|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Wat een nacht!
Uiteindelijk mag Huub dan toch op zijn vrijgezellenfeest een paar alcoholische versnaperingen tot zich nemen en dit laat hij zich goed smaken. In de jacuzzi met alle mooie dames laat hij zich flink gaan. In de eerste instantie blijven Claire en Berga afgezonderd van het feestgedruis, maar later gaan ze wel kijken waar de bruidegom in spé mee bezig is. De Oldenzaler zoent dames in hun nek en bevoelt andere erotische lichaamsdelen. En Claire vindt dit natuurlijk niet leuk... Helemaal niet leuk!
bron: tien.tv
voor een volledige chronologische volgorde van filmpjes bekijk: Chronologische filmpjes volgorde van de huwelijks crisis
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Wat een slijmbal zeg die Huub,eerst alles doen om zoveel mogelijk te provoceren,dan een nep-excuus geven,en 's morgens Claire met een schuldgevoel laten zitten!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Ja Huub,wie zijn billen brand moet op de blaren zitten....ik hoop dat je schoonfamilie het vandaag laat afweten.....vieze flikker dat je daar zit!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Och Och Och,nu heeft hij ineens wel begrip voor de situatie???
Hij lult zo,dat Claire er een schuldgevoel aan over houdt!!!! En dat het allemaal haar schuld is als het straks niet doorgaat!!! De LUL!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Ongelooflelijk,dat mensen zoveel geld steken in een NEP huwelijk,dat toch nooit van de grond zal komen!! En Huub blijft er maar op hameren dat het trouwen door moet gaan,anders komt hij er slecht uit te zien in de telegraaf,en bij RTL Boulevard....de moeder van Claire had gelijk!!! Claire is blind van liefde,en laat zich nu omlullen met gladde telefoonverkoperpraatjes,om toch het huwelijk door te laten gaan!! Ik hoop dat de vader van Claire achter haar moeder staat,en het huwelijk niet gaat bijwonen!!! Wat een arrogante kwal is die Huub toch,vandaag mag hij van mij nog opsodeflikkeren!!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Ja Huub,berouw komt na de zonde!!! Janken kleuter!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Palma kan zeggen wat ze wil,Huub heeft met zijn tong in de bikini van die meid in de jaccuzi gezeten,en hij heeft wel degelijk gezoend!!! Palma is ook gek!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
En nu gaat Huub de vermoorde onschuld spelen?? Claire pleegt karakter zelfmoord als ze vandaag ja zegt!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Huub is ff vergeten dat hij Claire gisteren in de keuken tegen de kast duwde,en ook nog eens kneep toen ze in de tuin stonden....als het niet met praten kan dan maar fysiek geweld...graag een brief,met een EXIT,voor het drinken,en het vechten met Brian!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
De vader van Claire heeft toch ook gestreamd,en toch ook gezien wat Huub allemaal heeft gezegd en gedaan.....Ik hoop dat hij het huwelijk niet goedkeurd,en dus ook niet bij de bruiloft zal zijn!!! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Nikos goedemorgen , Denk je dat het wat uitmaakt de moeder zei gisteren nog je bent blind en verliefd nou dit is het resultaat |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Kalimera,en ja,ik hoop dat de vader nog enige sense in het meisje krijgt,maar hij heeft vanaf dag 1 gelijk gehad,Huub is niet te vertrouwen!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Jaap moest toen excuus maken over wat hij tegen de moeder van Claire heeft geroepen toen de moeder van Claire nog niet eens in de villa was,en nu wordt straks alles vergeven en vergeten door de papa van Claire?? Ik hoop het niet,en ik hoop dat heel de bruiloft 1 terror partij wordt!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Palma spoort echt niet,gaat ze Huub nog verdedigen ook!!! En Claire een schuldgevoel aanpraten.....dit is normaal??? |
|
|
|