|
|
Caroline
|
|
|
Weet je ergens gun ik het haar nu ook. Zoveel heeft zich voorgedaan en nog wil ze als schaap morgen trouwen ondanks dat degene die haar kennen en van haar houden, nee, zeggen. laat het schaap maar geloven, zoiets heb ik nu |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
nu nog ze wilt dat ma oprot zodat zij kan trouwen, ik hoop dat er voor haar morgen maar 1 persoon komt. Ome Twan, met de hummer. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 03:02 schreef Caroline het volgende:Weet je ergens gun ik het haar nu ook. Zoveel heeft zich voorgedaan en nog wil ze als schaap morgen trouwen ondanks dat degene die haar kennen en van haar houden, nee, zeggen. laat het schaap maar geloven, zoiets heb ik nu Helemaal eens wacht maar als ze de kooi uit komt wordt het moeilijk voor haar |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Ik hoop op de Hummer van Ome Twan |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Nou niet alleen kikker maar ook die doos met zaagsel |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ome Twan heeft geen Hummer. Berga gaat weg, schaap gaat morgen trouwen |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ja ik ben gewoon klaar wakker he terwijl ik zo vroeg op moet staan hahha |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Natuurlijk ga je vechten je bent een stalker je liet Lieke ook niet gaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
en weeeeeeeeeeeeeer telefoonpraatjes |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
nEE OME tWAN MISSCHIEN NIET, MAAR PAPPA MOCHT ER 1 LENEN, IK KAN NIET WACHTEN OP DE TELEGRAAF VAN MORGEN |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
zelfde hier ben ook klaarwakker...vraagje is het iemand opgevallen claire huilt al uren ..moeder heeft ook gehuild..amanda en brian zijn er stil van ....jaapie schuilt achter zijn humor ..en huub......????...emotieloos ik hoor hem alleen moeilijke woordjes in een gesprek gooien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2008 door tg3 -- |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Ooh weet je wat ik stom vind bij die ruizie bij de stal waarom ze niet had gezegd ik stem jou eruit zo echt niet normaal he |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 03:14 schreef tg3 het volgende:zelfde hier ben ook klaarwakker...vraagje is het iemand opgevallen claire houdt al uren ..moeder heeft ook gehuild..amanda en brian zijn er stil van ....jaapie schuilt achter zijn humor ..en huub......????...emotieloos ik hoor hem alleen moeilijke woordjes in een gesprek gooien EN DE MOEDER BESPOTTEN, |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 03:14 schreef tg3 het volgende:zelfde hier ben ook klaarwakker...vraagje is het iemand opgevallen claire houdt al uren ..moeder heeft ook gehuild..amanda en brian zijn er stil van ....jaapie schuilt achter zijn humor ..en huub......????...emotieloos ik hoor hem alleen moeilijke woordjes in een gesprek gooien Lelijk he maarja een kikker blijft een kikker |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
hier veeg je neus. wat een takkewijf naar de moeder en wat een tyfus hond naar Claire en zijn schoonmoederm het kind luisterd niet, die gaat nog 61 keer terug naar Huub, todat hij haar zelf weg slaat, natuurlijk |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Wanneer trouwt het zooitje morgen??? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 03:14 schreef tg3 het volgende:zelfde hier ben ook klaarwakker...vraagje is het iemand opgevallen claire huilt al uren ..moeder heeft ook gehuild..amanda en brian zijn er stil van ....jaapie schuilt achter zijn humor ..en huub......????...emotieloos ik hoor hem alleen moeilijke woordjes in een gesprek gooien hij probeert te redden wat er te redden valt, want dat huwelijk is van levensbelang voor hem lijkt het.
