|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Claires moeder!
Het is nog niet klaar met het bezoek, zo blijkt als er weer een auto aan komt rijden. "Wie is dat?", Vraagt Rachel zich af. Huub kijkt even goed door de ramen en reageert verbaasd. "Hé! Dat is Berga, de moeder van Claire!", roept hij uit. Als Claire haar moeder ziet vliegt ze haar in de armen en de tranen schieten de Tilburgse in de ogen. "Ik blijf tot woensdag", zegt Berga blij, tot grote vreugde van haar dochter. Dat gaat vast gezellig worden!
Bijpraten met een sigaretje erbij!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
wat draagt Rachel in godsnaam? oeps het wip jurkje van AManda va het begin van de goudenkooi, dat ze die voddenbaal nog niet heeft weggegooid. onvoorstelbaar. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
die smoel van mamma Claire wordt steeds langer. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: zo nou leuk moeder zeg bah |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
aach met een echte vent op haar arm word ze wel gezelliger.arme ziel heeft al jaren niks gehad moeten we maar denken. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 21 april 2008 - 22:21 schreef Xanne het volgende:aach met een echte vent op haar arm word ze wel gezelliger.arme ziel heeft al jaren niks gehad moeten we maar denken. inderdaad hahaha |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 21 april 2008 - 22:21 schreef Xanne het volgende:aach met een echte vent op haar arm word ze wel gezelliger.arme ziel heeft al jaren niks gehad moeten we maar denken. inderdaad hahaha |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
OOh echt die blonde vriendin ziet ook uit zeg bah |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
man die heeft ook een smoel, van een Huubke fan, hahahahaha |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Zou men Huub achter hebben vastgebonden ofzo? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ach gosh Claire ook eens een vent vastgehad |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: ze heeft zeker meer gehad vraag maar aan de sportschool hahaha |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
hihihihihi is waar ook, thanks voor de update. |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
snap niet wat die moeder daar bij moet?????????,zei die doos vaneweek zelf nog een vrijgezellen feest met vriendinnen, maar haar moeder wou ze er niet bij hebben |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Graag gedaan hahaha |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
nee en nu zit mamma er bij als een pitbull. straks oom Twan weer woest die rijd met een rotvaart met de hummer de goudenkooi in, om die moeder en claire te redden, wat een giller! en oh oh wat zijn ze boos, Kwaad om Jaap wat hij zegt maar wel met een stripper op nationale tv. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 21 april 2008 - 22:37 schreef Xanne het volgende:nee en nu zit mamma er bij als een pitbull. straks oom Twan weer woest die rijd met een rotvaart met de hummer de goudenkooi in, om die moeder en claire te redden, wat een giller! en oh oh wat zijn ze boos, Kwaad om Jaap wat hij zegt maar wel met een stripper op nationale tv. Zo inderdaad maar wat zie ik die vriendin van barbie die blonde vind jaapio wel leuk hoop echt dat hij wat flikt bij haar hahahah |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
zou geweldig zijn, Huub vanavond over de zeik en kan niets tegen Claire zeggen want mamma is erbij, oh men wat heerlijk, niks geen gefluister onder het dekbed, geen grote muil, ( dat durft hij echt niet) ohw men, dit is heerlijk. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 21 april 2008 - 22:43 schreef Xanne het volgende:zou geweldig zijn, Huub vanavond over de zeik en kan niets tegen Claire zeggen want mamma is erbij, oh men wat heerlijk, niks geen gefluister onder het dekbed, geen grote muil, ( dat durft hij echt niet) ohw men, dit is heerlijk. Oooh blijft dat wijf slapen dat wist ik niet ik ben net terug ooh weer wat gemist he balen. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Eerlijk gezegd begrijp ik die gladaal van een vader wel, dat wijf der sneetje is droger dan die van Methusalem. Ze blijft minstens tot de trouwerij, ( zeker Huub in het gareel houden)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Huub is helemaal over de zeik nu al, ohw men dit wordt lachen vanavond. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: zo die vriendinnen nemen hem in de zeik hahahha |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
lol. en die blonde net zo ugly als Bette Midler. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
pas op niet te grof, anders komt de papa van claire met een hummer naar je toe |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Wat zei je johan met speelgoed auto een hummer ooh oke hahaha tja hoop dat hij er ver mee komt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2008 door Merty@headliner -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Xanne - maandag 21 april 2008 - 22:37 quote deeplink
nee en nu zit mamma er bij als een pitbull. straks oom Twan weer woest die rijd met een rotvaart met de hummer de goudenkooi in, om die moeder en claire te redden, wat een giller! en oh oh wat zijn ze boos, Kwaad om Jaap wat hij zegt maar wel met een stripper op nationale tv. johan13 - maandag 21 april 2008 - 22:57 quote deeplink
pas op niet te grof, anders komt de papa van claire met een hummer naar je toe -------------------------------- ja oppassen Xanne, dan heb je een hummer in je tuin van Pappa, een skelter van frenske, en een scootmbobiel, en niet te vergeten, de pot en de deksel Fleur en fedex |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
tussen haakjes hebben jullie dat filmpje gezien van Boudewijn? staat in de persiflage topic, wat een giller. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
kom maar op met je hummel, HAHAHAHAHAHAHA |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
zo hallo Iz, ik had verkeerd youtube link geplaatst niks Boudewijn, lol |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
kijk nou wordt het nog gezelliger, ik weet het zeker |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
neem mij niet van gisteren Xanne, ik heb gewoon in een deuk gelegen omdat filmpje. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
KOMOP camera naar Jaap toe!!
Dat blonde vrouwtje gaat Jaap zoenen... |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
men vraagt en RTL luisterd |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
heeeeeeeeeeeeeeeeee, Nikos long time no see |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Hahaahh ooh Jaapio go go hahahahha |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Voor VWO zuip je te veel. wat een kutkever zeg. |
|
|
|
|
sandwitch
|
|
|
wat is dit blonde ding een raat wijffie, dom dom dom |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ooh Jaapio joh hij gaat los dat gaat Babaramama niet leuk vinden voor Barbiepop hihihihi |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
inderdaad sandwitch, dat word lachuh |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Met die blonde als vriendin heb je ook al geen vijanden nodig, Bij ons op het VWo was dit geen voorwaarde daar schijnbaar wel. Jaap, die blonde snol! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
sandwitch
|
|
|
tjeetje die rotmuziek, we verstaan niets |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Kolere Jaap vreet eens ff wat uit. kan die muziek uit, dan hebben we tenminste weer tv, kom op jaap zorg dat die muziek stopt, voor de terror. je zag Jaap zijn radartjes overwerk draaien, Boudewijn& andere Jaap fans |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
OOoh jaaap geweldig ik lach me stuk hierzo go go jaap |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Nou blondie had zoveel kritiek op Amanda hahaha ze zal als ze morgen dit weer terug ziet erg schamen hahahah |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
en wat zal ons Huubke dolletjes met zijn Claire en de oudere versie van Claire zijn, zo trots als een hondenlulletje in de amneschijn, NOT. dat word vette bonje zodra hij Claire alleen te pakken krijgt. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
beveiliging nu al binnen? who the fuck is die geblondeerde trullo? |
|
|
|