|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Geheim van de oma van Claire!
Het personeel wordt vriendelijke begroet, maar dan staat het volgende vervoersmiddel alweer voor de poort. Het is weer een prachtige limousine. Jaap en Brian houden weer fanatiek hun spandoek omhoog. Dit keer is het wel de familie van Claire. Huub begroet de vriendinnen van zijn verloofde en stelt zich voor aan iedereen die hij nog niet kent. Joris ontfermt zich meteen over de oma van Claire. Het kleine vrouwtje biecht op dat ze eigenlijk niet zo vaak naar De Gouden Kooi kijkt en ze vraagt zich af of Joris naar boos om is. "Ik ben nooit boos, je kunt alles tegen me zeggen. Het blijft ons geheimpje", reageert Joris. Hij loopt gearmd met haar door de tuin en stelt haar voor aan zijn eigen moeder. De families lijken in ieder geval al goed met elkaar te kunnen opschieten!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ze hebben naatuurlijk in kontakt gestaan aangaande het gezamelijke cadeau. Maar nog meer want ik hoorde vader Claire zeggen tegen vader Huub:"We komen gauw weer naar Limburg toe". En dat janken van die twee en de beloftes om er voor elkaar te zijn. Je wordt er onpasselijk van. (mag ik even een teiltje) |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
toen oma uit de limo stapte vroeg ze moet ik huub een hand geven |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
het zijn allemaal hele domme mensen de fam van claire zie hoe die vade uit zijn ogen kijkt ,,en die moede dan je laat je toch niet uitschelden op tv uit welk ei komen die mensen en die fam van huub alleen zijn vade is nomaal tenminste een beetje die is toch ook gescheiden van huub,s moeder??? dat snap ik tenmiste heel goed, |
|
|
|
|
cecilia
|
|
|
lijkt me wel humor als oma als gastspeelster komt en ja ze vroeg of ze huub een hand moest geven want ze wilde hem liever ff knuffelen maar dat horen sommige weer net niet |
|
|
|