|
|
makker
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2008 - 10:34 schreef Merty het volgende:[..] Jij denkt voor mij knap van je heel knap maar je zoekt wel de discussie met mij dus ja Ik vroeg in eerste instantie helemaal niet om een discussie. Geef alleen aan dat hoe jullie reageren gewoon abnormaal is. Jullie klagen steen en been over Nowlive en andere sites maar zelf doen jullie het net zo hard. Ik heb niets met Nowlive en lees mijn berichten gewoon op headliner maar jullie reacties raken soms kant nog wal. En wat nog het meest opvalt is dat jullie bijna alleen maar reageren in berichten die over huub of Claire gaan. Met de bedoeling hen af te zeiken. Reageer gewoon inhoudelijk of is dat teveel gevraagd?? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2008 - 10:42 schreef makker het volgende:[..] Ik vroeg in eerste instantie helemaal niet om een discussie. Geef alleen aan dat hoe jullie reageren gewoon abnormaal is. Jullie klagen steen en been over Nowlive en andere sites maar zelf doen jullie het net zo hard. Ik heb niets met Nowlive en lees mijn berichten gewoon op headliner maar jullie reacties raken soms kant nog wal. En wat nog het meest opvalt is dat jullie bijna alleen maar reageren in berichten die over huub of Claire gaan. Met de bedoeling hen af te zeiken. Reageer gewoon inhoudelijk of is dat teveel gevraagd?? Iedereen heeft een eigen mening en dat er toch vele niet voor kikker en barbie zijn moet ook kunnen toch en als je goed leest dan gaat het ook vaak om amanda en brain |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2008 - 10:45 schreef Merty het volgende:[..] Iedereen heeft een eigen mening en dat er toch vele niet voor kikker en barbie zijn moet ook kunnen toch en als je goed leest dan gaat het ook vaak om amanda en brain Laten we maar ophouden met deze domme discussie. Hier komen we niet uit en voordat we elkaar echt dingen verwijten en elkaar voor alles en nog wat uit gaan maken is het beter hem af te kappen. Ik ben voor Huub en heb sympathie voor Jaap en verder kan die hele gouden kooi me geen reet roesten. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2008 - 09:26 schreef frans-06 het volgende:makker- je moet maar zo denken onze lieve heer heeft rara kostgangers,en die boudewijn die werkt er net zo hard aan mee,maar owee als je tegengas geeft op de negeerknop! |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote: Goedemorgen Izzie, of word ik ook op negeerknop gezet? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Goedemorgen makker, mijn negeerknopje ligt nu op het nachtkastje dus nee. |
|
|
|
|
makker
|
|
|
Pffffffffffff gelukkig maar. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
makker waarom denk jij dat ze ge weert worden op nowlive???? ze moeten maar eens naar hun zelf kijken, afgeven op ouders van spelers maar zelf wel de boel bekritiseren,schrijf wat over de fam balk of kubatz, dan krijgen ze het aan hun hart, nee als het maar huub heet of clair dan is het goed |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Ja ik dacht, laat mijn Makker niet negeren. kom op zeg. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Voor mijn gevoel kunnen wij altijd normaal op elkaar reageren. en discussieren is leuk. zeker als het om zoveel verschillende karakters gaat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 april 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
makker
|
|
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2008 - 11:39 schreef izzie het volgende:Voor mijn gevoel kunnen wij altijd normaal op elkaar reageren. en discussieren is leuk. zeker als het om zoveel verschillende karakters gaat. Ben ik helemaal met je eens. Als het maar bij normaal reageren blijft. Ik ga niet mee in ouderwets gescheld en getier. Dat is zonde van mijn tijd. Een discussie is ook leuk als die maar niet inhoudelijk wordt ;) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2008 - 10:23 schreef makker het volgende:Haha Merty: Foutje he. Boudewijn kan nog geen bans uitdelen aangezien het systeem daar nog niet gereed voor is. Maar ja dat soort dingen lezen jullie niet. Dus inderdaad hypocriet. Ieder heeft zijn eigen voorkeur maar jullie klaagden over dit soort teksten op nowlive terwijl het hier blijkbaar ook gebeurt. En oja einde discussie. Denk gewoon eens na en beschuldig een ander niet van iets wat je zelf ook doet. Ik kan wel bans uitdelen als ik daar zin in heb, het kost alleen 15 seconden om een gebruiker op te zoeken... |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2008 - 12:51 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik kan wel bans uitdelen als ik daar zin in heb, het kost alleen 15 seconden om een gebruiker op te zoeken... Ok dan heb ik jouw de vorige keer fout begrepen. Ga ik nu voor jouw door de knieen maar neemt niet weg dat de reacties die hier momenteel worden geplaatst niet erg inhoudelijk zijn, toch? |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
of je nauw brian,amanda,jappio,clair of huub fan bent op deze site kun je dat zegen.heb zelf ook op now live gezeten en kenbaar gemaakt dat ik voor brian ben nou dat heb ik geweten,als huub wat deed wat niet door de beugel kon gaf ik daar ook mijn mening over maar ( ook op de andere bewoners)kon daar niet over praten moest maar een site op zoeken met brian fans,werdt mij letterlijk gezegt en wat al niet meer.heb sly toen kenbaar gemaakt waar ze ingodsnaam mee bezig waren op now live en dat een ieder een eigen mening mocht hebben op now live ,NAUW DAT HEB IK GEWETEN, je mag daar alleen maar huub fan zijn en verder niets,jappio mocht ook nog wel maar liever niet,dat is mijn ervaring met now live |
|
|
|
|
devil
|
|
|
nee op nowlive kreeg ik meteen een ban omdat ik huub een gallebak vond ooooooohh wat een scheldwoord zeg dat vind ik op z,n zachts gezegd kinderachtig om daar een ban voor te geven marja |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
nauw dat is wat ik bedoel onbekend |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Ik ben Fan van wie die dag het leukst is. Verder ben ik een grotere fan van Brian.dan de anderen.Amanda kan ik soms erg om lachen wanneer ze op haar oneliners zit, dan waardeer ik haar gevatheid. Huub erger ik mij dood aan, om zijn eigendunk. zichzelf hoger plaatsen dan anderen. en het stelen van de ideeen en die vervolgens als van hem door laten gaan. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2008 - 13:08 schreef makker het volgende:[..] Ok dan heb ik jouw de vorige keer fout begrepen. Ga ik nu voor jouw door de knieen maar neemt niet weg dat de reacties die hier momenteel worden geplaatst niet erg inhoudelijk zijn, toch? af en toe mag dat wel... zolang het maar netjes blijft, anders worden de berichten verwijderd.
Het is nu toch saai in de villa...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
jullie vergeten een ding een verkeerd woord over die del of rat en het is prijs, dus bij deze jullie zijn geen haar beter als het daar over gaat |
|
|
|
|
devil
|
|
|
ik ken claire d,r moeder niet goed genoeg om over haar een mening te hebben t,arme mens moet er in mee,wat moet ze anders doen en het is geen gouden kooi bewoner,denk dat wij ook niet onszelf zijn de eerste dagen in de kooi marja |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
sorry te laat de hummer kwam net langs |
|
|
|