|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Wat kan die kikker liegen zeg. Jammer voor hem maar er zaten een heleboel streamers te wachten tot hij fout ging en JA HOOR meneer kon zich weer niet inhouden. En eerst zeggen dat hij niets deed om vervolgens een uur later te bekennen. En dan gaan janken, Wat een vent zeg, jich. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
fam. van clair haal je kind naar huis ze gaat het ongeluk in met hem help je kind en laat dit niet doorgaan |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
liegen liegen en nog eens liegen vuile kikker |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Heb jij ooit zoiets meegemaakt wat een drama hè? |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
ik snap niet dat de moeder van Claire een gesprek met Huub wil aangaan, als ik haar was had ik hem een plantenbak in zijn gezicht geslagen en zo met dochter en al de poort uitgelopen! |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Zo denken een heleboel mensen Italiangirl maar die vader van Claire is veel te mediafreak en je zal zien dat hij alles weer sust. Ik ben blij dat ik een gezonde dochter heb. Palma heeft zeker een andere stream als wij want ze heeft weer zogenaamd niets gezien en ze is duidelijk bezig met haar tv moment. Ik heb werkelijk ALLES gezien. Het is een viezerik. Als hij nu nog fan's heeft begrijp ik er helemaal niets van. Iedereen heeft alles gedaan en Huub doet niets. |
|
|
|