|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Het gaat om niks!"
Palma heeft tot diep in de nacht op de streams alles gevolgd en is daardoor vandaag iets later in de Villa. Eenmaal in de keuken stormt ze meteen op Huub af. "Leer nou eens een keer om respect te hebben voor mensen!", roept ze hem toe. "Ik heb er nog nooit zo een bende van gemaakt", laat hij mistroostig weten. "In mijn optiek ben jij de enige die voor me op is gekomen", richt Huub zich dan tot Ricardo. Palma en Herma lijken niet zo goed te weten wat ze met de Oldenzaler aanmoeten, maar het hoofd huishouding lijkt wel enigszins achter de kleine Miljonair te staan. "Er is niets ernstigs gebeurd tijdens dat vrijgezellen feest. Ik zie niet in, wat dat betreft, waarom er niet getrouwd kan worden", laat ze weten. "Dat vinden Claire en ik ook!", stemt Huub in. "Ik vind het jammer dat het zo om niks gaat!", tiert Palma. "Claire moet ook haar excuses naar haar moeder maken, niet alleen jij hebt een grote bek tegen haar gehad!", gaat ze door. Gelukkig dat de Tilburgse zelf dit niet hoort, en heerlijk aan het bijkomen is onder een warme douche...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
En weer hoor ik uit Claire Huub´s medelijden,en verhalen over dat Huub constant moet vechten voor haar familie......die meid zit op een grote roze wolk,en dat ze daar zo als haar vader komt er keiihard vanaf dondert!!! |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
nee hoor papie laat haar trouwen er word gezegt dat de fam. geld ervoor heeft gekregen voor een huwelijk op tv |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
En nu weer gladde praatjes,en alles uit haar hoofd praten....go JAAP en BRIAN!!!
Stamp ze de grond in!!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
En Claire kan alleen maar dom lachen en gruwelijk naief reageren denk ik!!!
Zij is blind van verliefd heid,en ik hoop dat papa haar dadelijk weer met beide benen op de grond zet,en Huub de loverboy in elkaar slaat!!! |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
hij scijt in zijn broek nu en haar fam. en de bewoners maar de schuld geven en de redaktie is ook helemaal fout zei lieten hem ook drinken dat hebben alle streamers gezien dus hun ook |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Huub verschuilt zich achter zijn mede bewoners,en zeker achter het hokje!!! Hij lult als Brugman,om alsjeblieft maar te trouwen....ik hoop dat die vader alles gezien heeft....Claire zit op een roze wolk,en die vader had gelijk!!! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ooit een vrijgezellen avond meegemaakt zonder drank?als je jou schoonmoeder negatief hoor praten over jou spreek je haar er toch op aan of niet,en dat mokkel in de jacuzzi heeft huub gezoent en niet anders om,gewoonde de boel op blijven naaien smerige rat |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
als haar ouders dit doorlaten gaan zetten ze heel tilburg in de zeik ik zou niet meer op straat komen als het doorging en als die moeder van clair nu blijft vandaag kunnen ze haar ook gerust opsluiten |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
niet gedrnken en gekust zei ie nog en maar blijven liegen kikker ja was straalbezopen smerige rat |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wie zoende wie?wie zat dat mokkel op te stoken ,juist die rat, huub heeft zelf het initiatief niet genomen maar dat mokkel in de jacuzzi,en ach wat maakt het uit zo zijn jullie tegen de familie van clair ,en zo voor de familie van clair,zo de wind waait ,waait mijn jasje |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
Frans 06 je hebt gelijk, Brian en Amanda en al hun fans is typisch dat Talpa/10/RTL publiek ordinair tot op het bot en dom vreselijk. Huub is mijn vriend ook niet maar hij is er op aandringen van DGK ingeluisd. De moeder van Claire heeft fatsoensnormen en begrijpt niets van dit spel. Brianless is een rat. Amanda een dom slavinnetje, Huub heeft een grote bek omdat het zijn klein mannetje is en Claire hadden ze nooit als nwe miljonair mogen inzetten. Conclusie de enige die recht heeft om te winnen is Japio!!! |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
SMS JAAP
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2008 door italiangirl -- |
|
|
|