|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Rachel geen geloofwaardige Claire?
Brian zit met Amande, Derrell en Tiffany bij het zwembad. Ze bespreken het huwelijk van Jaap en Rachel. "Ik vond dat Rachel helemaal geen Claire neerzette", zegt Brian. "Nou, ik vond het een ontzettend grappig ding. Ik vond het super hilarisch", reageert Amanda. Brian wordt een beetje pissig dat Amanda het allemaal zo luchtig opvat. "Wat vond je zo Huub-achtig wat Jaap deed dan?", vraagt de Amsterdamse vervolgens. Brian schudt zijn hoofd. "Ook niet", antwoordt hij. ""Ze deden allebei het huwelijk na. Uiteindelijk deden ze allebei hun eigen ding", concludeert Amanda. Het stel krijgt het toch weer voor elkaar om een meningsverschil te creƫren.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Ik vond dat dit huwelijk zowiezo veel beter had gekund, een beetje te gekunsteld, geen persiflage eerder een blamage had wel iets beters verwacht van Terror Jaap, misschien morgen terror Claire? wuhaaaaaaaaaaaaaaa
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 april 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
wat een stelletje dozen zeg die twee verschrikkelijk passen goed bij elkaar word er misselijk van en maar gluuren naar een ander doet ze heel de dag en hoopt ook nog dat haar clair de doos het nog afblaast |
|
|
|
|
|