|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Ja ik piste bijna in broek hahahaha |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Ach moeder is ook overstuur |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Als Ricardo zich nou ietsjes meer inhoudt en die vrouwtjes op Huub los laten gaan! En Suzanne en die ander even weg bij Claire en moeder dan helemaal TOP voor TV! (dat is immers wat Huub altijd wil) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: maar ze is niet naief, staat ze voor lul, met haar kutshow! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 00:14 schreef Boudewijn het volgende:Als Ricardo zich nou ietsjes meer inhoudt en die vrouwtjes op Huub los laten gaan! En Suzanne en die ander even weg bij Claire en moeder dan helemaal TOP voor TV! (dat is immers wat Huub altijd wil) Ik ook trouwens ff lekker janken |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ooh ooh wat is dit meisje dom zeg ik heb nog nooit zo dom mokkel mee gemaakt nou en dit is het bewijs hoe hij lieke toen ook had behandeld kwalle bal |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: dat is zeer zeker de reden, maar dit zal na de kooi niet anders zijn! |
|
|
|
|
devil
|
|
|
jeetje zeg ,iedereen z,n schuld he nou hoe oud is huub,toch zeker zelf verantwoordelijk dit is je voorland meisje,laat het het huwelijk niet doorgaan en stem hem eruit,ojee moeder spreekt verstandige woorden marja |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 00:15 schreef Merty het volgende:Ooh ooh wat is dit meisje dom zeg ik heb nog nooit zo dom mokkel mee gemaakt nou en dit is het bewijs hoe hij lieke toen ook had behandeld kwalle bal en jij ook bedankt, nu heb ik medelijden |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 00:14 schreef Boudewijn het volgende:Als Ricardo zich nou ietsjes meer inhoudt en die vrouwtjes op Huub los laten gaan! En Suzanne en die ander even weg bij Claire en moeder dan helemaal TOP voor TV! (dat is immers wat Huub altijd wil) Soms wordt ik echt misselijk van Ricardo hij wilt zo vaak aandacht he bah verder is hij wel oke maar nu moethij kappen |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
en Jaap is hem stiekum tussenuit geknepen samen met Chantal!
WAAR ZIJN DE 5e en 6e CAMERA'S ALS JE ZE NODIG HEBT! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ook fijn mama heeft tegen iedereen gezegd, laat hem drinken, dan kan ze het zien, en net nog Brian de schuld geven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Hahah die moeder ik ga stuk hierzo lekker voor der hahahha |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
dit is toch mooi voor de show mam ooh ooh wat snij je jezelf diep in je barbie vingers en wat lachen we je uit zeg |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Enerzijds is het best zielig voor Claire maar het was zo overduidelijk dat Huub zo is, zelfs al ruim voordat ze in de kooi kwam dus ik kan anderzijds ook geen medelijden hebben! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 00:17 schreef Boudewijn het volgende:en Jaap is hem stiekum tussenuit geknepen samen met Chantal! WAAR ZIJN DE 5e en 6e CAMERA'S ALS JE ZE NODIG HEBT! Jaapio zit de hele avond al helemaal gek te doen met Chantal leuk hoor echt goed |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Afgang meid de ddag dat jij ja zei is het jou afgang geweest ik zou zeggen EFFE BELLEN MET OME TWAN |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 00:17 schreef Boudewijn het volgende:en Jaap is hem stiekum tussenuit geknepen samen met Chantal! WAAR ZIJN DE 5e en 6e CAMERA'S ALS JE ZE NODIG HEBT! de douchescene met Gabi word nu voorbereid Boudewijn |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Hahahha echt wel hij doet het zelf mama ?? waarom zegt u dat nou nou ik vind het zo erg ik weet het niet meer. OOh ik wil nog verder kijken |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ik verwacht van niet, deze meisjes zijn erg mediageil maar willen niet echt ver gaan denk ik. Gaby was een hoer waarbij dat juist de missie was. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
hij zit er op blurg vieze, hahahahahah, slechte vocabulaire, bedankt he eric? echt so lief mamma. |
|
|
|
|
devil
|
|
|
nou als claire ,nu nog met hem trouwt,dan verklaar ik haar echt voor stapelgek marja |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Jammer dat die meisjes niet topless willen gaan! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: dat wasze al toen ze ja zei |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
geef mamma nog een glas wijn. ze word steeds wijzer. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Tuurlijk buiten de kooi het maakt hem niet uit wel een beetje zielig dat ze haar moeder die het goed bedoelt zo afbekt hoor maar ja dom dom blind blind |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Ze had van mij toch mooi een slag in haar bolus gekregen niemand praat zo tegen zijn moeder, wat een nest zeg. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 00:30 schreef Xanne het volgende:Ze had van mij toch mooi een slag in haar bolus gekregen niemand praat zo tegen zijn moeder, wat een nest zeg. zo dus dat |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ge kunt zegguh wat de wil, mamma doe haarg best. hahahahahahaha ( mijn brobants) |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Mama spreekt wijs als hij straks gaat optreden drink hij ook volop geweldig dit echt maar ze blijft dom dom dom en blind |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: echt he merty als mijn kinderen zo tegen hun moeder spraken haald ik ze persoonlijk ver de reling van de goudenkooi, maar ja Claire heeftniet anders gezien van pappa, die duikt ook overal op. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ohh.... ze gaan al!
