BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Waar blijft het respect?"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 23 april 2008 - 10:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Waar blijft het respect?"

Jaap en Brian treffen elkaar in de woonkamer. "Ben jij met hen wakker gebleven?", vraagt Brian. De grote Miljonair geeft aan niet alles meegekregen te hebben. "Ze gaan gewoon trouwen volgens mij", gaat de Antilliaan door. "Denk je dat echt?", vraagt Jaap verbaasd. "Hij heeft vannacht zo lang op haar ingepraat, ik heb een tijdje afgeluisterd. Hij speelt het slachtoffer en doet heel zielig", legt Brian uit. "Wat ben je stil", merkt hij vervolgens op. "Ik ben aan het nadenken, ik kan het niet geloven. Ze heeft werkelijk geen eigenwaarde op deze manier, tjonge jonge...", verzucht Jaap. "Waar blijft het respect?", vraagt de Antilliaan zich af. "Claire trapt overal in en die moeder heeft het door", vindt Jaap. "Ze heeft zijn praatjes door!", is Brian het eens. "Maar Claire zelf is zo'n gevoelig meisje daarvoor", verklaart de grote Miljonair. Gaan de twee mannen Claire vandaag nog confronteren met alles?

bron: tien.tv
djen
 djen - woensdag 23 april 2008 - 11:10   quote  deeplink  
respect dat kent huub niet in zijn woorden boek ..ja huub als je nu nog 100000x zegt tegen clair geloofd ze je weer...ze is al zo ver ..ze is er weer klaar voor ..
ze gaat alweer trouwen ..je hebt bereikt wat je wilde bereiken je maakt die griet knetter gek in der hoofd alleen gelukkig bij lieke is het niet gelukt ..nu nog de familie van clair en je kunt nog harder gaan zingen ..
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - woensdag 23 april 2008 - 11:42   quote  deeplink  
Ja daaaaag,gaan die vader en moeder van Claire Huubnog normaal omhelzen???
Hoe laat je jezelf kennen!!!!!
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 23 april 2008 - 11:43   quote  deeplink  
Nou nou die ouders accepteren het gewoon niet normaal
djen
 djen - woensdag 23 april 2008 - 12:06   quote  deeplink  
ja hoor ze zijn erbij..en ze gaan er voor en ze staan erachter !! huub mag niet agressief zijn tegen clair zegt mammie ..wat een zieke ouders zeg ..gadverdamme wat een mediageile achterlijke mensen ..
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 23 april 2008 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2008 - 12:06 schreef djen het volgende:
ja hoor ze zijn erbij..en ze gaan er voor en ze staan erachter !! huub mag niet agressief zijn tegen clair zegt mammie ..wat een zieke ouders zeg ..gadverdamme wat een mediageile achterlijke mensen ..
mee eens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3169
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Waar blijft het respect?"

0.0062119