|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Berga's eerste ochtend!
De lichten zijn aangesprongen en de Villa komt langzaam tot leven. Claire leidt haar moeder naar de douche en helpt haar een beetje wegwijs maken in de badkamer. Terwijl Berga voor de spiegel zichzelf klaar voor de dag maakt, staan een meter achter haar haar dochter en schoonzoon in spé onder de douche. En voor het eerst sinds ze dit waterige ochtendritueel 's avonds doen, zien we de verloofden angstvallig bij elkaar uit de buurt blijven, de grootst mogelijke moeite doen elkaar vooral niet aan te raken. Zou Huub hierdoor een wit voetje bij Berga halen?
Goedemorgen schoonmoeder!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
respectloos om met zijn 2en te gaan douchen terwijl je (schoon)moeder erbij staat! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2008 - 10:41 schreef italiangirl het volgende:respectloos om met zijn 2en te gaan douchen terwijl je (schoon)moeder erbij staat! Inderdaad, zelf gaf de schoonmoeder gisteren aan dat ze dit niet vervelend vond, dat iedereen dit doet. Prima toch, Maar ik zou toch de keus niet maken. ik ben nu 48 en zou het niet in mijn hoofd halen, om te douchen waar mijn schoonmoeder mij zou kunnen zien staan. dan wacht ik even tot zij klaar is met haar ochtendritueel. |
|
|
|
|
makker
|
|
|
Op zich heeft de moeder ook wel gelijk, aangezien het tegenwoordig toch een normale zaak is. Maar ik zou er niet aan denken om te douchen als mijn schoonmoeder ernaast bezig is met het poetsen van tanden of het kammen van haren. Dus daarin ben ik het helemaal met je eens Izzie dan maar wachten. |
|
|
|