|
|
Boudewijn
|
|
|
Huub maakt flink ruzie met Claire en haar moeder in de tuin
voor een volledige chronologische volgorde van filmpjes bekijk: Chronologische filmpjes volgorde van de huwelijks crisis
Huub heeft net een gesprek gehad met Claire wat niet helemaal naar de zin van Huub ging, dus dat laat Huub zich natuurlijk niet zeggen. Hij is boos op Claires moeder:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
ome twan kom je nichtje aub snel halen en geef die vieze kikker een flinke klap op zijn smoel wat hij verdient het echt maar verdient niet clair lieke was wijs toen hoop dat clair daar een voorbeeld aan neemt |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
vuile kikker alleen voor de miloenen he en niet voor clair |
|
|
|
|
djen
|
|
|
baba wat een vieze vuil ventje ..moet je horen hoe hij met die moeder om gaat ..nou die vader moet zijn dochter eruit trekken ..nee wat doen ze dochter lief jankd straks weer en ze gaan straks na dit nep huwelijk kijken ....nou niemand moet zo,n bek hebben tegen een vrouw ..viezerik zeg |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
in ding is zeker die meid dook op huub en niet anders om, waar gaat dit in godsnaam over ja de miljoenen,en moeder van clair jullie hebben je zegen gegeven voor dit huwelijk dus zoek de schuld bij jullie zelf |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
Claire eruit met hem, kom op je kan het! zo ga je niet met je schoonmoeder om! als hij zo tegen mijn moeder zou praten.... en gewoon doorgaan met dreigen... eruit met hem kom op je kan het! |
|
|
|
|
mc-bjorn
|
|
|
en je zult zien dat ze vandaag gewoon gaan trouwen net of er niets aan de hand is die moeder van claire weet nu al hoe huub is maar claire weet het zelf nog niet |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
wat zijn die ouders dom dan ze zetten zich wel te koop dan in tilburg |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
hoe dom ben je dan om als ouders je zegen te geven voor dit huwelijk? |
|
|
|
|
mc-bjorn
|
|
|
hahahahah dat vind ik nou leuk he die allemaal die mensen die daar ruzie maken word vandaag nog wat op de bruiloft en huub kom je even na achteren hahahaha |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ach wat dat aan gaat is en blijft het een opgeraapt zooitje ,kijk naar die z.g.n bruiloft van jaap en cora ,daar was chantage in het spel,inderdaad broer en zus trouwen niet met elkaar ,het hele gebeuren is larie,je word als kijker belazert waar je zelf bij staat ,dat noemen ze een spel van list en bedrog |
|
|
|
|
aanpassen
|
|
|
Claire is nu eenmaal in de handen van een loverboy |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
maar dat is clair niet alleen zo loopt er nog een rond hahaha wie zou dat nu kunnen zijn? |
|
|
|
|
devil
|
|
|
ik ben nog nooit van m,n leven zo,n naieve familie tegen gekomen ongelooflijk vind ik dit,maar de tijd zal het ze wel leren marja |
|
|
|