BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: JAAP MAG WEER NIETS DOEN - Claires KLOTE vader zeikt weer

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 23 april 2008 - 14:24   quote  deeplink  
JAAP MAG WEER NIETS DOEN - Claires KLOTE vader zeikt weer

voor een volledige chronologische volgorde van filmpjes bekijk:
Chronologische filmpjes volgorde van de huwelijks crisis

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2008 door Boudewijn --
johan13
 johan13 - woensdag 23 april 2008 - 14:27   quote  deeplink  
met de komst van claire en haar aanhangsel is de hele kooi naar de kloten geholpen
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 23 april 2008 - 14:28   quote  deeplink  
Jaap wordt gewoon niet normaal zoveel tegengewerkt! En dan zeggen ze wat van Huub!
devil
 devil - woensdag 23 april 2008 - 14:34   quote  deeplink  
nou,als dat zo is,komen we snel genoeg achter
haak ik af als streamer
en is de kooi na vandaag exit voor mij
stemmen doe ik dan nog zeker wel
marja
tg3
 tg3 - woensdag 23 april 2008 - 14:37   quote  deeplink  
nou met zo een familie als je achterban ..vraag ik me alleen af waar je slechter af bent claire ...bij huub of bij je eigen familie ....moderne prostitutie ...gooi je dochter maar voor de haaien zolang jullie maar geld vangen
maatje
 maatje - woensdag 23 april 2008 - 14:50   quote  deeplink  
jullie moeten niet zo lopen zeiken stelletje losers, laat die mensen gewoon trouwen als hun dat willen.
Laten we eerlijk zijn, het hele zooitje wat daar in die kooi zit spoort niet een dikke vetklep te vies om naar te kijken moet dat een voorbeeld worden voor de jeugd van nederland, een kleine smeerpijp, een verlopen antiliaan en een snol met een grote bek, laten we niet hopen dat dit de toekomst voor ons wordt, en jullie ga eens iets fatsoenlijks doen met je leven inplaats van deze onzin te steunen stakkers.

gabbertje
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 23 april 2008 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2008 - 14:50 schreef gabbertje het volgende:
jullie moeten niet zo lopen zeiken stelletje losers, laat die mensen gewoon trouwen als hun dat willen.
Laten we eerlijk zijn, het hele zooitje wat daar in die kooi zit spoort niet een dikke vetklep te vies om naar te kijken moet dat een voorbeeld worden voor de jeugd van nederland, een kleine smeerpijp, een verlopen antiliaan en een snol met een grote bek, laten we niet hopen dat dit de toekomst voor ons wordt, en jullie ga eens iets fatsoenlijks doen met je leven inplaats van deze onzin te steunen stakkers.

gabbertje
dan hadden ze maar niet in de gouden kooi moeten trouwen!
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 23 april 2008 - 14:56   quote  deeplink  
HAHAHA, die oma van Claire zegt:

"Ik weet niet hoelang het huwelijk duurt, maar ik heb het in ieders geval meegemaakt"
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - woensdag 23 april 2008 - 15:23   quote  deeplink  
Die vader zit zich flink te verbijten....gaat de terror toch nog door!!!!
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 23 april 2008 - 15:25   quote  deeplink  
Ik hoop het!
tg3
 tg3 - woensdag 23 april 2008 - 15:27   quote  deeplink  
het is wel echt rtl terror .......Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap ga los a la talpa style
devil
 devil - woensdag 23 april 2008 - 15:53   quote  deeplink  
wat een toespraak van die huwelijks ambtenaar
totaal niet aan huub besteed,vind het een giller
van de bovenste plank,voor altijd!!!
is bij huub denk ik 3 weken en dat is al ruim geschat
ben ik bang,ja oma van clair dat heb je mooi gezegd tegen joris
marja
dec
 dec - woensdag 23 april 2008 - 17:51   quote  deeplink  
Het IQ is weer ver te zoeken op deze site ... maargoed das algemeen bekend dus vooral zo door gaan.
reetje 076
 reetje 076 - woensdag 23 april 2008 - 18:17   quote  deeplink  
de pa heeft dgk naar de klote geholpen
Praatpaal
 Praatpaal - zondag 04 mei 2008 - 03:48   quote  deeplink  
Zo, even jullie eigen tekst bij het filmpje gekopieerd, dus door mij geen caps lock gebruikt.

En dan nu graag wat filmpjes van de wandaden van de grootste held aller tijden, genaamd Brian, als het kan van de gesneuvelde glazen deuren, de douchescene en ook graag wat filmpjes van doordramster madame Amanda, waarin zij haar nukkerige doordrijfbuien laat zien.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 04 mei 2008 - 03:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 03:48 schreef Praatpaal het volgende:
Zo, even jullie eigen tekst bij het filmpje gekopieerd, dus door mij geen caps lock gebruikt.

En dan nu graag wat filmpjes van de wandaden van de grootste held aller tijden, genaamd Brian, als het kan van de gesneuvelde glazen deuren, de douchescene en ook graag wat filmpjes van doordramster madame Amanda, waarin zij haar nukkerige doordrijfbuien laat zien.
die zijn de laatste maand schaars, maar oude zijn vast wel te vinden op youtube. Ik had er een boel maar helaas hadden ze m'n account een keer gesloten omdat ik een iets te bloot filmpje had geupload.
pauline
 pauline - zondag 04 mei 2008 - 08:03   quote  deeplink  
praatpaal,, ik heb de hoogtepunten van brian in 1 1/2 jaar kooi voor je.

http://www.youtube.com/watch?v=Mh9a-TQxpzo&eurl
draakje
 draakje - zondag 04 mei 2008 - 10:51   quote  deeplink  
Nou Pauline, het is vooral een hoop knip- en plakwerk, waaraan je in elk geval kunt aflezen dat de maker de kleuterschool met goed gevolg heeft doorlopen. Heb je het zelf gemaakt? Knap hoor.
janeke
 janeke - zondag 04 mei 2008 - 11:11   quote  deeplink  
claire vader zeikt tegen de verkeerde
wat hem net zon koe doet lijken als zijn vulgaire dochter clara de koe

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: JAAP MAG WEER NIETS DOEN - Claires KLOTE vader zeikt weer

0.0144321