|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Jaap bij de bruidstaart
En dan is het tijd voor het aansnijden van de taart! Samen duwen Claire en Huub het mes door de prachtige taart. Terror-Jaap is snel aanwezig. "Ik wil het grootste stuk!", roept hij direct. Het bruidspaar kijkt een beetje zenuwachtig toe en probeert Jaap te negeren. Uiteindelijk heeft hij toch het grootste stuk van de taart te pakken, om het vervolgens in de vijver te gooien. Brian komt er bij staan en geeft aan dat hij de taart niet te eten vindt. "Je kunt beter een appel eten", adviseert hij de andere gasten. Niemand luistert echter naar Brian en het feest gaat tot nog toe gewoon door...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
dec
|
|
|
Ze hadden net zo goed wat slagroom over Jaap kunnen doen . Onee die taart wil niemand, zit teveel vet in. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ik vond de terror terroristisch! heb met afgrijzen zitten kijken, snap niet dat de regie niet heeft ingegerepen, dit kan toch niet! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 18:02 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:ik vond de terror terroristisch! heb met afgrijzen zitten kijken, snap niet dat de regie niet heeft ingegerepen, dit kan toch niet! vond je dat nou echt? Van mij had het nog wel een trapje erger gemogen, maarja... Vadertje Claire liet het niet toe met z'n duistere dreigementen |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
pauline
|
|
|
boudewijn? vind je het normaal dat je hier wordt uitgemaakt voor kuthoer?? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: waar dan?? ik zie niets staan... ;) |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 19:34 schreef Boudewijn het volgende:[..] vond je dat nou echt? Van mij had het nog wel een trapje erger gemogen, maarja... Vadertje Claire liet het niet toe met z'n duistere dreigementen tja duistere kruikenzeiker he |
|
|
|