|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Het gesprek begint....
Het viertal zit nog niet of Huub neemt al het woord. "Ik baal er ontzettend van dat het zo gegaan is gisternacht. Ik voel me ook schuldig, met name naar jou toe", richt hij zich tot de moeder van Claire. "Ik ga veel te ver tegen jou en ik heb er oprecht spijt van. Ik ben daarom ook verschrikkelijk blij dat jullie zijn gekomen", zegt Huub en dan neemt Ron, Claire's vader het woord. "Je leek een beetje dronken gisternacht. De dingen die je tegen Berga hebt gezegd, die zijn verschrikkelijk. Ik wil daarom dat jouw excuses naar mijn vrouw toe, oprecht zijn", spreekt hij Huub vermanend toe.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ach ja babarapapa heeft zelf ook een fout gemaakt maar babaramama heeft hem vergeven niet te geloven |
|
|
|
|
moudy
|
|
|
wat een zak van een man. meneer noem je jezelf een vader??????????? kom op man!!!!walgelijk.wat een grote schande. hopen dat hij geruisloos over straat kan lopen na vandaag.wat een schande. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Die man verkoopt nu op dit moment zijn bloedeigen dochter aan de duivels Huub en RTL....wat een zak van een vent zeg!!!! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
dus?? de regie gaat uitzoeken wat brian heeft gekregen van dat nichtje?? GHB?? |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
weg met NOWLIVE!!!!
Jullie zien dingen die er niet zijn!!!! |
|
|
|
|
sandwitch
|
|
|
precies nikos, zo is het!!!! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Pauline brain is niet zo dom hoor denk je nou echt zo dachten jullie eerst ook sorry met alle respect dit is geen aanval maar wat gaan jullie ver zeg en weet je wat nog het ergste is de regie lacht de mensen uit die dat denken en dat is nogmaals me mening zonder aanval |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ontkent iemand hier dat brian iets toegestopt heeft gekregen van zijn nichtje?? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 12:35 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:ontkent iemand hier dat brian iets toegestopt heeft gekregen van zijn nichtje?? pauline@NOWLIVE - woensdag 23 april 2008 - 12:25 quote deeplink
dus?? de regie gaat uitzoeken wat brian heeft gekregen van dat nichtje?? GHB?? Wat schrijf je pauline lees even terug aub |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote: tuurlijk pauline en huub heeft niet met een meid gezoend, hij heeft niet aan de borsten van twee gezeten en hij wilde niet een meid likken. huub is de ideale schoonzoon, alles is de schuld van een ander nooit zelf eens de schuld op zich nemen |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 12:35 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:ontkent iemand hier dat brian iets toegestopt heeft gekregen van zijn nichtje?? oh oh oh nu is het iets een paar dagen leden was het een briefje ..met een heel filmpje erbij ...jonge jonge ik zei het nog ...huub verkloot maar op een wonderbaarlijke wijze is het brians schuld |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 12:59 schreef tg3 het volgende:[..] oh oh oh nu is het iets een paar dagen leden was het een briefje ..met een heel filmpje erbij ...jonge jonge ik zei het nog ...huub verkloot maar op een wonderbaarlijke wijze is het brians schuld Wat ik niet begrijp vele hebben een hekel aan brain maar dit gaat echt te ver ik ben zelf voor jaapiooooooo maar dit te denken dat brain zo iets heeft gedaan gaat echt te ver |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