jammer! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
mamma kan nog ff met Claire spreken dus mamma lul door nu het nog kan |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 00:33 schreef Xanne het volgende:[..] echt he merty als mijn kinderen zo tegen hun moeder spraken haald ik ze persoonlijk ver de reling van de goudenkooi, maar ja Claire heeftniet anders gezien van pappa, die duikt ook overal op. Zo ik zeg maar zo als een van je ouders je waarschuwen dan moet je luisteren hoe dan ook want ze hebben altijd gelijk |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
precies, nou niet altijd want mijn schoonouders waarschuwd mijn vrouw ook, en ik heb echt nooit een andere vrouw meer aangeraakt, niet met en niet zonder drank alleen mijn eigen vrouw. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
ooh dat is knap zeg goed hoor vind netjes vann je vele hebben dat niet |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
nou had het niet verwacht ..maar mama claire stijgt wel in mijn achting ...tenminste probeert ze dat kind van haar wijsheid bij te brengen klap dr ff sense bij ...oh als het mijn dochter was en ze zo tegen mij zou praten ...jonge jonge |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 00:42 schreef tg3 het volgende:nou had het niet verwacht ..maar mama claire stijgt wel in mijn achting ...tenminste probeert ze dat kind van haar wijsheid bij te brengen klap dr ff sense bij ...oh als het mijn dochter was en ze zo tegen mij zou praten ...jonge jonge hier idem, die zou klappen krijgen |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
zo als zij nog gaat trouwen morgen dan verklaar ik die fam. en haar helemaal media geil |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
nou zullen we raden wat schaapie zo meteen zal zeggen....ik eerst Huub en ik hebben een mooi gesprek gehad en we begrijpen elkaar ..we hebben afspraken gemaakt ..en het is echt...het is brian schuld en hij deed het voor de show .....dus mam je kan de pot op ...ik ga toch trouwen |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ricardo!!! NIET GOED GAAN PRATEN!!! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
en daar gaat ze in de mooie jurk met goud tinten, zeg maar dag mamma, en binnen een maand jankend bij mamma op de stoep. |
|
|
|
|
devil
|
|
|
ja,ben er ook bang voor dit is niet te begrijpen' marja |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 00:46 schreef tg3 het volgende:nou zullen we raden wat schaapie zo meteen zal zeggen....ik eerst Huub en ik hebben een mooi gesprek gehad en we begrijpen elkaar ..we hebben afspraken gemaakt ..en het is echt...het is brian schuld en hij deed het voor de show .....dus mam je kan de pot op ...ik ga toch trouwen Ja altijd brain he maar mams moet gewoon ook eerlijk zijn |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ooh laat ricordo zijn mond dicht houden |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote: ricardo maarhoebedoeljedan.nl wat een bs ..hij wilde haar zoenen en zij was juist niet happig ....toen iedereen uit bad was vroeg hij haar nog of hij haar kon likken en zat haar nek te likken |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Heerlijk Huub zegt dan gaat ze morgen toch weg. hahahahahaha |
|
|
|