|
|
Boudewijn
|
|
|
Claires vader wil geld verdienen over de rug van Huub
voor een volledige chronologische volgorde van filmpjes bekijk: Chronologische filmpjes volgorde van de huwelijks crisis
Claires vader ziet wel brood in een cdtje met Huub en vaderertje Claire zal daarbij wel even helpen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Hey de pa van Neil aka slägerzangertje was d'r ook! xD |
|
|
|
|
fredfik
|
|
|
dat doet de moeder van brain al meer als een jaar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
je ziet toch wel verschil tussen nette families en minder nette (netty) |
|
|
|
|
dec
|
|
|
Dat ken je wel zeggen ja, wat een tuig is die familie van die Brian zeg gadverdamme zal je in je straat hebben wonen. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
die pa heeft al genoeg geld van rtl 5 gekregen en clair erbij er moest een goudenkooi huwelijk op tv en daarom is ze in de kooi gekomen anders was ze er niet zakken zijn goed gevult door clair en haar pa de hoerenloper daarom mag hij huub zo graag kunnen ze nu samen |
|
|
|
|
aanpassen
|
|
|
Waar is die nette familie? Nette families laten hun kinderen de kooi niet ingaan en helemaal niet trouwen, |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
groot gelijk boskabouter ik had als vader en moeder vanachten mijn kind mee naar huis genomen veel mensen zullen zich kapot schamen in tilburg maar ze geven zichzelf een verkeerde m=naam |
|
|
|
|
devil
|
|
|
ach kleding zegt lang niet alles oke dan belazeren en beliegen ze de boel in nette kleding maar echte klasse zit aan de binnenkant |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
quote: noem jij de fam van huub dan net???? laat me niet lachen als die net zijn is mijn hond de paus |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
moet je beter opletten johan..hou de streams maar in de gaten, en let op al brian een sanctie krijgt |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 19:01 schreef bonnie300 het volgende:[..] noem jij de fam van huub dan net???? laat me niet lachen als die net zijn is mijn hond de paus HIj moet wel ff nederlands leren he die hond, zalug paasemus |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 18:35 schreef onbekend het volgende:ach kleding zegt lang niet alles oke dan belazeren en beliegen ze de boel in nette kleding maar echte klasse zit aan de binnenkant juist en die zie je niet bij Huubsfamilie, ook niet bij Claires familie. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
]lachen[
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
dan doen we een poll izzie,, van wie krijgt hij een pak slaag??? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
[hahahaha}
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Goh, Huub wordt nu zelfs op tv met z'n scheldwoorden weggepiept!
Welke Huub fan kan er nou trots op zijn dat je fan van hem bent... |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: dat blijlt, iedereen uitschelden en als iemand dit terug doet huilen bij de god van de headliner, exact als Huub! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
tuurlijk joh je hebt gelijk |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: dan vindt ik jou niet slim! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ieder zijn eigen fan of niet boudewijn??? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
johan13
|
|
|
wat een loser zijn die gasten van de bruiloft, persoonlijk bezit besmeuren echt een teken van zwakte |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
wat een waardeloze publ.stunt ...dacht nog some entertainment te zien ..maar nee hoor allemaal media hoeren ...en jaap wordt gewoon aan de band gezet ...nou regie dat was bullshit |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
persoonlijk bezit???????????????????????????? wat dan?? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: bed van brian en amanda |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
|
|
|
johan13
|
|
|
echt goed opgevoede kinderen die het spel goed kunnen relativeren, volgens de laatste berichten was het bram. leuk broertje van claire kost claire €1000 borg en €100.000 van de jackpot |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
quote: ja, dat zie ik duidelijk Pauline.die "nette" zijn verschrikkelijk scheinhijlig, achterbaks, irritant en super dom........ en dat zijn de andere families niet, die zijn recht voor zijn raap....... maar dat wist je al aan je tekst te lezen, maar heb het alleen even goed verwoord voor je, |
|
|
|
|
visje
|
|
|
Claire vader heeft aardig wat macht Vraag je maar af waarom a. hij heeft voor elkaar dat Claire moeder er is b. Jaap mag niets doen Hoe heeft hij de boel omgekocht? |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
nee hoor visje..gewoon een boel gevangen van RTL.haha |
|
|
|
|
visje
|
|
|
Kortom Claire vader is slim Programma makers ook Denk dat programmamaker en Claire haar vader elkaar goed gebruiken en alles wat maar voor handen is misbruikt om macht en geld Samenwerking hoor om trots op te zijn Soort zoekt soort misschien |
|
|
|
|
Lieve
|
|
|
Hoeveel heeft Brian mogen betalen voor dat lowlife broertje met losse handjes? Niks toch zeker weer? Verschil moet er zijn, maar zoveel verschil? Dat is een echt klasseverschil.
Hoe 'achter' de lowlifes al jaren helpt! Dat is te triest voor woorden. |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
inderdaad visje, en vergeet niet dat Pa enorm mediageil is......... (ook een fam. trekje ) haha |
|
|
|
|
visje
|
|
|
Elske ik denk dat je de dingen heel helder ziet Ben met je eens |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 23:33 schreef Lieve het volgende:Hoeveel heeft Brian mogen betalen voor dat lowlife broertje met losse handjes? Niks toch zeker weer? Verschil moet er zijn, maar zoveel verschil? Dat is een echt klasseverschil. Hoe 'achter' de lowlifes al jaren helpt! Dat is te triest voor woorden. De enige die nooit geholpen wordt is Jaap. Hij is de echte winnaar van het spel! |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
het hele huwelijk was een goedkope reclame campangje zelf de pastoor heeft zich belachelijk gemaakt om iemand te zegenen die voor anderen de doodt bid voor hij slapen gaat de pastoor is vergeten huubje eerst zijn zonde te alten belijden het hele huwelijk is een smet dus papa kan er wel bij het is niet claire ne huubke ,maar familie van claire en huub |
|
|
|