johan.. je wilt toch quoten!! hou je dan bij het verhaal. wat dan nog of hj met een meid heeft gezoend( wat niet is gebeurd, hij gaf haar een kus in de nek.) wat dan nog als hij een andere meid wil lekken,, wie heeft het over ideale schoonzoon?? Het enige wat ik zeg, dat brian iets heeft gedaan wat verboden is binnen de regels van de gouden kooi,, Jij hebt het over een briefje,, ik heb het over iets!!wat dat ook mogen zijn |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 13:04 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:johan.. je wilt toch quoten!! hou je dan bij het verhaal. wat dan nog of hj met een meid heeft gezoend( wat niet is gebeurd, hij gaf haar een kus in de nek.) wat dan nog als hij een andere meid wil lekken,, wie heeft het over ideale schoonzoon?? Het enige wat ik zeg, dat brian iets heeft gedaan wat verboden is binnen de regels van de gouden kooi,, Jij hebt het over een briefje,, ik heb het over iets!!wat dat ook mogen zijn Beste Pauline dit lezen we wat je schrijft
dus?? de regie gaat uitzoeken wat brian heeft gekregen van dat nichtje?? GHB?? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 13:04 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:johan.. je wilt toch quoten!! hou je dan bij het verhaal. wat dan nog of hj met een meid heeft gezoend( wat niet is gebeurd, hij gaf haar een kus in de nek.) wat dan nog als hij een andere meid wil lekken,, wie heeft het over ideale schoonzoon?? Het enige wat ik zeg, dat brian iets heeft gedaan wat verboden is binnen de regels van de gouden kooi,, Jij hebt het over een briefje,, ik heb het over iets!!wat dat ook mogen zijn Beste Pauline dit lezen we wat je schrijft
|
|
|
|
johan13
|
|
|
|
|
|
johan13
|
|
|
pauline: voor het vertellen van fabeltjes moet je op nowlive zijn, daar geloven ze jou wel hier niet |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
quote: typisch weer zo'n NL uitspraak.... Huub had al drank ( cola-light=cola-wisky )op voor het feest begon hoor !!! het gaat weer net zoals Huub zichzelf in coma dronk, had ook iedereen wat in zijn drank gedaan . Wordt toch eens wakker !!!! Het is en blijft gewoon een vies, smerig manneke... die ale ellende alleen aan zichzelf te danken heeft... |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 13:16 schreef Elske het volgende:[..] typisch weer zo'n NL uitspraak.... Huub had al drank ( cola-light=cola-wisky )op voor het feest begon hoor !!! het gaat weer net zoals Huub zichzelf in coma dronk, had ook iedereen wat in zijn drank gedaan . Wordt toch eens wakker !!!! Het is en blijft gewoon een vies, smerig manneke... die ale ellende alleen aan zichzelf te danken heeft... Elske bedankt dat je dit schrijft zo dit is met een mening waar vele er ook zo over denken |
|
|
|
|
devil
|
|
|
pauline schrijft altijd onzin vanaf nu niet meer reageren ,lijkt mij marja |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
de vader van claire schijnt contact te hebben met iemand van nowlive, en heeft "achter" verhaal gehaald over het feit, dat toen huub voor het vrijgezellenfeestje naar het hokje moest hij compleet nuchter was. toen hij terugkwam was hij na 10 minuten niet helder meer en sprak met dubbele tong, tijden het feest heeft ie 2 shotjes gehad, de rest heeft hij uitgepuugd....dus of het is dat de regie hem wat heeft toegestopt, of er iets in zijn cola is gestopt die hij opdronk toen hij terug van achter kwam.. het ergste is dat huub nog steeds vind en denkt dat hij gister compleet nuchter was,, iets wat idd ghb met je doet |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 13:04 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:johan.. je wilt toch quoten!! hou je dan bij het verhaal. wat dan nog of hj met een meid heeft gezoend( wat niet is gebeurd, hij gaf haar een kus in de nek.) wat dan nog als hij een andere meid wil lekken,, wie heeft het over ideale schoonzoon?? Het enige wat ik zeg, dat brian iets heeft gedaan wat verboden is binnen de regels van de gouden kooi,, Jij hebt het over een briefje,, ik heb het over iets!!wat dat ook mogen zijn en toen het gebeurde op zijn jaardag had jij het over een briefje ...maar nu