BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub wil nog steeds trouwen...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 23 april 2008 - 10:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Huub wil nog steeds trouwen...

Het gaat alleen maar door als je ouders erbij zijn", vindt Huub terwijl hij haar nog eens flink vasthoudt. "Het is een prachtige dag en ik zou nog steeds heel graag met je trouwen", laat hij weten. "Ah gossie", troost hij haar. Ze lopen weer even naar buiten. "Weet je wat ik vind? Dat het allemaal zo onzinnig is wat er gisteravond gebeurd is", merkt Huub op. "Maar het is wel gebeurd", concludeert de blondine. "Ik hou van je Clairetje, dat kan ik je niet vaak genoeg zeggen", gaat hij door met zijn charmeoffensief. "Toen je me vanochtend wakker maakte en wegliep had ik gewoon twee minuten nodig om me te beseffen dat het echt allemaal gebeurd was", vertelt hij. "Zullen we maar gaan douchen?", stelt hij dan voor. "Het komt wel goed", laat hij weten. "Ik voel me niet goed", reageert Claire. De twee gaan weer naar binnen en lopen richting douche. Inmiddels zijn alle lichten in de slaapkamers aangegaan en ontwaken de anderen. Claire loopt Ricardo tegemoet en heeft hem een dikke knuffel. "Dank je wel hè, voor gisteren", fluistert ze.

bron: tien.tv
reetje 076
 reetje 076 - woensdag 23 april 2008 - 10:02   quote  deeplink  
hij doe het toch alleen maar voor de miloenen zei hij teminste vanacht dus niet voor clair

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub wil nog steeds trouwen...

0.0036959