BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Al vermoordt Brian mijn moeder, ik blijf hier"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 22 april 2008 - 20:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Al vermoordt Brian mijn moeder, ik blijf hier"

Derrel heeft zijn rol als bemiddelaar en coach helemaal gevonden. Tijdens het eten knoopt hij een gesprek aan met Huub over de finale. "Jij bent toch anders met het spel bezig als Brian. Want Brian heeft nooit kunnen zien wat de kijker ziet. Jij hebt het programma eerst kunnen volgen", merkt Derrel terecht op. "Toen ik het keek gebeurde er nog niks boeiends hoor", weerlegt Huub het argument van Derrel. "Hoe dan ook, Brian en ik zullen alles doen om te winnen, alles. Al vermoordt Brian mijn moeder voor mijn neus, alsnog blijf ik zitten", zegt de kleine Miljonair stellig. Huub gaat wel erg ver voor zijn miljoenen!

bron: tien.tv
devil
 devil - dinsdag 22 april 2008 - 20:30   quote  deeplink  
ach ja,dat wisten we al
t,zijn maar woorden zegt huubje dan achteraf
marja
Soerabaja
 Soerabaja - dinsdag 22 april 2008 - 21:34   quote  deeplink  
Huub is blind door de poen. Als hij "buiten" komt krijgt hij het heel moeilijk. Hij voelt zich een ster, een BN-ner, maar hij is arrogante rat met een minderwaardigheidscomplex.
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - dinsdag 22 april 2008 - 21:41   quote  deeplink  
Wat een achterlijke uitspraak,hij doet dus ECHT alles voor tv...trouwen,beledigen,provoceren,aanstellen,janken...etc,etc....
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 22 april 2008 - 21:57   quote  deeplink  
Weer zo'n domme uitspraak, van de dwerg op sandalen. Oh wat is zijn moeder trots op hem. ik denk dat Huub ook bereid is iemands moeder te vermoorden voordat geld, maar dat wil niet zeggen dat iedereen daartoe bereid is, en maar krijsen dat hij aan karaktermoord heeft gedaan in de kooi, zijn eigen karakter. nou sorry, newsflash, daar heb je in eerste instantie karakter voor nodig, en dat mis jij!
devil
 devil - dinsdag 22 april 2008 - 21:59   quote  deeplink  
brian en amanda hebben in ieder geval wel respekt
voor hun ouders en de ouders van de medebewoners
marja
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - dinsdag 22 april 2008 - 22:25   quote  deeplink  
En nu slap lullen dat hij het Jaap of Brian ook gunt het winnen van de Kooi???

Wat een slapjanus zeg...weg met die gast!!!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 22 april 2008 - 22:32   quote  deeplink  
nu nog even Claire beloven dat hij niets gaat doen, dat zou pas lachen zijn.
Soerabaja
 Soerabaja - dinsdag 22 april 2008 - 23:22   quote  deeplink  
Ik vind het echt allemaal een stelletje randdebielen (uitgezonderd Jaap). Maar als ik moest kiezen, tussen Brian en Amanda & Huub en Claire, waar ik naast ging wonen koos ik toch voor Huub en Claire. Dat zijn in elk geval geen kampers.
devil
 devil - dinsdag 22 april 2008 - 23:27   quote  deeplink  
zo jij durft soerabaja
heb je ervaring met kampers dan?
of alleen van horen zeggen?
wat een levens ervaring zeg
ken ze ook ,90 % is oke,zoals dat bij elke groepering geld
kortzichtigheid is bij jou zeer aanwezig ,jammer
marja
Soerabaja
 Soerabaja - dinsdag 22 april 2008 - 23:34   quote  deeplink  
Nou ja Kampers, zeg dan Tokkies. Brian & Amanda zijn van het laagste soort. Huub en Claire e Huub zijn dom, kinderachtig en irritant maar wel -van huis uit- beschaafd en niet gewelddadig. Kun je van Brians familie niet zeggen.
devil
 devil - dinsdag 22 april 2008 - 23:42   quote  deeplink  
ken je beide famielie,s dan?
hen ze wel eens gezien,maar ook niet zo goed
dat ik dat van hun kan zeggen
ik ben zelf niet aggresief,maar als huub me dat had geflikt
mijn moeder zo beledigen,wat nooit in mijn omgeving zou gebeuren
had ik huub echt op z,n lelijke tronie geslagen
dus ga hier nu niet beweren ,dat huub uit een beschaafde omgeving komt
ik geloof niet in sprookjes,waar hij wel vandaan komt ,ik weet het niet
maar z,n ouders kunnen echt niet trots op hem zijn
marja
Soerabaja
 Soerabaja - woensdag 23 april 2008 - 04:15   quote  deeplink  
** Marja** Kan zijn dat je gelijk hebt.
moudy
 moudy - woensdag 23 april 2008 - 11:58   quote  deeplink  
he soerabaja.niet oordelen.dat jij die kabouter zijn gedrag goed keurt zegt al genoeg over jouw.
Soerabaja
 Soerabaja - woensdag 23 april 2008 - 12:37   quote  deeplink  
Hé sly, ik keur zijn gedrág niet goed. Ik zeg alleen dat hij van nature beschaafder en ontwikkelder is dan Brian. Als jij achter Brian staat, zegt mij dat genoeg over jou!
johan13
 johan13 - woensdag 23 april 2008 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2008 - 12:37 schreef Soerabaja het volgende:
Hé sly, ik keur zijn gedrág niet goed. Ik zeg alleen dat hij van nature beschaafder en ontwikkelder is dan Brian. Als jij achter Brian staat, zegt mij dat genoeg over jou!
huub beschaafder dan brain, ik heb huub toch vandaag en gisteren steeds je en jij horen zeggen tegen de ouders van claire, terwijl brain gisteren duidelijk u zei tegen de moeder van claire. als je goed bent opgevoed zeg je tegen oudere mensen u en niet jij en je.
dan heb ik het niet eens gehad over de scheldwoorden en andere uitlatingen van huub tegen de moeder van claire
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 23 april 2008 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2008 - 12:59 schreef johan13 het volgende:

[..]

huub beschaafder dan brain, ik heb huub toch vandaag en gisteren steeds je en jij horen zeggen tegen de ouders van claire, terwijl brain gisteren duidelijk u zei tegen de moeder van claire. als je goed bent opgevoed zeg je tegen oudere mensen u en niet jij en je.
dan heb ik het niet eens gehad over de scheldwoorden en andere uitlatingen van huub tegen de moeder van claire
zelfs jaapio en amanda en ricardo spraken haar aan met u dus zegt echt heel veel van de opvoeding van die kikker

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Al vermoordt Brian mijn moeder, ik blijf hier"

0.0038819