BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Gaat Chantal Gaby spelen?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 22 april 2008 - 21:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Gaat Chantal Gaby spelen?

Jaap en Chantal gaan even de avond doornemen in de Chill Room. "Ik heb goed nieuws voor jou. Met de meerderheid van stemmen mag je blijven pitten. Maar dat is niet gratis", vertelt Jaap de gast. "Ik heb geen seks op tv", antwoordt Chantal onmiddellijk. "Nee, ik wil dat jij Gaby gaat spelen", legt Jaap uit. "In de douche? Ik hou van teasen en als ik los kom...", mompelt Chantal. Ze twijfelt echter wel omdat de moeder van Claire ook aanwezig is. "Ik ga niet in het bijzijn van Claire en haar moeder dingen doen. Die moeder moet gewoon opzouten ofzo", verduidelijkt ze. "Maar misschien als ik straks zat ben...", voegt ze er weer lachend aan toe. Ook Brian en Amanda hebben zich bij het stel gevoegd in de Chill Room. "Zolang je die moeder er niet bij betrekt kan je hier alles doen", spoort Amanda de gast aan. Zal Chantal mee gaan in Jaaps huwelijksparodieën?

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Gaat Chantal Gaby spelen?

0.0042500