|
|
Boudewijn
|
|
|
Claires moeder Berga gelooft Huub niet en gaat naar huis
voor een volledige chronologische volgorde van filmpjes bekijk: Chronologische filmpjes volgorde van de huwelijks crisis
Claire's moeder Berga is de leugens van Huub zat en wil niet meer in de villa blijven vannacht en gaat naar huis. Ze zegt ook niet aanwezig te zijn op het huwelijk wat in een uurtje of 10 begint
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
doe je ogen open clair en fam. van clair laat dit niet doorgaan dit kan je je kind niet aandoen je zie nu hoe hij is naar drank en dat veranderd nooit help je kind en blaas alles af dan staat die kikker eens voor lul hij verdient het |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
moeder van clair stuur oom twan en haal je kind naar huis ze zal met hem nooit gelukkig worden |
|
|
|
|
djen
|
|
|
die gast krijgt zijn zin toch wel ..hij maakt heel die familie gek en lacht ze vierkant uit ..nou proost ..ik lach met heel nederland mee ..en straks gaat hij op heel nederland los ..nu zit hij zich goed te praten maar scheld je schoonmoeder voor kankerhoer uit top hahahahh |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wat zijn bepaalde personen zielig eerst de familie van clair de grond in boren, en nu zijn de rollen omgedraaid er is niets verandelijker dan een mens |
|
|
|
|
djen
|
|
|
nee hoor ze zxijn beide ziek ..en ik gun ze elkaar dus datte ..zou zeggen clair ga ervoor goed zo je kan het zo,n vent gun ik jouw echt waar blijven tenminste andere meisjes beschermd voor dat geval haahaa |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
djen de ouders van clair stonden toch achter dit huwelijk ? |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
de ouders van claire stonden achter het huwelijk alleen maar omdat ze achter claire staan, niet achter huub. ze lieten claire vrij in haar beslissing |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
als ze inderdaad achter clair staan en het is echt haar keuze dan moet ze het zelf maar oplossen |
|
|
|