BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Terror-Jaap is er klaar voor!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 23 april 2008 - 14:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Terror-Jaap is er klaar voor!

De huwelijksceremonie komt steeds dichterbij. De Miljonairs krijgen hun corsages. "Moet het aan de linker of de rechter tiet?", vraagt Brian voor Amanda die niet zo goed weet waar ze de witte roos moet plaatsen. Eén van de weddingplanners helpt Amanda even waarop Brian op haar draaiboek kan spieken. Jaap staat zich ondertussen voor de spiegel op te peppen als terror-Jaap. "Uiteindelijk ben ik de motherf*cking godfather van De Gouden Kooi. En mijn ultieme missie is de godfather van Nederland te worden. Het begint hier binnen en het eindigt hier buiten", en hij sluit af met een gemene schaterlach. Brian komt Jaap halen om de nieuwe informatie over het draaiboek te bespreken. Ze weten nu dat de gasten over tien minuten komen en staan op scherp. Brian, Jaap en Amanda doen een Gouden Kooi yel en lopen dan naar de tuin. Let the games begin!

Wat is hij met die kip van plan?

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Terror-Jaap is er klaar voor!

0.0037279