|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Amanda is weer terug!
De fontein gaat aan en het is Amanda die terug komt uit het ziekenhuis. De Amsterdamse gaat meteen op zoek naar haar vriend. "Brian! Het gaat heel goed met m'n stembanden. Waarschijnlijk hoef ik niet geopereerd te worden", roept Amanda enthousiast. "Hij zei dat door het stoppen met roken en het stoppen met shotjes drinken het veel beter gaat", vertelt ze trots. "Wat? Zeg je nou shotjes?", grijnst Brian. "Dat klopt dus inderdaad. Is het toch nog ergens goed voor geweest dat ik dat altijd zeg", glundert de Antilliaan. Gefeliciteerd Amanda, en succes met je optredens!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
devil
|
|
|
ja ,brian let wel op de gezondheid van z,n liefje die gooit z,n vriendin niet vol met drank marja |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nee hij gooit zijn vriendin niet vol met drank, dat doet zij zelf wel hahaha daar heeft zij die rat niet voor nodig |
|
|
|
|
devil
|
|
|
ja Frans ,dat zeg ik ,daar heeft ze brian voor lief he van hem, ach ja tenslotte is amanda nog erg jong ze heeft wel wils kracht,is al een half jaar gestopt met roken perfect, ik kan het niet ,dus mijn respect heeft ze marja |
|
|
|
|
|