BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Huub en Claire en moeder nogmaals in gesprek

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 23 april 2008 - 04:26   quote  deeplink  
Huub en Claire en moeder nogmaals in gesprek

voor een volledige chronologische volgorde van filmpjes bekijk:
Chronologische filmpjes volgorde van de huwelijks crisis

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2008 door Boudewijn --
lisbeth
 lisbeth - woensdag 23 april 2008 - 04:32   quote  deeplink  
Wat kan die kikker liegen zeg. Jammer voor hem maar er zaten een heleboel streamers te wachten tot hij fout ging en JA HOOR meneer kon zich weer niet inhouden. En eerst zeggen dat hij niets deed om vervolgens een uur later te bekennen. En dan gaan janken, Wat een vent zeg, jich.
reetje 076
 reetje 076 - woensdag 23 april 2008 - 05:35   quote  deeplink  
fam. van clair haal je kind naar huis ze gaat het ongeluk in met hem help je kind en laat dit niet doorgaan
reetje 076
 reetje 076 - woensdag 23 april 2008 - 06:44   quote  deeplink  
liegen liegen en nog eens liegen vuile kikker
lisbeth
 lisbeth - woensdag 23 april 2008 - 07:21   quote  deeplink  
Heb jij ooit zoiets meegemaakt wat een drama hè?
italiangirl
 italiangirl - woensdag 23 april 2008 - 11:00   quote  deeplink  
ik snap niet dat de moeder van Claire een gesprek met Huub wil aangaan, als ik haar was had ik hem een plantenbak in zijn gezicht geslagen en zo met dochter en al de poort uitgelopen!
lisbeth
 lisbeth - woensdag 23 april 2008 - 11:10   quote  deeplink  
Zo denken een heleboel mensen Italiangirl maar die vader van Claire is veel te mediafreak en je zal zien dat hij alles weer sust. Ik ben blij dat ik een gezonde dochter heb. Palma heeft zeker een andere stream als wij want ze heeft weer zogenaamd niets gezien en ze is duidelijk bezig met haar tv moment. Ik heb werkelijk ALLES gezien. Het is een viezerik. Als hij nu nog fan's heeft begrijp ik er helemaal niets van. Iedereen heeft alles gedaan en Huub doet niets.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Huub en Claire en moeder nogmaals in gesprek

0.0064809