BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Claires moeder Berga gelooft Huub niet en gaat naar huis

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 23 april 2008 - 04:43   quote  deeplink  
Claires moeder Berga gelooft Huub niet en gaat naar huis

voor een volledige chronologische volgorde van filmpjes bekijk:
Chronologische filmpjes volgorde van de huwelijks crisis

Claire's moeder Berga is de leugens van Huub zat en wil niet meer in de villa blijven vannacht en gaat naar huis. Ze zegt ook niet aanwezig te zijn op het huwelijk wat in een uurtje of 10 begint

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2008 door Boudewijn --
reetje 076
 reetje 076 - woensdag 23 april 2008 - 05:05   quote  deeplink  
doe je ogen open clair en fam. van clair laat dit niet doorgaan dit kan je je kind niet aandoen je zie nu hoe hij is naar drank en dat veranderd nooit help je kind en blaas alles af dan staat die kikker eens voor lul hij verdient het
reetje 076
 reetje 076 - woensdag 23 april 2008 - 05:33   quote  deeplink  
moeder van clair stuur oom twan en haal je kind naar huis ze zal met hem nooit gelukkig worden
djen
 djen - woensdag 23 april 2008 - 08:40   quote  deeplink  
die gast krijgt zijn zin toch wel ..hij maakt heel die familie gek en lacht ze vierkant uit ..nou proost ..ik lach met heel nederland mee ..en straks gaat hij op heel nederland los ..nu zit hij zich goed te praten maar scheld je schoonmoeder voor kankerhoer uit top hahahahh
frans-06
 frans-06 - woensdag 23 april 2008 - 09:57   quote  deeplink  
wat zijn bepaalde personen zielig eerst de familie van clair de grond in boren, en nu zijn de rollen omgedraaid er is niets verandelijker dan een mens
djen
 djen - woensdag 23 april 2008 - 10:46   quote  deeplink  
nee hoor ze zxijn beide ziek ..en ik gun ze elkaar dus datte ..zou zeggen clair ga ervoor goed zo je kan het zo,n vent gun ik jouw echt waar blijven tenminste andere meisjes beschermd voor dat geval haahaa
frans-06
 frans-06 - woensdag 23 april 2008 - 11:00   quote  deeplink  
djen de ouders van clair stonden toch achter dit huwelijk ?
johan13
 johan13 - woensdag 23 april 2008 - 11:34   quote  deeplink  
de ouders van claire stonden achter het huwelijk alleen maar omdat ze achter claire staan, niet achter huub. ze lieten claire vrij in haar beslissing
frans-06
 frans-06 - woensdag 23 april 2008 - 11:54   quote  deeplink  
als ze inderdaad achter clair staan en het is echt haar keuze dan moet ze het zelf maar oplossen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5178
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Claires moeder Berga gelooft Huub niet en gaat naar huis

0.0048930