BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Gelukkig stelletje...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 23 april 2008 - 12:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Gelukkig stelletje...

"Ik zou mijn dochter niet weg kunnen geven aan zo'n f*cking monster", spreekt Brian nogmaals zijn frustraties uit. Via Claire komt het onderwerp op Brians favoriet; alleenstaande moeders. Hij praat over zijn eigen moeder en hoe moeilijk sommige vrouwen het hebben. "Ik heb het ook meegemaakt, jij hebt je vader nog gekend, maar mijn vader overleed toen ik twee was", zegt Amanda. "Ik ben blij dat we elkaar gevonden hebben", lacht Brian zijn meisje lief toe. De twee geven elkaar een dikke kus. "Jouw achtergrond en mijn achtergrond, het past gewoon bij elkaar", vindt ook de Amsterdamse. Nou, gelukkig maar dat er sowieso één zielsgelukkig stelletje in de Villa is!

bron: tien.tv
grissom
 grissom - woensdag 23 april 2008 - 12:06   quote  deeplink  
Huub is echt een monster,goed gezegt brian.Ik hoop dat het bij jullie wel ware liefde is want ik vind jullie een leuk stel.Jullie mogen van mij winnen hoor.
frans-06
 frans-06 - woensdag 23 april 2008 - 12:07   quote  deeplink  
jij hoeft helemaal geen frustraties te hebben rat ,dit is niet jou pakkie an ,kijk naar jou zelf of ben jij heilig,jij dumpt na de gouden kooi ook jou onderlegger, dus kijk ff naar jou zelf
moudy
 moudy - woensdag 23 april 2008 - 12:09   quote  deeplink  
ja ik gun het amanda en brian ook.wat zij hebben is echt,en dat stralen ze ook uit.die huub is een principelose schoft,die zelf zijn moeder verkoopt aan de duivel.
shame on you huub!!!!!!!!
lisbeth
 lisbeth - woensdag 23 april 2008 - 12:13   quote  deeplink  
Wat een stelletje ROT ouders om dit allemaal te pikken. De moeder ziet het goed maar wordt overrulled door die dictator van een vader. Terwijl die zak zit te vertellen dat hij eens uit huis is gezet maar daarna terug mocht komen. Is dit Brabants??? En dan Huub die slijmbal die zit te beweren dat Tukkers en Brabanders op elkaar lijken, om misselijk van te worden. Terror Jaap succes maak ze nu maar af.
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 23 april 2008 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2008 - 12:13 schreef lisbeth het volgende:
Wat een stelletje ROT ouders om dit allemaal te pikken. De moeder ziet het goed maar wordt overrulled door die dictator van een vader. Terwijl die zak zit te vertellen dat hij eens uit huis is gezet maar daarna terug mocht komen. Is dit Brabants??? En dan Huub die slijmbal die zit te beweren dat Tukkers en Brabanders op elkaar lijken, om misselijk van te worden. Terror Jaap succes maak ze nu maar af.
Ja geld speelt een grote rol he
lisbeth
 lisbeth - woensdag 23 april 2008 - 12:18   quote  deeplink  
Moet je nu die arrogante triomfantelijke kwal nou zien lopen en weer het grootste woord hebben de breedbekkikker.
lisbeth
 lisbeth - woensdag 23 april 2008 - 12:19   quote  deeplink  
Ja Merty zeg dat wel. Hoeveel zouden de ouders hiervoor vangen.
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 23 april 2008 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2008 - 12:19 schreef lisbeth het volgende:
Ja Merty zeg dat wel. Hoeveel zouden de ouders hiervoor vangen.
geloof me veel want jaaapio en brain hebben ook van achteren akkoord gekregen dat ze terror mogen voeren dus let maar op
Jaapfan
 Jaapfan - woensdag 23 april 2008 - 12:20   quote  deeplink  
frans-06 helemaal met je eens, Brianless zit er alleen maar om de poen proberen op te strijken en dan samen met z'n familie naar Bonaire zonder Amandel natuurlijk om daar de grote meneer uit te hangen.Hij kan maar 2 dingen en dat is onderdrukken van personen en iemand voor zijn karretje spannen hij doet helemaal niets in DGK. Japio moet winnen
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - woensdag 23 april 2008 - 12:21   quote  deeplink  
De vader van Claire zei net bij de auto,dat hij achter heeft geregeld dat het feest met Jaap niet doorgaat.....zieke vent is die vader,en net zo manipulatief als Huub,hij heeft zijn gelijke gevonden!!!
sandwitch
 sandwitch - woensdag 23 april 2008 - 12:21   quote  deeplink  
bah en nog eens bah, wat een vertoning, ik kan er niet over uit, die air van die gozer en dat suffe gegeit van die meid,
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 23 april 2008 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2008 - 12:21 schreef Nikos het volgende:
De vader van Claire zei net bij de auto,dat hij achter heeft geregeld dat het feest met Jaap niet doorgaat.....zieke vent is die vader,en net zo manipulatief als Huub,hij heeft zijn gelijke gevonden!!!
denk je dat ik ga voor 90% dat hij gewoon terror doet straks
lisbeth
 lisbeth - woensdag 23 april 2008 - 13:09   quote  deeplink  
Ik hoop het ook. Dan maar een boete.
frans-06
 frans-06 - woensdag 23 april 2008 - 13:43   quote  deeplink  
je moet toch wat om punten te scoren,leuke vooruitzichten als je weet dat iemand jou mooiste dag? komt vergallen
lisbeth
 lisbeth - woensdag 23 april 2008 - 13:45   quote  deeplink  
Daar vragen ze toch om? Huub proost net met de woorden Öp naar het schavot".
frans-06
 frans-06 - woensdag 23 april 2008 - 14:10   quote  deeplink  
lisbeth jij neemt alles wel letterlijk op ,als je ergens nerveus voor bent en je staat er voor, heb ik ook wel eens de uitdrukking gebruikt op naar het schavot

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5941
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Gelukkig stelletje...

0.0040438