|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Plannen
Brian en Jaap bladeren nog steeds door het draaiboek. "Huub denkt dat ik niet de goede versie heb!", grinnikt Jaap. "Maar goed, wat gaan wij nu doen?", vraagt Brian zich af. "Wij moeten onze pijlers in het tijdsschema passen", antwoordt Jaap. "Punt 1...", mompelt hij en begint driftig te krassen en te strepen. "Ik wil punt 1 het liefste doen als er heel veel gasten zijn", stelt hij. Brian is het er uiteraard roerend mee eens. Wat zouden ze van plan zijn?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
laat jappio en brian en amanda maar uitkijken want ik heb een raar gevoel dat ze hun er in laten lopen en dat de fam probeerd hun een flinke boete aan de kont te smeren in erger een EXIT.ik denk dat die vader van clair heel veel invloed heeft binnen Talpa en zo probeerd jappio of brian er uit te werken PAS OP JONGENS |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
hoezo pas op jongens ik mag hopen dat ze direct met kop en kont over t hek worden gegoooooooid 3 asoooos |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
ja tuurlijk brain amanda en jaap zijn asooos en huub is de ideale schoonzoon |
|
|
|
|
devil
|
|
|
ja,toppie die huub,die andere deugen natuurlijk voor geen meter hoe komen we aan zo,n idee,huub is zo,n schatje whow marja |
|
|
|