Zag je net niet toen Claire zei dat ze niet meer ging trouwen hoe hij reageerde? Dat huwelijk is het enige wat voor hem telt! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: tussen 2 en 3 meen ik |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
omdat hij anders donderdagavond thuis zit en de finale vanaf de bank van zijn zus kan zitten kijken |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
waarom denk je dat iedereen jou niet mag huub..denken ze dat ze een probleem zouden hebben als je het oprecht met haar zou menen ......... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Bedankt hoop dat je alles opneemt want ik ben er verdomme niet, kreeg geen vrij voor de trouwerij van Claire. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 03:16 schreef Boudewijn het volgende:[..] hij probeert te redden wat er te redden valt, want dat huwelijk is van levensbelang voor hem lijkt het. Zag je net niet toen Claire zei dat ze niet meer ging trouwen hoe hij reageerde? Dat huwelijk is het enige wat voor hem telt! Niet te vergeten he RTL Boulavard is er morgen en joop van tellinga zo dat wil hij niet mislopen |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
gek he Huub, moet je kijken je pleurde Claire tegen de aanrecht, kijken wat je thuis zou doen. Nou Tilburg let op, Claire krijgt nogal wat ongelukjes na de kooi |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
ohh jeetje wat een lulverhaal ...ik hou echt voor jou ...deze avond had geskipped mogen worden ...redden wat er te redden valt schatje ...hopen dat je krantenkoppen huwelijk morgen nog door gaat |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 03:17 schreef Xanne het volgende:[..] Bedankt hoop dat je alles opneemt want ik ben er verdomme niet, kreeg geen vrij voor de trouwerij van Claire. Ik zit paraat, maar verwacht er na vandaag niet echt veel van. Die familie van Claire zal niet echt blij daar zitten denk ik.
Als Jaap nou nog maar wel z'n ding mag gaan doen... |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 03:17 schreef Xanne het volgende:[..] Bedankt hoop dat je alles opneemt want ik ben er verdomme niet, kreeg geen vrij voor de trouwerij van Claire. Xanne dat meen je heb je er vrij voor gevraagd echt? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Wie kwamen er ook al weer? Boulevard, NOS, Shownieuws? Ik zal ze alle filmpjes eens mailen... :) |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Dat gaat jaap zeker doen let maar op |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
zo onhandig, dat kind. Lees de vrouw die tegen de deur aanliep, of black and bleu, karakter schets van huub. of kijk nogmaals, sleeping with the enemy, wat een hufter wat gaat die jongen klappen krijgen |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
weet je wat leuk is????Brammetje je leest hier maar kan niet editten. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
ahh check dan hij probeerde te huilen maar het lukte niet dan maar overliggen op de tafel ....het lukt hem serieus niet.....jeetje |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ik heb ook mijn wekelijkse afspraak een dagje ervoor verschoven...
Maarja, dit is eigenlijk ook mijn 'werk' :) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Nou ik heb gezegd, ( familie omstandigheden verdomme) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ik ga blind voor je zegt hij, Nou hij gaat niet alleen blind voor je, hij heeft je blind gemaakt. hij heeft straks blinde geleide hond nodig. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
oh wat ben je zielig huub |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
tg3
|
|
|
juist moeder heeft je mooie praatjes door ...en wat pijn doet is dat ze je doorheeft ..want dat doet pijn en niet dat je haar k hoer noemt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2008 door tg3 -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik ben gewoon 2 dagen vrij. Niks geregeld maar dat is de wereld van verpeging |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 03:20 schreef Boudewijn het volgende:[..] ik heb ook mijn wekelijkse afspraak een dagje ervoor verschoven... Maarja, dit is eigenlijk ook mijn 'werk' :) Goed je bent nog wakker |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Nou ik heb een eigen bedrijf maar ook al zo ik voor iemand werken dan zou ik er niet vrij voor nemen dan zou ik natuurlijk hier alles lezen en bekijken wat boudewijn heeft geplaatst |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Ik word hier echt kostmisselijk van, je moest eens weten hoeveel vrouwtjes we z uit huis hyebben gehaald, die binnen 2 tellen, de aangifte intrekken, hij is zo goed voor mij en hij bedoelt het niet slecht. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 03:25 schreef Xanne het volgende:Ik word hier echt kostmisselijk van, je moest eens weten hoeveel vrouwtjes we z uit huis hyebben gehaald, die binnen 2 tellen, de aangifte intrekken, hij is zo goed voor mij en hij bedoelt het niet slecht. hey moeten ze niet naar bed daarzo meestal 01.00 uur |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Janken zo zielig kwaak kwaak n |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
goh.. hij is eindelijk een keer oprecht lijkt het! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ja en daar scoort hij bij sommige mensen mee zo deed hij ook met Lieke |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Hij speelt het op het hoogste niveau en hij wint. Claire in ieder geval, weer alles goed gelult, wat een domme doos. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|