BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Claires moeder!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 21 april 2008 - 23:36   quote  deeplink  
Nou Huubje ff tegen Claire zeggend dat ze moet stoppen met drinken toch?
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 21 april 2008 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2008 - 23:33 schreef Xanne het volgende:
beveiliging nu al binnen? who the fuck is die geblondeerde trullo?
hahhaha ik weet niet spook hahaha
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 21 april 2008 - 23:38   quote  deeplink  
Whahaha die kabouter jaap neemt je lekker in de maling en ook amanda en brain sukkel
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - maandag 21 april 2008 - 23:38   quote  deeplink  
Claire zal vanavond wel weer een uitbrander krijgen van Huub,omdat zij WEL dronken is,en hij niet mag drinken,lekker 1 dag voor het huwelijk!!!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 21 april 2008 - 23:40   quote  deeplink  
Huub weet nu al dat hij het heeft gedaan, offcourse Huub. lol, je bent zo stom als het achtereind van een varken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2008 door Joseba@headliner --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 21 april 2008 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2008 - 23:38 schreef Nikos het volgende:
Claire zal vanavond wel weer een uitbrander krijgen van Huub,omdat zij WEL dronken is,en hij niet mag drinken,lekker 1 dag voor het huwelijk!!!
UItbrander? hij brand dr af!
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 21 april 2008 - 23:49   quote  deeplink  
Ooh echt een lachen dit barbie denkt dat Amanda jaloers op die andere barbie face niet normaal hahahah barbie de drank is naar je kop gestegen je tikt hem niet meer zuiver meer boven
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 21 april 2008 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2008 - 23:49 schreef Merty het volgende:
Ooh echt een lachen dit barbie denkt dat Amanda jaloers op die andere barbie face niet normaal hahahah barbie de drank is naar je kop gestegen je tikt hem niet meer zuiver meer boven
Om precies te zijn, Barbi met haar schruftkoppie, Barbie uit scarface
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 21 april 2008 - 23:52   quote  deeplink  
hhahaha oke ook goed
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - maandag 21 april 2008 - 23:58   quote  deeplink  
WAT EEN SAAI VRIJGEZELLENFEESTJE ZEG,ZO SAAI ALS cLAIRE,DAT KON JE WEL ZIEN.....
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - maandag 21 april 2008 - 23:59   quote  deeplink  
Huub verschuilt zich achter het hokje....wat een loser!!!
johan13
 johan13 - dinsdag 22 april 2008 - 00:00   quote  deeplink  
huub op de streams ben je net zo erg als op tv
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - dinsdag 22 april 2008 - 00:01   quote  deeplink  
Ben nu al benieuwd naar de komst van Bram op het huwelijk,nu ik de vriendin van Claire zo hoor,voorspeld Brams komst nog minder goeds!!!
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - dinsdag 22 april 2008 - 00:01   quote  deeplink  
of nog erger!!!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 22 april 2008 - 00:01   quote  deeplink  
verschuilt zich achter hokje en verschuilt zioch achter tv. rot op gek, linde pak hem op zijn bek, dan pakt hij jou, en red je vriendin. dan ben je een topwijf

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 april 2008 door Joseba@headliner --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 22 april 2008 - 00:03   quote  deeplink  
en jeetje wat was Amanda jaloers, ne Brian helemaal verliefd op linde, uhu hebben we gezien hoor Huub.
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - dinsdag 22 april 2008 - 00:03   quote  deeplink  
zielig toch,om je zo te laten kennen???
Ja,maar dit is tv,en zo ben ik niet in het echt???
Dus hij speelt al die tijd toneel??
Zie je nou,dat dacht ik al!!!
HET HUWELIJK IS NEP!!!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 22 april 2008 - 00:05   quote  deeplink  
Huub is zwaar verteerd, hij houd zich in voor Mamma uit angst voor het huwelijk.
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - dinsdag 22 april 2008 - 00:06   quote  deeplink  
inderdaad!!!

Huub is bang om tekeer te gaan,hoop alleen dat hij vandaag nog ff uitvalt tegen Claire,net voor het ''huwelijk van het jaar''?
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 22 april 2008 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 - 00:06 schreef Nikos het volgende:
inderdaad!!!

