|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Wie heeft onze frikandellen?"
Jaap en Brian hebben honger en gaan op zoek naar eten. Ze mogen niet aanschuiven bij het bruiloftsgezelschap dus moeten ze zelf iets zien te regelen. Hun frituurhapjes zijn echter spoorloos verdwenen en de twee vermoeden dat de huwelijksgasten er iets mee te maken hebben. Met beide een megafoon uit hun mond hangen ze uit het raam van de Private Room. "Wie heeft onze frikandellen gestolen? Frankie heb jij het gedaan?", bijt Jaap de spits af. "Ik zie iemand lachen, wie heeft onze frituur afgenomen?", roept ook Brian nu. "We willen ons eten terug anders komen we het halen! Ik pak jullie allemaal, ik ga eten stelen!", brult Jaap het gepeupel toe. Wat zal het bezoek te wachten staan?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
zie je huub heeft drank op en wil vechten he brian mag weer niets zeggen |
|
|
|
|
thea
|
|
|
brain denkt dat hy alles mag die viezerik schytert er uit er mee vieze ratttttttttttt |
|
|
|
|
aanpassen
|
|
|
Brian mag zeker alles zeggen, zegt tenminste niet zoals Huub dat zijn schoonmoeder een stinkhoer is. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
zeker weten hij heeft nog wel manieren kan hij wat van leren ze moeten hem nog een borrel geven zie je moeder en pa van clair zo is ie als hij drank op heeft |
|
|
|
|
thea
|
|
|
bly met beveiliging ja natuurk hoeft hy zelf niks te doen die schytert |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Je moet er toch niet aan denken dat Huub en Brian gaan vechten. Ik denk dat Huub het ziekenhuis in wordt geslagen. |
|
|
|
|
thea
|
|
|
nouw denk het nie die brain heeft alleen een grote mond maar durft niks |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Wat Brian ook mag zijn we weten allemaal dat hij vele malen sterker is dan Huub. Dat weet Huub zelf ook. Het zal geen gelijke strijd zijn, hij slaat hem echt het ziekenhuis in. Het is niet te hopen dat het ooit zal gebeuren.
Grote mond of niet, hij heeft in een ring gestaan en dat doe je niet zomaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
mrs.b dat was de eerste en ook tevens de laatste keer dat die smerige rat in de ring heeft gestaan,laat huub dan volgens jou het ziekenhuis in geslagen worden maar hij is niet bang ,er is er maar een die echt bang is van hem ,en dat is die rat zijn onderlegger |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 21:14 schreef frans-06 het volgende:mrs.b dat was de eerste en ook tevens de laatste keer dat die smerige rat in de ring heeft gestaan,laat huub dan volgens jou het ziekenhuis in geslagen worden maar hij is niet bang ,er is er maar een die echt bang is van hem ,en dat is die rat zijn onderlegger Even voor de duidelijkheid. Het is niet dat ik wil dat Brian Huub het ziekenhuis in slaat of wat dan ook. Ja, hij heeft 1 keer in de ring gestaan maar je weet net zo goed als ik dat hij sterker is dan Huub en vechttechnieken heeft. Het is geen kwestie van bang zijn of niet. |
|
|
|
|
thea
|
|
|
frans je hebt hellemaal gelijk |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Frans 1 ding is zeker, je hebt weinig respect voor vrouwen en zeker voor jonge vrouwen. Ja, want net als moeders en dochters is Amanda ook een vrouw. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2008 - 22:42 schreef Mrs.B het volgende:Frans 1 ding is zeker, je hebt weinig respect voor vrouwen en zeker voor jonge vrouwen. Ja, want net als moeders en dochters is Amanda ook een vrouw. Ach Mrs.B als ouders vind als je dan goede ouders bent en het ook goed voor heb met je kind dan zou je dit toch nooit toe laten dan kan je wel vanalles roepen over amanda maar dit van barbie slaat nergens op elke moeder keur dit af kijk maar Lieke der moeder mega respect voor haar |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nee net wat jij zegt voor haar heb ik geen respect,en kan dat ook niet voor haar opbrengen,en methy heeft zij een moeder dan?en wat de ouders van huub en clair betreft ze houden van hun kinderen, ze waren er tenminste,waar blijft die moeder van die del,niet op haar verjaardag ,niet op een jaardag als zus lief belt smeekt zij om haar moeder, daar komt ze haar nest niet voor uit ,nou geweldig om zo,n moeder te hebben ,en dat zeg ik als ouder,die z.g.n.moeder van die del is het doodschoppen niet waard |
|
|
|