|
|
Boudewijn
|
|
|
Huub en Claire nogmaals in gesprek
voor een volledige chronologische volgorde van filmpjes bekijk: Chronologische filmpjes volgorde van de huwelijks crisis
Huub moest naar achter want hij was vergeten z'n excuses te maken en dat is hem nogmaals duidelijk gemaakt, maar het lukt nog niet echt:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
clair luister aub naar je ouders en moeder van clair als ze toch met hem trouwt groot gelijk dat je niet komt hij moemd u stink h r niet normaal en zonder drank geloof me kan ie niet en jullie dochter word kei ongelukkig met hem |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
@boudewijn he schat zou je dat filmpje met miljoenen miljoenen kunnen uploaden want ik geloof niet dat hij dat zei als reactie op wat de meisjes zeiden over hoe saai hij is ...en dat filmpje wat hij constant herhaalt dat hij dr moeder heeft afgeluisterd en zij hem heeft beschuldigd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2008 door tg3 -- |
|
|
|
|
gabi
|
|
|
je wil toch zeker niet met zo iemand trouwen huub? je krijgt gelijk d'r moeder erbij, blegh!!! |
|
|
|
|
yvon23
|
|
|
als een man zo tegen mij zou praten en zou doen zoals huub, nou echt, die had ik allang een knal gegeven! claire niet doen, claire niet doen, claire niet doen!! wat nou? precies t zelfsde als met lieke! |
|
|
|
|
gabi
|
|
|
en dat wist ze niet van te voren??? wie is nou de domme doos dan? ze is toch vanaf het begin dom en naïef geweest om überhaupt met huub in zee te gaan. wat zit ze nou te miepen en waar bemoeit die moeder zich mee? zie je huub z'n moeder ergens? wat een kouwe kak zeg! |
|
|
|