Huub is bang om tekeer te gaan,hoop alleen dat hij vandaag nog ff uitvalt tegen Claire,net voor het ''huwelijk van het jaar''?
Whaaaaaaaaaaaaaa dat zou echt een giller zijn hahahah
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 22 april 2008 - 00:13   quote  deeplink  
Hij is woest over linde, hij houd zich nog in, dit word lachen, mensen.
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - dinsdag 22 april 2008 - 00:14   quote  deeplink  
ik hoop het...
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 22 april 2008 - 00:14   quote  deeplink  
Ja zeker weten
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 22 april 2008 - 00:17   quote  deeplink  
Hij houd steeds zijn kop, zodra mamma Claire dichterbij komt.
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 22 april 2008 - 00:19   quote  deeplink  
ja moet je hem nu horen kwaken
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 22 april 2008 - 00:21   quote  deeplink  
slijm jurk, wat een kwalletje, ik heb een maat pak, ja vind je het gek, jouw maatje hebben ze alleen op de kabouterafdeling van de C&A van PLOPLAND>
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - dinsdag 22 april 2008 - 00:23   quote  deeplink  
Het nephuwelijk is een feit,de trouwjurk moet terug,en Huub die kikker mag zijn pak wel houden???
Zal wel niet op maat worden gemaakt,maar gewoon worden gehuurd.....
Ik hoop in ieder geval dat Huub er 15 mei niet meer bij is!!!!
Jaap,Brian en Amanda,geeft Claire de een na laagste punten,dan kan Huub naar huis!!!
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 22 april 2008 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 - 00:23 schreef Nikos het volgende:
Het nephuwelijk is een feit,de trouwjurk moet terug,en Huub die kikker mag zijn pak wel houden???
Zal wel niet op maat worden gemaakt,maar gewoon worden gehuurd.....
Ik hoop in ieder geval dat Huub er 15 mei niet meer bij is!!!!
Jaap,Brian en Amanda,geeft Claire de een na laagste punten,dan kan Huub naar huis!!!
Zo dat hoop ik ook naar huis oprotten
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 22 april 2008 - 00:25   quote  deeplink  
Huub lekker naar huis ole plee
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 22 april 2008 - 00:31   quote  deeplink  
Die droge snee is nog geschifter dan haar dochter, welke Moeder zit te wachten op seks van haar dochter met een hoerenloper? ik als vader zou mijn zoon naar buiten timmeren. Naar de hoeren ga je, als je beslist geen verplichtingen wil, en niet wil rukken. tenzij er een stevige rukwind staat, maar bezopen, dat je het goedkeurt dat je dochter zo on top sekst. en allemaal commentaar op Amanda?
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - dinsdag 22 april 2008 - 00:33   quote  deeplink  
Haar dochter sex met iemand met een SOA.....Leuk he mama Claire!!!

Claire is wel beleefd naar haar moeder,dat kunnen we van Huub tegen haar moeder niet zeggen!!!
Onbeschoft Boertje uit Oldenzaal!!!
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - dinsdag 22 april 2008 - 00:36   quote  deeplink  
Huub gaat weer ff sociaal en gode schoonzoon spelen...ff de paardjes doen als schoonmama erbij is....ff laten zien hoe aardig hij ook alweer is....wat een zielig manneke,en nu is hij ineens we politiek correct....
Zielige kwal,ik hoop dat hij ******!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 april 2008 door Nikos@Headliner --
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 22 april 2008 - 00:36   quote  deeplink  
Nee ze hebben geen manieren daar echt niet
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 22 april 2008 - 00:42   quote  deeplink  
kort broekje bij? spreek ABn alsjeblieft jezus mina, en pa van Claire maar buite de deur neuken, wat zeg ik? binnen de deur. Droge snee zit in de kooi
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 22 april 2008 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 - 00:42 schreef Xanne het volgende:
kort broekje bij? spreek ABn alsjeblieft jezus mina, en pa van Claire maar buite de deur neuken, wat zeg ik? binnen de deur. Droge snee zit in de kooi
Nou barbie vraag aan linde kleren voor 1 maand te leen en babaramama ook erg triest
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 22 april 2008 - 00:54   quote  deeplink  
hahah MERTY. Barba pappa barba mamma. kom op bezoek bij Barba pappa. trallaaaaa, heerlijk ik hou dr van
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 22 april 2008 - 00:54   quote  deeplink  
nou lieve mensen ik heb genoten ik ga slapen. om 4 uur gaat de wekker!
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 22 april 2008 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 - 00:54 schreef izzie het volgende:
nou lieve mensen ik heb genoten ik ga slapen. om 4 uur gaat de wekker!
Slaap lekker tot morgen maar weer
frans-06
 frans-06 - dinsdag 22 april 2008 - 07:07   quote  deeplink  
als ik dit zo eens lees hebben jullie ook maar weinig manieren
makker
 makker - dinsdag 22 april 2008 - 08:12   quote  deeplink  
Tja Frans ze hebben de grootste bek over Nowlive maar zijn allen geen haar beter. En vind het eigenlijk schandalig dat Boudewijn dit toestaat.
pauline
 pauline - dinsdag 22 april 2008 - 08:44   quote  deeplink  
dat de vaste gasten hier op deze manier reageren is niet de fout van henzelf ( ze weten niet beter), echter boudewijn is hier schuldig aan, hij laat alle scheldwoorden toe, hij laat toe dat bepaalde forummers andere forummers beledigen, uitschelden etc, .. nowlive bekritiseren, maar zelf beheert hij dit forum op een manier die wij niet wenselijk vinden in deze maatschappij. er zijn van mij gister een paar comments verwijderd door boudewijn, waarin ik een reactie geef op het schandalige type gedrag van nikos.
Dit terwijl hij wel toelaat dat bv een johan iemand benadert met :

