BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Trouwen, verschrikkelijk!"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 22 april 2008 - 23:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Trouwen, verschrikkelijk!"

Het wordt Huub allemaal te veel en hij wordt een beetje misselijk. "Morgen ga ik trouwen, ik ben zo zenuwachtig", bekent de Oldenzaler aan de vrouwen. "Trouwen! Verschrikkelijk", mompelt hij met een wit gezicht. "Kom, we gaan de jacuzzi in!", is zijn volgende voorstel en de dames lopen joelend achter hem aan. Zou het hem goed doen?

bron: tien.tv
devil
 devil - woensdag 23 april 2008 - 00:00   quote  deeplink  
ja vind je het gek,hij gaat zich nu pas realiseren
waar hij mee bezig is,ja huub je kan niet anders
als er voor gaan morgen,maar niet getreurd,scheiden kan altijd nog
marja
djen
 djen - woensdag 23 april 2008 - 00:08   quote  deeplink  
ja hahah dit is huubertje en straks buiten gaat het nog veel erger worden clairtje haahhahaa ..de stress slaat al over op mams hhaaahhaa en ja moeder u heeft t wel goed gehoord huub beloofd echt geen eeuwige trouw hahha hoe moet dat straks onze huubertje als ster met alle vrouwen ieder weekend om zich heen alcoholen cocaine hahahahah
djen
 djen - woensdag 23 april 2008 - 00:09   quote  deeplink  
je kan aan alles zien dat moeder helemaal niet blij is mee huub maar ach ons claartje wilt toch trouwen haaahhaaaa
sandwitch
 sandwitch - woensdag 23 april 2008 - 00:10   quote  deeplink  
zo moeders zegt de waarheid
devil
 devil - woensdag 23 april 2008 - 00:10   quote  deeplink  
vind het te triest voor woorden,t,arme kind
maar hij zal z,n verhaaltje wel weer uit z,n mouw schudden
marja
djen
 djen - woensdag 23 april 2008 - 00:12   quote  deeplink  
hahah moeder zegt jij bent gewoonblind hahha nou ma ..o ja is gewoon televisie hahah je bent gewoon blind verliefd haha dus ik ben dus blind astublieft nu niet ja dat zeg je steeds zegt ma hahahah gewoon verliefd blind hahaha kut schow... ow ze geven nu de schowmakers de schuld nou dat is er maat 1 das onze huub die kan niet nadenken hahah ..lol ik hou der fan clair janken en morgen trouwen hahah
djen
 djen - woensdag 23 april 2008 - 00:14   quote  deeplink  
vind niks triest ze kiest hier zelf voor ..dit wist ze van te voorenhuubertje houd van vrouwen heel zijn leven al ..bij zijn alle grootste liefde hedda ging hij ook vreemd dus datte

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Trouwen, verschrikkelijk!"

0.0046360