire beiden niet wisten dat haar vrijgezellenfeest vanavond zou zijn, dus dat ze beiden nergens op voorbereid zijn. "Ik krenk hem de hele tijd, geen rust meer", vertelt Brian over zijn acties richting Huub. "Heel goed, schatje", complimenteert Amanda hem. Rachel komt het tweetal even storen en vertelt wat er gaat gebeuren vanavond. Het vrijgezellenfeest gaan in het kantoor plaatsvinden. "Het is daar girls only, inclusief mij", vertelt ze als een echte doorb*tch. Laat het feest dus maar beginnen!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
zie je hoe schijnheilig die kikker nu is |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Bleh,nu is hij ineens poeslief,maar als Jaap zegt dat die moeder op Marijke Helwegen lijkt,moet hij toch lachen,als die moeder het niet ziet....ik hoop dat die moeder aan Calire verteld wat Huub tegen Tilly zei.... |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Gadverdamme,en dan nog zeggen hallo schatje,als die moeder aan komt rijden....wat een scheinheilige zak is het ook!!!! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
het is een berg stront tussen die kikker en doos en de fam. ba ba |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Hij zij hee schatje tegen die moeder van Claire,wat een vieze vuile nepflikker is het toch...sorry voor mijn taalgebruik,maar hier in de buurt moet niemand iets van hem hebben.....de scheinheilige teringhond!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Huub had tegen Tilly gezegd dat Claire nooit de finale gaat halen,en tegen de moeder van Claire,en Claire zelf zegt hij heel iets anders....Humor????
Wat een gladde kwal zeg!!!! |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
zeker een grote kwal he die kikker en heb je het gehoort amanda en haar vriendin mogen niet bij het vrijgezellen feestje zijn alleen die vuile kruikenzuikers |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 21 april 2008 - 20:05 schreef Nikos het volgende:Hij zij hee schatje tegen die moeder van Claire,wat een vieze vuile nepflikker is het toch...sorry voor mijn taalgebruik,maar hier in de buurt moet niemand iets van hem hebben.....de scheinheilige teringhond!!! Of jij woont bij mij in de buurt, of jouw buurt denkt exact hetzelfde als dez buurt. lol |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Baby Huub kan het feestje niet alleen laten??? De mannen moesten toch boven blijven?? Kan hij het weer niet hebben zeker,wil het morgen wel eens zien,of Claire ook op zijn feestje mag komen?? Hij heeft wel gezegd dat het mooie tv gaat worden,dus ik hoop morgenavond terror,en woensdag D-DAY!!!
Huub is een arrogante kwal,met geen greintje gevoel in zijn donder,en het enige waarom hij woensdag trouwt is voor de kijkcijfers,want dat is het enige waar hij een stijve lul van krijgt!!! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 21 april 2008 - 22:57 schreef Nikos het volgende:Baby Huub kan het feestje niet alleen laten??? De mannen moesten toch boven blijven?? Kan hij het weer niet hebben zeker,wil het morgen wel eens zien,of Claire ook op zijn feestje mag komen?? Hij heeft wel gezegd dat het mooie tv gaat worden,dus ik hoop morgenavond terror,en woensdag D-DAY!!! Huub is een arrogante kwal,met geen greintje gevoel in zijn donder,en het enige waarom hij woensdag trouwt is voor de kijkcijfers,want dat is het enige waar hij een stijve lul van krijgt!!! we zitten met een leuk stel op topic van Claires moeder.kom op |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
en maar commentaar op Huub met zijn grote waffel, moet je zien met voor een taal jullie zelf smijten!!! jullie zijn van hetzelfde niveau als Huub!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2008 - 09:03 schreef italiangirl het volgende:en maar commentaar op Huub met zijn grote waffel, moet je zien met voor een taal jullie zelf smijten!!! jullie zijn van hetzelfde niveau als Huub!! DGK is ook een afspiegeling van het normale leven, toch? :) |
|
|
|
|
devil
|
|
|
nee hier worden er geen woorden over ziektes gebruikt en dat doet huub wel met het grootste gemak een enorm verschil,vind je niet italiangirl? marja |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
geen ziektes?? wat is bijv. de tering dan?? |
|
|
|