|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Eerste steek...
In de tuin komt Huub Brian, Jaap en Amanda tegen. "Ik kan nu alles aan jongens!", zegt hij vrolijk. "Je kan dit allemaal nog zo mooi aankleden, maar als het van binnen niet goed zit... Je hebt haar gewoon uitgescholden!", vindt Amanda. "Het was een mooi gesprek en we staan er alle vier achter", legt Huub uit. "Het was al nep en het wordt alleen maar nepper. Dit past er helemaal bij", is Amanda's oordeel. "Ach, ik zit straks op de stoel waar jij op had willen zitten", sneert Huub. "We zitten je hier belachelijk te maken sjakie", lacht Brian. "Kijk maar naar deze foto", zegt Huub en hij wijst naar een foto van hem en Claire. "Dit zijn twee mensen die van elkaar houden", zegt hij en loopt weg...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
huub houdt alleen van zijn miljoenen |
|
|
|
|
moudy
|
|
|
dit is nepper dan nep.en nu hopen dat hij werkelijk er van door gaat met miljoenen,,haha dit sprookje krijgt nog een mooi staartje. |
|
|
|
|
schattig
|
|
|
Nou ik hoop helemaal niet dat huub die miljoenen wint. |
|
|
|
|
devil
|
|
|
nou ,hij krijgt geen miljoenen,8 ton boetes eraf volgens mij houd hij een kleine 7 ton over en geen idee of daar nog belasting van af gaat dus huub doet wel stoer,maar zoveel krijgt hij niet zoveel,als over de miljoenen,waar hij het over heeft marja |
|
|
|
|
|