BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ontslag plannen!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 22 april 2008 - 19:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Ontslag plannen!

Huub maakt even een ommetje met zijn meisje. "Ik heb een idee voor de ontslagronde die we vòòr morgen twaalf uur kunnen inleveren", vertelt hij haar plotseling. "En dat is?", vraagt Claire. "Het is eigenlijk heel makkelijk", steekt Huub van wal. "Als we nou gewoon een ontslagronde voor Jaap aanvragen... En als Brian en Amanda hem er dan uitstemmen en wij houden hem er in, dat zou ik sowieso al doen. Als wij hem er in houden kunnen wij hem naar ons toe trekken en dan laten we in het midden wie de ontslagronde heeft aangevraagd. Als Brian en Amanda hem er in houden kunnen we zeggen dat zij hem hebben aangevraagd met als plan om hem in te palmen", legt de Oldenzaler uit. Claire knikt. "Het geeft ons alle twee een opening naar Jaap toe", voegt hij er nog aan toe. "Ja, hele goeie", is Claires reactie. "Trouw je toch maar weer met de goede, hè", besluit hij.

bron: tien.tv
djen
 djen - dinsdag 22 april 2008 - 19:59   quote  deeplink  
ja en die kabouter denk dat er geen bezoek meer komt voopr jaap ..en ja hoor weer over een ander zijn rug ..en dan schuld geven aan brain viezerik hoop zo dat jaap morgen helemaal los gaat en huub aan de zuip en dan een flinke exit aan zijn broek kan hij tegelijk met zijn schoon familie mee ..opening naar jaap en huub denkt dat het zo makkelijk zal gaan om daarna met 3 over te blijven en dan exit jaap jaja kut ventje hoop dat jaap zijn vrienden dit nog even door brieven en jaap is slimmer dan huub denkt ..
devil
 devil - dinsdag 22 april 2008 - 20:35   quote  deeplink  
hij kan het proberen
huub heeft jaap ook echt nodig
anders is het snel voor huub bekeken
zo arrogant is huub wel om te denken dat hij het gaat maken
maar denk dat jaap hoog in p.p komt te staan en ik gun het jaap van harte
marja
Schattie
 Schattie - maandag 28 april 2008 - 12:20   quote  deeplink  
Nogmaals Huub heeft last van Grootsheidswaanzin !!
Hij maakt de show..
He is the man!!
Zonder Huub geen kooi..
WHAHA..
Hij vergeet dat een ieder VERVANGBAAR is..
Hij loop echt NAAST zijn schoenen..
Zielig ventje!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ontslag plannen!

0.0041079