|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Dennis!
En daar komt ineens bij de voordeur een oude bekende aanlopen. Het is Dennis! Jaap heeft hem gebeld om te komen zingen op zijn huwelijk, en blijkbaar heeft hij hier gehoor aan gegeven. Vrolijk loopt hij de keuken binnen en buiten treft hij het eerste Rachel aan. "Dag schattie! Hoe is het?", omhelst hij de bruid meteen. In de tuin ziet hij het altaartje en loopt hij regelrecht naar Jaap toe. "Er wilde maar één gast komen!", lacht Jaap. "Waar is de rest? Waar is Lieke? Nathanael?", vraagt de ex-Miljonair dan naar aanleiding van het voicemailbericht waar Jaap insprak dat de andere twee ex-Miljonairs ook uitgenodigd waren. Gelukkig kan hij er hard om lachen!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Ik heb nog nooit zo'n droogkut gezien als die ma van Claire, nog een wonder dat het kind kan lachen. met zo'n moeder zou die Claire aan de prozac behoren te zitten, goed gedaan Claire, in vergelijk met jou moeder is Huub een verademing, nu begrijp ik waarom je Huub trouwt. weg bij die droog kut! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Dat liedje wat Dennis nu zingt, is dat van hemzelf of een cover van iemand anders?
Als het zijn eigen nummer is en er ietsjes meer kracht af en toe achter zet kan dat best erg goed gaan scoren! |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2008 - 16:25 schreef Xanne het volgende:Ik heb nog nooit zo'n droogkut gezien als die ma van Claire, nog een wonder dat het kind kan lachen. met zo'n moeder zou die Claire aan de prozac behoren te zitten, goed gedaan Claire, in vergelijk met jou moeder is Huub een verademing, nu begrijp ik waarom je Huub trouwt. weg bij die droog kut! WAT EEN TAAL LAAT VEEL VAN JE EIGEN ZIEN GEWELDIG MAG JE TROTS OP ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2008 - 16:31 schreef mezelf het volgende:[..] WAT EEN TAAL LAAT VEEL VAN JE EIGEN ZIEN GEWELDIG MAG JE TROTS OP ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! we lopen over hier. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Meid wat een gezelligheid met die ma van Claire, kan er niet overuit, en wat zal die pappa trots zijn? Mamma in de Kooi, en dochter, wat geweldig en wat een fans heeft die vrouw gelijk al.
UIteraard loop ik over van trots meiske, wat denk jij dan? Wat heeft Huubje de ziekte drin, de grazy piano player, hahahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 april 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|