|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Berga vertrokken...
Berga, Huubs aanstaande schoonmoeder is natuurlijk ook helemaal niet blij met de fratsen van haar schoonzoon. De twee kregen vannacht een woordenwisseling ten gevolgde van Huubs losbandige gedrag en de Oldenzaler schold haar uit. Claire werd hierop nog bozer, maar haar verloofde ziet gewoon niet zo goed in wat hij verkeerd heeft gedaan. Meerdere goedmaakpogingen van Huub volgen en niet alleen bij Claire ook bij Berga. Helaas is de moeder van de blondine onvermurwbaar. Ze laat haar dochter weten niet meer bij het huwelijk te willen zijn en ze pakt haar spullen en vertrekt. De Tilburgse Miljonair is in tranen en Huub probeert haar zo goed als hij kan te troosten. Jaap sluit het vertrek van Berga af met een dansje bij de fontein...
bron: tien.tv
voor een volledige chronologische volgorde van filmpjes bekijk: Chronologische filmpjes volgorde van de huwelijks crisis
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
djen
|
|
|
ja en nu zt clair met vaders aan telefoon en als clair t wilt wat ze gaat doen tuurlijk vinden ze het goed hahahah ..tjee zeg wat een nep zooi wat zit die meid op een roze wolk die is echt ziek ...nou clair ga ervoor voor je ellende na de kooi ..huub troost je wel en praat je om als je zo moet trouwen wat ben je zielig zeg en trouwens je past er goed bij allebei twee jakerds die hun zin moeten krijgen .. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
geef berga een excuusje huub daar ben je goed in een we feesten er straks allemaal op los ...haha en die 2 broers pikken het natuurlijk wel dat ze huub de moeder uit hebben gescholden ..wereld van verschil brains familie pikt dit dus niet hahahah |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Alles is toneel,en ik hoop dat de broers en de vader van CLAIRE hem tot de grond toe afbranden,en het hele nephuwelijk niet doorgaat!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2008 door Nikos@Headliner -- |
|
|
|
|
moudy
|
|
|
het had mijn moeder en zus moeten zijn,,,dan had huubje het geweten hoor. dat de familie dit gedrag nog pikt,,snap ik niet.maar goed het is nog afwachten.you never know. |
|
|
|
|
schattig
|
|
|
Claire is gewoon zo dom als een goudvis....... |
|
|
|