|
|
Boudewijn
|
|
|
Huub duwt Claire! STREAMLOCK!
voor een volledige chronologische volgorde van filmpjes bekijk: Chronologische filmpjes volgorde van de huwelijks crisis
Claire is in tranen en goed overstuur en heeft buiten gezeten met haar moeder waar Ricardo het een en ander aan het uitleggen is. Claires moeder is totaal niet te spreken over Huub en Huub luisterd af. De confrontatie tussen Huub en Claire en Huub kan zich (weer eens) niet inhouden en duwt Claire hard tegen de muur (STREAMLOCK):
(incl meedere camera's en slowmotions)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
inderdaad... hij doet NOOIT wat bij vrouwen!! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: HIj zal nooit nooit nooit een vrouw uitschelden of slaan, nooit. Boudewijn schandalig dat jij dit durft te sugereren |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 01:45 schreef Xanne het volgende:[..] HIj zal nooit nooit nooit een vrouw uitschelden of slaan, nooit. Boudewijn schandalig dat jij dit durft te sugereren ja.. ik ben een echte Huub fan!
SMS JAAP!!! :) |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
deed hij niets nou dan hebben jullie allemaal je ogen in je zak zitten hij duwt ze flink tegen de muur goed kijken en clair duwt terug |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
je ziet het hij zou nooit vrouwen slaan wat deed ie al eerder in de tuin dus duwwen is ook normaal nou moet ie bij mij ook niet doen moeder van clair zei nog zie je nu clair hoe ie is |
|
|
|
|
opperbas
|
|
|
quote: Schandalig, ik heb al heel vaak Jaap een sms gestuurd, maar hij stuurt nooit wat terug. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
hahah de fucking moeder van jouw...nou top laat je dochter heel vlug trouwen met de loozer gadverdamme zeg en ga kijken naar haar afgrond vandaag happy famelie |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Huub trekt het nooit als hij genegeerd wordt. En provoceert dan net zolang tot hij zelfs ruzie moet maken. In dit geval meteen met fysiek een duw. Huub vindt zichzelf ten alle tijde het belangrijkste en Owee als je dat durft te ondermijnen. Zie alle akties uit het verleden maar. Op bijv. momenten dat Lieke om privacy vroeg, werd Huub altijd agressief enz. enz. |
|
|
|