|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Amanda in tranen!
Brian vraagt amanda om mee te lopen naar het zwembad. "Ik vond het echt grappig. Ik kwam binnen en Huub werd vuurrood", begint Brian zijn verhaal. Amanda heeft echter wat anders aan haar hoofd. "Ik zat net even naar Nicky te kijken, ik vind het soms zo moeilijk. Ik snap niet dat het zo lang blijft", snikt Amanda opeens. "Oh baby, goed dat je de tranen eruit laat", reageert Brian rustig en hij knuffelt zijn meisje. "Het is niet erg, ik zoen ze wel op", zegt hij en Amanda laat haar tranen de vrije loop. "Ik mis haar nog steeds elke dag. Ik ben echt hartstikke blij met die foto maar soms is het zo moeilijk", zegt de Amsterdamse en Brian kijkt haar begrijpend aan. "Je huilt omdat je verdriet hebt. En verdriet mag er zijn", reageert de Antilliaan verstandig. Dan kan Amanda er wel een beetje om lachen en ze geeft Brian een dikke knuffel...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
tjonge jonge wat mist zij nicky eten geven was er niet bij en uitlaten ook niet o.o.o wat mis ik dat beesie? in die andere hond wat heet, heb je ook geen erg in en mis je ook niet,wat een verdriet om niets commediant |
|
|
|
|
devil
|
|
|
ach Frans ,jij weet het lijkt wel of je zelf in de gouden kooi woont niemand kan naar de echte gevoelens raden alleen de persoon zelf marja |
|
|
|
|
yvon23
|
|
|
frans wat een rotopmerking! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Tja, teveel naar Huub gekeken he! |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
ach hou op, toen die beestjes er waren keek ze er niet naar om, dat kind wilt altijd alleen maar alles hebben voor de heb! |
|
|
|
|
Schattie
|
|
|
Arme Amanda.. Lieverd ik kan me voorstellen dat het pijn doet.. Sterkte |
|
|
|