BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: De campagne toren en taart in beeld

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 23 april 2008 - 17:12   quote  deeplink  
De campagne toren en taart in beeld

voor een volledige chronologische volgorde van filmpjes bekijk:
Chronologische filmpjes volgorde van de huwelijks crisis

Claires vader ziet wel brood in een cdtje met Huub en vadertje Claire zal daarbij wel even helpen:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2008 door Boudewijn --
lisbeth
 lisbeth - donderdag 24 april 2008 - 07:52   quote  deeplink  
Wat een armoedig taartje voor een aankomende miljonaire. En drie keer kijken om de champagne toren te zien.
janeke
 janeke - donderdag 24 april 2008 - 08:30   quote  deeplink  
het is geen champange gewoon goedkope zoete sooi
de taart was net zo omsmakelijk als claire en haar laffe familie zegt de villa
lisbeth
 lisbeth - donderdag 24 april 2008 - 09:34   quote  deeplink  
ja zeg dat wel.
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 24 april 2008 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 09:35 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
knap janeke,, een villa die praat????
meisje doe wat aan je nederlands zodat wij je kunnen begrijpen,, want je mening geeft al een probleem, laat staan je zinsbouw
Pauline opvallent is dat je andere steeds aanvalt.
raar toch een vraag die mening van jou dat je dacht dat Brain nicht iets in het drankje van Kikker had gedaan dat wist jij zeker ook was jij onder de dekens bij brain en amanda want jij wist ook zeker dat zij raken klappen kreeg toch ???????
pauline
 pauline - donderdag 24 april 2008 - 10:33   quote  deeplink  
waar heb jij het over.. brians nicht die iets in huub zijn drankje heeft gedaan?? wakker worden......en ik merk dat jij niets volgt van de kooi.. kijk maar een op youtube!!!
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 24 april 2008 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 10:33 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
waar heb jij het over.. brians nicht die iets in huub zijn drankje heeft gedaan?? wakker worden......en ik merk dat jij niets volgt van de kooi.. kijk maar een op youtube!!!
Je hoeft het niet als aanval te zien alleen ik ben gewoon benieuwd want dit is namelijk wel wat jij geschreven hebt op de vrijgezellen avond van Kikker dit zijn je eigen woorden en youtube hoef ik niet te gaan waarom ik kan streamen duh>
pauline
 pauline - donderdag 24 april 2008 - 10:39   quote  deeplink  
toch beter lezen merty.. als je het nakijkt staat er dat het nichtje van brian , hem iets toestopte. brian dus.. en we willen graag weten wat dat is.
pauline
 pauline - donderdag 24 april 2008 - 10:39   quote  deeplink  
je hebt dat filmpje dus nooit gezien,, oke vandaar
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 24 april 2008 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 10:39 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
toch beter lezen merty.. als je het nakijkt staat er dat het nichtje van brian , hem iets toestopte. brian dus.. en we willen graag weten wat dat is.
Ja maar Pauline je weet niet zeker wat het was dus wat ik niet begrijp hoe je dan kan schrijven dat hij brain door toe doen van zijn nichte wat in zijn drank heeft gedaan dat is toch krom van je jullie het toch aan het uitzoeken ik hoop dat je antwoord krijgt
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 24 april 2008 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 10:39 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
je hebt dat filmpje dus nooit gezien,, oke vandaar
Ik heb het gezien maar niemand weet wat het is geweest dus kan ik daar niet over oordelen maar vreemd genoeg kan jij dat wel en dat verbaasd me
pauline
 pauline - donderdag 24 april 2008 - 10:44   quote  deeplink  
http://www.clipser.com/watch_video/81954
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 24 april 2008 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Beste Pauline je mag de link erbij doen maar ik heb dat al gezien hoor dus nogmaal niemand weet wat het was ook jij niet
pauline
 pauline - donderdag 24 april 2008 - 11:12   quote  deeplink  
als je oplet zie je bij altijd afsluiten van een comment een vraagteken staan, niets is zeker, ik vraag het mij gewoon af!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 24 april 2008 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 10:46 schreef Merty het volgende:

[..]

Beste Pauline je mag de link erbij doen maar ik heb dat al gezien hoor dus nogmaal niemand weet wat het was ook jij niet
dat zegt ze ook dat ze het niet weet, maar feit is wel dat veel Huub fans er meteen vanuit gaan dat hij pillen kreeg en die bij Huub in het drankje heeft gegooid.

Zolang er geen filmpjes daarvan zijn geloof ik er niets van!
pauline
 pauline - donderdag 24 april 2008 - 14:51   quote  deeplink  
niemand gaat er van uit boudewijn.. we zeggen alleen::: het is verdacht dat is het.. hoe kon brian anders weten dat huub ( dronken) ging worden,, terwijl hij een alcohol verbod had??
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 24 april 2008 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 14:51 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
niemand gaat er van uit boudewijn.. we zeggen alleen::: het is verdacht dat is het.. hoe kon brian anders weten dat huub ( dronken) ging worden,, terwijl hij een alcohol verbod had??
Omdat hij zo vaak COLALIGHT DRONK VOLGENS BARBIE
tg3
 tg3 - donderdag 24 april 2008 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 14:53 schreef Merty het volgende:

[..]

Omdat hij zo vaak COLALIGHT DRONK VOLGENS BARBIE
JUISt zelfs calimero zei nog mam hij is dronken ..dat zie ik toch ...en omdat huub ontkent betekent niet dat het de waarheid is ...als je de filmpjes bekkijkt kan je er binnen 10 min als een handvol leugens uithalen die vasstaan .toch grappig dat men dnekt dat huub eerlijk is terwijl hij vaker toegeeft te liegen
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 24 april 2008 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 14:51 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
waarschijnlijk omdat hij gehoord had dat Huub wel een paar shotjes mocht, en dat die hard kunnen vallen als je al weken/maanden niets gedronken hebt.

Dat staat mijn inziens compleet los van pillen oid.
tg3
 tg3 - donderdag 24 april 2008 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2008 - 16:18 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

waarschijnlijk omdat hij gehoord had dat Huub wel een paar shotjes mocht, en dat die hard kunnen vallen als je al weken/maanden niets gedronken hebt.

Dat staat mijn inziens compleet los van pillen oid.
i know het pillen verhaal is gewoon belachelijk ...ik zei nog toen het gebeurde en B en A hadden er nisk mee te maken ze hoefden niet eens op te stoken ...de hos-ers vinden wel een manier om dit B en A schuld te maken ....
ja hoor en voila.........alleen was dit het beste wat jullie konden bedenken ....afgang!
lisbeth
 lisbeth - donderdag 24 april 2008 - 18:30   quote  deeplink  
De mamma van Claire heeft in het "hokje" gesmeekt (zei ze zelf) of Huub drank mocht hebben dan kon Claire zien wat er gebeurde. Voila!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: De campagne toren en taart in beeld

0.0060319