|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Gaat het toch door?
De verloofden zitten weer samen in de tuin. "Jij hebt je gek laten maken en ik heb mijn grote bek weer eens open gedaan waar ik 'm dicht had moeten laten. Helemaal dicht!", laat Huub Claire weten. "Daar heeft Palma gewoon helemaal gelijk in", vervolgt hij. "Ik wil gewoon heel graag met je trouwen. Kijk nou eens hoe mooi allemaal, dit is toch wat we wilden. Daar staan we straks met z'n tweetjes...", wijst hij naar de opbouwwerkzaamheden in de tuin. "Ik heb een leuk idee; zullen we gaan trouwen?", maakt Huub haar dan eindelijk aan het lachen. Vervolgens wil hij ook nog even oefenen. "Lieve Claire, bladiebla bladiebla neem jij Huub toch je wettige echtgenoot?", stelt hij voor. "Ja!", lacht de Tilburgse. Het lijkt er toch op dat we een trouwerij krijgen vanmiddag...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
moudy
|
|
|
nou maar hopen dat jouw ouders komen he claire? |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Tuurlijk,naieve Claire zegt toch wel ja,en anders dwingt Huub haar met zijn gladde praatjes wel naar toe!!! Papa van Claire,zeg de boel af,en blijf thuis,of kom niet op de bruiloft!!! Laat je niet inpalmen door HUUB,of Talpa,of RTL!!! |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
dat kind is nog te dom om te poepen! |
|
|
|