|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Claire geniet nog als vrijgezel!
Wat een spectaculair einde van de vrijgezellenavond is het! Een mooi feest in de Chill Room is losgebarsten na de stripact bij Claire. Iedereen danst er op los en laat zich weer lekker gaan. De dag verder was rustig, iedereen genoot weer volop van de zon en er waren alleen nog wat naweeën van gisteravond, door de persiflage op Amanda en Brian. Er is, jammer genoeg voor Huub, niemand meer echt op teruggekomen en Amanda en Ricardo hadden hun ruzie al snel weer bijgelegd. Voordat er ook nog meer ruzies zouden kunnen ontstaan, kwamen er al snel gasten voor Claire. Haar moeder, vriendinnen en de mensen die de avond verzorgden kwamen al vroeg in de avond om haar te verrassen. En dat is gelukt! Claire geniet zichtbaar van haar mooie vrijgezellenparty. Hopen voor haar dat ze ook echt nog even geniet van haar laatste daagjes als vrijgezel!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
djen
|
|
|
ja wat wilt zer nog meer ??tis gewoon vakantie oord voor haar daar niet 1 min in het spel gezeten niet 1 axtie uit haar eigen ..ze word op al haar wenken bediend familie die op en af komt ..en zo 1 moet de finale in nowway zelfs dennis en nadia hebben meer als haar gedaan ..maar ach alles wat met huubertje te maken heeft krijgt alles hij gaat wel janken achter in t hokkie ..zieligerds zijn het en meer niet..hoop dat ze kots ziek word o neej gaat niet lukken clairnix kan liters alcohol op |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ik vond het een vulgaire, ordinaire bende. Haar moeder wist ook niet waar ze kijken moest. En dan maar naar Amanda wijzen. Nee dat moeten ze ook maar laten. Trouwens er mochten maar drie mensen uitgenodigd worden. Pa heeft zeker weer gebeld want Ma was er ook. Een moeder hoort niet op een vrijgezellenfeestje. Nu maar hopen dat Huub morgen mag drinken en zich drie keer in de ronte drinkt, met gevolg woensdag een enorme kater dan is de huwelijksdag voorbij voordat hij het weet en Claire kan gelijk een echtscheiding aanvragen. lachen!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
het is niet alleen een vakantie oord voor clair, dat is het voor iedereen, en wat vulgair en ordinair is moet je bij de gene zijn die voor haar dit hebben georganiseert |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Je hebt gelijk Frans. Dus Rachel plus de regie. |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
ach ja, ik kan hier wel weer op ingaan over wat of wie ordinair is, maar dat weet heel televisiekijkend Nederland al....en Frans ik sluit me er helemaal bij aan! |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
wat een ordineer volkje die kruikenzeikers moet papie nu niet met de hummer komen nee natuurlijk niet heeft nu 2 dagen vrij spel hun huwelijk stond niet voor niets op knappen waar is nu oom twan zo vader zo dochter en met japie lachen marijke helwegen goed gezegt ze wou toen niet in de media met jaap maar nu toch wel camera geil met de butler |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Tja en Huub staat tegen Palma te beweren dat hij zijn moeder nooit zou uitnodigen in de kooi. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2008 - 09:52 schreef lisbeth het volgende:Tja en Huub staat tegen Palma te beweren dat hij zijn moeder nooit zou uitnodigen in de kooi. nee nu niet nee veelste bang die kikker kwal |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Hij heeft ook geen zin om zijn fan's te bedanken dus dat moet maar via de courant. Hij heeft vanmorgen al wwer de grootste be. Gaat ook nog motorrijden met één lens. Hij denkt echt dat hij boven iedereen verheven leeft. Uitslover. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ik denk dat ik amanda maar in dienst neem!!! met zulke type's schieten de echtscheidingen naar een hoogte record |
|
|
|
|
devil
|
|
|
pauline,je op merking slaat weer nergens op zoals gewoonlijk dat je als advokaat nog zoveel tijd over hebt!!!!!!!! om alles te volgen!!!!!!!!!! marja |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nou sorry pauline ik ben het niet met jou eens,ik ben dan een kerel en val niet op van die ordinaire types,geef mij maar gewoon mijn eigen wijffie die is tenminste puur natuur,zonder pruik,zonder plamuur zonder nep wenkbrauwen ,en zonder siliconen,ik ben noch steeds erg trots op haar, en wou het maar zo houden |
|
|
|
|
devil
|
|
|
nou frans,geweldig dat je nog steeds trots op je vrouw bent zo hoort het ook marja |
|
|
|