soerabaja kom jij uit een bastaardnest
xanne die frans uitmaakt voor stupid fuck
zo kan ik de hele pagina vullen,, het siert je boudewijn..wees trots op wat je hier bereikt hebt. een forum voor het uitschot
johan13
 johan13 - dinsdag 22 april 2008 - 08:59   quote  deeplink  
en dan reageren dat mijn moeder een hoer is, dat is een normale reactie

het uitschot van de maatschappij zit op nowlive

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 april 2008 door johan13 --
pauline
 pauline - dinsdag 22 april 2008 - 09:02   quote  deeplink  
actie geeft reactie, en scherp van je dat je dat uit mijn opmerking haalt,, het zijn je eigen woorden
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 22 april 2008 - 09:51   quote  deeplink  
Boudewijn je bent gewoon Top . Jij geeft gewoon toe dat je voor Jaap bent sommige kunnen daar een voorbeeld van nemen.
maar iedereen heeft een favoriet en mag schrijven wat ze willen hier bij headliner andere forums mag je maar 1 favoriet hebben hier dus niet en dat maakt jou super en als het bepaalde mensen niet bevalt dan weet je wat je kan doen niet lezen hier maar naar je favoriete site gaan waar je maar 1 mening mag hebben

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 april 2008 door Merty@headliner --
makker
 makker - dinsdag 22 april 2008 - 10:15   quote  deeplink  
Zoals eerder vemeld vind ik dat Boudewijn goed werk aflevert maar zoals jullie nu praten op het forum is gewoon krankzinnig voor woorden. En dan wel klagen over Nowlive waar dat gebeurt terwijl jullie hier hetzelfde doen. Dat is dus net zo hypocriet. Het zou jullie gewoon sieren een normale reactie te plaatsen en niet mensen continu te beledigen. Maar ja verdoe daaraan denk ik alleen maar mijn tijd. Dus ga allen eerst eens bij jezelf ten rade voordat je een ander hierop aanspreekt of ervan beschuldigt.
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 22 april 2008 - 10:19   quote  deeplink  
Het verschil hier en met nowfuckinglive is dat je geen ban krijgt omdat je een voorkeur hebt voor een ander . Dus hypocriet??????
makker
 makker - dinsdag 22 april 2008 - 10:23   quote  deeplink  
Haha Merty: Foutje he. Boudewijn kan nog geen bans uitdelen aangezien het systeem daar nog niet gereed voor is. Maar ja dat soort dingen lezen jullie niet. Dus inderdaad hypocriet. Ieder heeft zijn eigen voorkeur maar jullie klaagden over dit soort teksten op nowlive terwijl het hier blijkbaar ook gebeurt.

En oja einde discussie. Denk gewoon eens na en beschuldig een ander niet van iets wat je zelf ook doet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 april 2008 door makker --
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 22 april 2008 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 - 10:23 schreef makker het volgende:
Haha Merty: Foutje he. Boudewijn kan nog geen bans uitdelen aangezien het systeem daar nog niet gereed voor is. Maar ja dat soort dingen lezen jullie niet. Dus inderdaad hypocriet. Ieder heeft zijn eigen voorkeur maar jullie klaagden over dit soort teksten op nowlive terwijl het hier blijkbaar ook gebeurt.
Boudewijn heeft zo vaak uitgelegd dat het ook veel kost dus ik geef hem gelijk gewoon toelaten jammer he
Oooh ja en dat geld bewaard hij voor het stemmen voor Jaapio EN NIET VOOR VLIEGTUIG OF TAARTJES

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 april 2008 door Merty@headliner --
makker
 makker - dinsdag 22 april 2008 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 - 10:25 schreef Merty het volgende:

[..]

Boudewijn heeft zo vaak uitgelegd dat het ook veel kost dus ik geef hem gelijk gewoon toelaten jammer he
Dan wil ik je dus ook niet horen klagen over nowlive waar het wel gebeurt. En voor mij is het niet jammer maar wordt het geklaag over nowlive zat als je het zelf op een andere site net zo hard doet.
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 22 april 2008 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 - 10:27 schreef makker het volgende:

[..]

Dan wil ik je dus ook niet horen klagen over nowlive waar het wel gebeurt. En voor mij is het niet jammer maar wordt het geklaag over nowlive zat als je het zelf op een andere site net zo hard doet.
Als je er zoveel last van heb dan heb je een keuze of je gaat hier lezen en reactie plaatsen of je komt hier niet zodat je er ook niet meer zat van kan worden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Claires moeder!

0.0069098