|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huubs vader in gesprek met Brian en Amanda!
In de keuken hebben Brian en Amanda een onderonsje met de vader van Huub. "Ik ben er van overtuigd dat men elkaar niet altijd kan begrijpen. Dan worden er juist dingen gezegd om nog verder te gaan. Uiteindelijk wordt het onbegrip dan alleen maar groter", begint Huubs vader. "Huub doet soms racistische uitspraken om jullie te tergen terwijl hij eigenlijk heel liberaal is", praat hij het gedrag van zijn zoon goed. Amanda is het alleen helemaal niet eens met deze uitspraak en confronteert Huubs vader met uitspraken van zijn zoon die haar echt gekwetst hebben. En zo praten de drie nog even door en Amanda omhelst Huubs vader zelfs. Zullen Brian en Amanda nu meer begrip voor de acties van de kleine Miljonair kunnen opbrengen?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
de pa van huub wat een prachtig mens is dat daar kan de pa van clair een voorbeeld aannemen klasse theo |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
theo is een pracht mens en wat die xx en die rat betreft schorem van de bovenste plank
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 18:19 schreef reetje 076 het volgende:de pa van huub wat een prachtig mens is dat daar kan de pa van clair een voorbeeld aannemen klasse theo Omdat hij zijn zoon's akties goed praat? |
|
|
|
|
visje
|
|
|
of omdat hij simpathie moet kweken Tenslotte wordt het een keer exit gouden kooi 22 mei |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
thoe kan beter zijn lessen aan zijn zoon geven die geen respect voor niets en niemand heeft huubje heeft totaal geen manieren theo dent bedekte boodschappen doorte geven maar hij staat niet voor zijn eigen verrotte zoon huubje en zijn kleurloze dommebruid |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
janeke de rest wat daar zit heeft manieren ?als je op een bruiloft wat dan de mooiste dag in je leven moet zijn en de boel loopt te vergallen dat zijn pas manieren, in mijn ogen zijn ze nog asocialer dan ik al dacht,en dan durf jij te praten over respect? |
|
|
|