komt iets beter uit he? |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 13:20 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:de vader van claire schijnt contact te hebben met iemand van nowlive, en heeft "achter" verhaal gehaald over het feit, dat toen huub voor het vrijgezellenfeestje naar het hokje moest hij compleet nuchter was. toen hij terugkwam was hij na 10 minuten niet helder meer en sprak met dubbele tong, tijden het feest heeft ie 2 shotjes gehad, de rest heeft hij uitgepuugd....dus of het is dat de regie hem wat heeft toegestopt, of er iets in zijn cola is gestopt die hij opdronk toen hij terug van achter kwam.. het ergste is dat huub nog steeds vind en denkt dat hij gister compleet nuchter was,, iets wat idd ghb met je doet je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk ....hij was gewoon knetter dronken ..we hebben huub allemaal dronken gezien en het was precies hetzelfde ...hij is er niet vies voor om stieken te drinken ....net toen als nathaneal er was hij een fles had verstopt achter de dj tafel emaar blijven volhouden ...ik heb niets op |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
en de reden dat hij dacht dat hij nuchter was ...is alleen omdat hij niet mag drinken ..maw het niet mag toegeven anders komt hij in problemen met de grote baas |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
pauline weet jij wat ghb met je doet of neem je alles aan van mensen op nowlive. ghb is van oorsprong een narcosemiddel. in drugstermen een downer, je valt in een soort van roes en heb geen controle meer over je lichaam. je hebt zelf gezien dat huub absoluut niet down was. huub was zeer actief met de dames. huub had gewoon achter een paar cola-light(cola-wodka/whisky) gehad en die vielen slecht na een aantal maanden zonder alcohol en weinig eten. dus praat niet over drugs als je er geen verstand van hebt.
je zal je wel af vragen waarvan ik dit allemaal weet. ik hebt net de opnames van het programma afkicken afgerond en daar zaten ook mensen die ghb gebruikten en ik heb met de nachtzuster diverse gesprekken gehad over drugs. huub heeft alle kenmerken van een verslaafde: het is altijd de schuld van een ander en nooit van hem zelf |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
ik heb hier geen woorden voor,wat hier de laatste 12 uur is gebeurd.we worden allemaal flink in de maling genomen,kost wat het kost er moet getrouwd worden,hoe geloof waardig zijn ze daar,het is een zootje.ben benieuwd of ze dat nog uitzenden op TV wat er vannacht allemaal is gebeurd . zal de fam van clair wel voor zorgen dat ,dat niet gebeurd .hebben vriendjes bij TALPA altijd goed.SHIT ZOOI |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 14:18 schreef moesie het volgende:ik heb hier geen woorden voor,wat hier de laatste 12 uur is gebeurd.we worden allemaal flink in de maling genomen,kost wat het kost er moet getrouwd worden,hoe geloof waardig zijn ze daar,het is een zootje.ben benieuwd of ze dat nog uitzenden op TV wat er vannacht allemaal is gebeurd . zal de fam van clair wel voor zorgen dat ,dat niet gebeurd .hebben vriendjes bij TALPA altijd goed.SHIT ZOOI op zich kan ik wel begrijpen dat er koste wat kost getrouwd moet worden maar wat ik GODVERDOMME NIET KAN BEGRIJPEN IS DAT DIE KLOTE VADER VAN CLAIRE WEER GEREGELD HEEFT DAT JAAP NIETS MAG DOEN!
(filmpje volgt) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
johan13
|
|
|
huub en de vader van claire zijn van dezelfde soort , mensen manipuleren |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
nou Boudewijn dat is wat ik bedoel een zootje. de fam stuurt en bepaald het spel.ik heb er geen andere woorden voor VIES,VIES,VIES,en nog eens VIES ZOOTJE |
|
|
|
|
schattig
|
|
|
Nou pauline ben jij nou echt net zo dom als claire???? Ik denk het wel.. huub is gewoon een klootzak eerste klas... |
|
|
|