|
|
Boudewijn
|
|
|
man o man laat die Ricardo z'n kop houden! |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
@boudewijn ...lieverd zou je de jacuzzi filmpje kunnen uploaden want rico ziet ze een beetje vliegen en zomaar dat meisje in blauw badpak belachelijk maken |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ricardo moet zijn schurftkoppie houden. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
en wie staat er nu sneaky te luisteren? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 00:55 schreef tg3 het volgende:@boudewijn ...lieverd zou je de jacuzzi filmpje kunnen uploaden want rico ziet ze een beetje vliegen en zomaar dat meisje in blauw badpak belachelijk maken Hij heeft haar boven de borst gelikt en gekust gezien zelf |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 00:55 schreef tg3 het volgende:@boudewijn ...lieverd zou je de jacuzzi filmpje kunnen uploaden want rico ziet ze een beetje vliegen en zomaar dat meisje in blauw badpak belachelijk maken ben bezig met de 'zoen' scene |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
OHOHOHOHOHOH
Huub duwt Claire!! |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
ja rico mag lekker nog een banaan in zijn mond ..shut him up ....nou dat is dan je maatje claire belachelijk is ze op het randje om het in te zien ...last chance ...duw haar maar weer ein |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
O duwen zo hard nog wel en dan maar roepen over brain echt waar lieke zei het al hij is net zo erg |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
zo en dat was een doodgooi naar Claire, gezellig gelukkig slaat Huub geen vrouwen, en streamlock. claire naar huis in een hummer, en huub van ballengoyer wint de kooi, tering leiers geef hem nog een drankje |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
ik sta hier met bek vol tanden echt waar......en wie is ook al weer the wifebeater |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Laten we een poll maken:
Gaat het huwelijk door: JA - 0 NEE - 1 |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Niet normaal he boudewijn ??
Ik vind wel Jaapio altijd die kabouter weg trekt hij houdt hier echt niet van jaap echt niet ik ook niet |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
en dan nog zeggen die fucking moeder van jou, hallo, Ome Twan waar blijf je nou??????????????? |
|
|
|
|
devil
|
|
|
ohoh huub agressief tegenover claire meissie stop ermee NU trouwens ,hoor de huub fans niet meer marja |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Hhahaha ik zeg ja want barbie is dom alles voor de show he mam Of bram komt morgen die kikker effe zijn bek verbouwen zou mooi zijn |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
hey nowlive ..hoe gaan jullie hem hieruit redden .....ohh ik zie hun gezichte al daar achter de pc ......sorry hoorr maar wordt a 1 am phonecall ..verzamelen ..er moet damage control gedaan worden |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Claire duwde hem wel mooi terug, hoppa, hup falderietje en daar gaatie weer, stomp voor zijn muil en dan nog een keer. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 01:01 schreef Xanne het volgende:en dan nog zeggen die fucking moeder van jou, hallo, Ome Twan waar blijf je nou??????????????? Heb je niet gezien Xanne hoe hard hij barbie duwde |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 01:01 schreef Xanne het volgende:en dan nog zeggen die fucking moeder van jou, hallo, Ome Twan waar blijf je nou??????????????? Heb je niet gezien Xanne hoe hard hij barbie duwde |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 01:00 schreef Merty het volgende:[..] Niet normaal he boudewijn ?? Ik vind wel Jaapio altijd die kabouter weg trekt hij houdt hier echt niet van jaap echt niet ik ook niet inderdaad, daar is Jaap zeer consequent: geen (gemeend) geweld! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 01:02 schreef tg3 het volgende:hey nowlive ..hoe gaan jullie hem hieruit redden .....ohh ik zie hun gezichte al daar achter de pc ......sorry hoorr maar wordt a 1 am phonecall ..verzamelen ..er moet damage control gedaan worden Hey het is NOWFUCKINGLIVE HE IK ben benieuwd wat onze fransje gaat zeggen |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 01:02 schreef tg3 het volgende:hey nowlive ..hoe gaan jullie hem hieruit redden .....ohh ik zie hun gezichte al daar achter de pc ......sorry hoorr maar wordt a 1 am phonecall ..verzamelen ..er moet damage control gedaan worden Huub is vergiftigd door Brian en daarom deed hij dat, en Calire heeft hem zelf uitgedaagd, en Claire is begonnen. en het is de moeder van Claire haar schuld die zat Claire op te stoken, en nu lekker trouwen en lief zijn voor elkaar, de eerste beste gelegenheid plakt Huub een kastdeur op haar smoel. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
dat staat er straks op nowlive, minus de kastdeur/ |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Ja dus ik blijf erbij jaapio mag winnen |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ja Frensek bel de thuiszorg dat ze je jouw nest uithalen en praat dit eens recht |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
devil
|
|
|
whahahaha,humor zou huub zeggen marja |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
waarom is die fucking moeder van Claire niet bij Claire? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
HAHAHAHA
Claire is helemaal overstuur aan het huilen bij de paardenbak in haar eentje...
Jaap komt erbij en zegt: tjah.. morgen ontslagronde! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ooh jaapio denk aan onslag ronde ooh boudewijn hier moet jee een filmpje van maken geweldig |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
filmpje onderweg maar zal nog wel een kwartiertje duren |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Jaap zegt dat Huub Brian hoekte! |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 01:06 schreef Boudewijn het volgende:HAHAHAHA Claire is helemaal overstuur aan het huilen bij de paardenbak in haar eentje... Jaap komt erbij en zegt: tjah.. morgen ontslagronde! ahhh hij doet zijn best maar weet niet hoe hij iemand moet troosten ....begin hij over de ontslagronde |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
tg3
|
|
|
ja brian zei ook dat hhuub hem heeft geschopt ...hij begon mama uit te schelden ..berga smerga of wat dan ook en toen viel brian bij ... ..maar natuurlijk mama zegt brian zegt het jaap zegt amanda zegt ....claire is hysterisch ....3 keer raden wat er zo meteen op een site staat..............iederen spant tegen huub en ze liegen allemaal daarom is huub achter |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Ja dat doet hij altijd toch maar volgens bepaalde mensen mag brain alles en kikker niks maar echt ik ben niet voor brain maar ben wel eerlijk en ik hoor genoeg vandaag heeft claire ook veel ddoor emotie toegegeven over zijn colalight gebruik nou uhh belachelijk hoor |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Bedankt dit is een geheugen steuntje voor zijn fan's |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Bedankt dit is een geheugen steuntje voor zijn fan's |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Als Huub Brian heeft gehoekt is Jaap op een heel goedkope manier van zijn grootste concurent af, men heeft van achter gewaarschuwd, de regels blijven staan handjes thuis, oh heerlijk er is een god, nu mag nowlive mailen, politie bellen, kom maar op, huub wint de goudenkooi toch volgens nbnowlive, kan ff iemand checken? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
en straks de paardnebak in de fik. de tering |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Hij Lult zich er weer uit wedden? |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
voor het eerst kijk ik naar claire en denk ik ...hey er zit toch wat in ??? wie had dat verwacht.... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Is er hier iemand die deze moeder begrijpt? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 01:23 schreef tg3 het volgende:voor het eerst kijk ik naar claire en denk ik ...hey er zit toch wat in ??? wie had dat verwacht.... Letmaar op ze trouwt gewoon morgen hoor |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Nee maar ik vind haar wel een beetje zielig hoor |
|
|
|